Web Analytics Made Easy - Statcounter

فروشنده خانم محدوده خیابان شریعتی پل صدر و خیابان سهروردی شمالی حقوق و بیمه  متقاضیان واجد شرایط میتوانند جهت دریافت وقت از طریق تلگرام به شماره زیر پیام دهند و یا با شماره تلفن زیر داخلی 103 تماس حاصل نمایند. تلفن: 02175332 تلگرام: 09208075332

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: استخدام استخدامی آگهی استخدام استخدام دولتی اخبار استخدامی استخدام کرج استخدام بانک استخدام اصفهان استخدام تهران استخدام حسابدار استخدام در تهران استخدام پاره وقت استخدام تمام وقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۸۳۰۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاخیر در پرداخت هزینه‌های درمان توسط بیمه دانا فرهنگیان را گلایه‌مند کرد

به گفته شهروند خبرنگار ما با وجود اینکه حق بیمه درمانی دانا از فیش حقوق فرهنگیان کسر می‌شود، اما هنگام ارائه اسناد درمانی به بیمه دانا با تاخیر در پرداخت هزینه‌های درمانی مواجه می‌شوند. این موضوع آنها را گلایه‌مند کرده است و از مسئولان درخواست رسیدگی دارند.

متن پیام شهروند خبرنگار

با سلام، ما فرهنگیان چند ماهی است اسناد درمانی به بیمه دانا تحویل دادیم و هیچ خبری از تعهدات نیست.  در کلینیک‌ها و سایر درمانگاه‌هایی که قرارداد دارند با دریافت معرفی نامه معتبر است، اما سایر درمانگاه‌هایی که قرارداد با بیمه دانا ندارند وقتی فاکتور و مدارک را به بیمه دانا ارسال میکنیم هزینه‌های درمانی را پرداخت نمی‌کند. بیمه دانا بیمه خوبی است تاکنون مشکلی نداشتیم، اما لطفا پیگیری کنید تا ببینیم مشکل دقیقا کجاست. هزینه بیمه در فیش حقوق ما کسر می‌شود و بیمه دانا متعهد هست، اما هزینه‌ها پرداخت نمی‌شود. پیگیری کرده ایم بیمه دانا و تعاونی اداره دلیل تاخیر در پرداخت خسارات را دیر پرداخت شدن حق بیمه از سوی آموزش و پرورش می‌داند. از فیش حقوق ما هزینه بیمه دانا کسر شده است، اما از پرداخت هزینه‌های درمانی بیمه دانا سرباز می‌زند ما نمیدانیم مشکل کجاست و کسی هم پاسخگو نیست.  

منبع: شهروند خبرنگار - لرستان

بیشتر بخوانید:

داستان پر غصه برخی از بیمه گران درباره عملکرد بیمه‌های دانا و سلامت

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • هشدار پلیس فتا درباره تور‌های لحظه آخری
  • هشدار پلیس فتا درباره تورهای لحظه آخری
  • آماده‌سازی و افزایش ظرفیت پارکینگ‌های ناژوان
  • گردشگران نوروزی قشم شماره ۱۵۵۰ را به خاطر بسپارند
  • خیابان شانزه لیزه پاریس کجاست؟ همه آنچه که قبل از سفر باید بدانید
  • آغاز حراج نوروزی شماره‌های رند همراه اول
  • لیست پمپ بنزین های اصفهان + شماره تماس و آدرس جایگاه سوخت CNG
  • راه‌های ارتباطی شهروندان با شهرداری اصفهان اعلام شد
  • عرضه میوه شب عید در ۱۵ غرفه در استان قم
  • تاخیر در پرداخت هزینه‌های درمان توسط بیمه دانا فرهنگیان را گلایه‌مند کرد