Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر فنی نصب ،تعمیر و عیب یابی و سرویس دستگاه‌های تخصصی تدوین روش­های حصول اطمینان از کیفیت نصب و راه اندازی تجهیزات طراحی و اجرای دوره­های آموزشی برای مشتریان و نیروهای شرکت در زمینه‌های فنی مهارت سازمان دهی و گزارش دهی دارای مدرک لیسانس در رشته‌های مهندسی الکترونیک، مکانیک و شیمی مسلط به زبان انگلیسی دارای 5 سابقه کار مرتبط در نصب و آموزش و تعمیر دستگاه‌ها آشنا به دستگاه‌های کروماتوگرافی GC، X-Ray ، ICP ، HPLC ، FTIR ، NMR و LC-MS مسافرت رفتن به استان‌های مختلف تهران کارشناس فنی تعمیر و عیب یابی و سرویس دستگاه‌های تخصصی تدوین روش­های حصول اطمینان از کیفیت نصب و راه اندازی تجهیزات پاسخگویی به سوالات فنی مشتریان در زمینه عملکرد تجهیزات دارای مدرک لیسانس در رشته‌های مهندسی الکترونیک، مکانیک و شیمی مسلط به زبان انگلیسی دارای 3 سال سابقه کار مرتبط در نصب و آموزش و تعمیر دستگاه‌ها آشنا به دستگاه‌های کروماتوگرافی GC، X-Ray ، ICP ، HPLC ، FTIR ، NMR و LC-MS مسافرت رفتن به استان‌های مختلف تهران از متقاضیان واجد شرایط خواهشمندیم رزومه خود را به آدرس ایمیل زیر ارسال نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آدرس ایمیل: job98190@gmail.com

 

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: استخدام استخدامی آگهی استخدام استخدام دولتی اخبار استخدامی استخدام کرج استخدام بانک استخدام اصفهان استخدام تهران استخدام حسابدار استخدام در تهران استخدام پاره وقت استخدام تمام وقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۸۳۰۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیر آکادمی فولاد خوزستان تغییر کرد

به گزارش ورزش سه، سیاوش بختیاری زاده در حکمی از سوی بهرام رضاییان، مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان، به سمت مدیر آکادمی فوتبال این باشگاه منصوب شد.

بختیاری زاده سابقه مربیگری در نفت مسجدسلیمان و استقلال اهواز و سابقه بازی در تیم‌های شاهین اهواز و منتخب خوزستان و باشگاه فولاد خوزستان را در کارنامه دارد

مراسم معارفه وی دقایقی پیش در باشگاه فولاد خوزستان با حضور مدیران این باشگاه معرفی شد.

دیگر خبرها

  • ایران دارای رتبه ۵۱ جهان در ثبت اختراعات
  • مهاجرت و فرونشست زمين در صورت عدم صرفه‌جویی در مصرف آب افزايش خواهد يافت/برگزاري دوره تخصصي آب ويژه خبرنگاران
  • تعمیر لوازم خانگی ال جی در نمایندگی تخصصی آریابهکار
  • حمله روسیه به کارگاه تعمیر ادوات نظامی در اوکراین
  • تجهیزات انبارداری
  • دستگاه های دولتی بوشهر به تعهد خود برای استخدام معلولان عمل کنند
  • کلات به استقبال گردشگران و میهمانان نوروزی می‌رود
  • قطعی گسترده اینترنت در آفریقا/ شرکت‌ها در مرز فلج‌ شدن
  • مدیر آکادمی فولاد خوزستان تغییر کرد
  • ثبت نام تیلر کلتیواتور ۱۴۰۳ آغاز شد/ بازرگانی اعتصامی