Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-03-19@03:14:40 GMT

استخدام کارشناس تبلیغات در تهران

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۸۳۰۵۲

کارشناس تبلیغات

تسلط کامل و حرفه ای به نرم افزار های

طراحی و گرافیک ،ایندیزاین،فتوشاپ ،after effect ,illustrator میکس و ادیت

فنون مذاکره و کلیه امور تبلیغاتی ،تصویرسازی

فیلم و تیزرچاپ ، بسته بندی ، انجام امور

نمایشگاهی

تجربه در صنعت ساختمانی

داشتن سابقه طراحی کاتالوگ کمپانی پروفیل

مدیریت زمان و هزینه ، محاسبه ثمر بخش

تبلیغات انجام شده

آشنا به کمپین های تبلیغاتی

مسلط بر برندینگ و اصول بازاریابی آموزشی

خلاق و ایده پرداز

دفتر مرکزی سی متری نیروی هوایی(خارج از محدودده زوج و فرد)

محیط کار صمیمی و سالم ، قابل پیشرفت و کارآمد

با حقوق و مزایای عالی

میزان تحصیلات : حداقل کارشناسی

سن : حداکثر 35

دارای روحیه کار تیمی بالا

سلامتی و آمادگی جسمانی

احساس مسئولیت و وجدان کار

تعامل با مشتری و مشتری مداری

جدیت و پشتکار

تمرکز و سرعت کار بالا

روابط عمومی قوی

علاقه مندی و قوه خلاقیت

از متقاضیان واجد شرایط خواهشمندیم رزومه خود با ذکر عنوان شغلی به آدرس ایمیل زیر ارسال نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به رزومه های بدون عنوان شغلی ترتیب اثر داده نخواهد شد

آدرس ایمیل: info98.omran@gmail.com

 

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: استخدام استخدامی آگهی استخدام استخدام دولتی اخبار استخدامی استخدام کرج استخدام بانک استخدام اصفهان استخدام تهران استخدام حسابدار استخدام در تهران استخدام پاره وقت استخدام تمام وقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۸۳۰۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهترین مرکز فروش هدایای تبلیغاتی

اگر برای پیشرفت و توسعه کسب‌و‌کار خود مصمم هستید، در ادامه این نوشته، در بررسی بهترین مرکز فروش هدایای تبلیغاتی در تهران با ما همراه باشید. - اخبار بازار -

بیش از دو دهه است که ما در تیم بزرگ و خلاق حس هفتم، کنار کسب‌و‌کارهای کوچک و بزرگ ایران زمین ایستاده‌ایم و با ارائه بهترین هدایای سازمانی راه‌ پیشرفت ایشان را هموارتر می‌سازیم.

هدیه تبلیغاتی در واقع یک شیوه از برند سازی در روند حیات کسب و کار است، با سفارش هدیه‌های تبلیغاتی لاکچری، شما معرفی خلاق‌تر، خاص‌تر و جدیدتری را خواهید داشت.

شناخت هدایای تبلیغاتی خاص مناسب یکی از اقدامات زیرکانه، مهم و تاثیرگذار برای وفادار ساختن افراد به اهداف و مقاصد والای شرکت است.

واقعیت این است که دنیای تجارت دنیایی همواره پویا و فعال است و همه چیز آن مادام تغییر می‌کند. از این رو اگر ما در تبلیغات و بازاریابی همچنان راه‌های قدیمی را به کار بگیریم، هرگز طعم پیروزی و پیشرفت را نخواهیم چشید.

 اما به‌راستی این حرکت جذاب و معجزه‌انگیز برای تبلیغات چه ویژگی‌هایی دارد؟ آیا جز این است که بهترین مرکز فروش هدایای تبلیغاتی در تهران را پیدا کنیم و با اهدا هدیه تبلیغاتی به مخاطب عشق بدهیم؟! با ما همراه باشید تا با اهمیت هدایای تبلیغاتی آشنا شویم و بهترین مرکز فروش هدایای تبلیغاتی تهران را بشناسیم.

اهمیت یافتن بهترین مرکز فروش هدایای تبلیغاتی در تهران

آنچه را که عشق بدوزد، ملائکه هم نمی‌توانند بشکافند! به راستی که قانون جهان قانون عشق است و هرآنچه که در وجود خود عشق را به جریان بیندازد، از سقوط، سکون، نیستی و نابودی در امان خواهد بود.

به همین دلیل است که بزرگترین کسب‌و‌کارها راه موفقیت خود را “خلق ارزش” و “عشق” دادن به مخاطب معرفی می‌کنند و با اقداماتی چون اهدا هدایای تبلیغاتی به ایشان، بر اعتبار خود می‌افزایند.

هدیه‌ای نهایت بازدهی را دارد و موجبات پیشرفت کسب‌ و‌ کار را فراهم می‌کند که شایسته و درخور شان مخاطبان شرکت باشد و مهمتر از همه، از بهترین مرکز فروش هدایای تبلیغاتی در تهران تهیه شده باشد. شما می‌توانید برای خرید هدیه برای عید نوروز از هدایای نوروزی حس هفتم بازدید کنید.

ویژگی‌ های بهترین مرکز فروش هدایای تبلیغاتی در تهران

خصوصا در اوایل فعالیت یک برند، بحث مدیریت هزینه‌ها و صرف درست هزینه تبلیغات از اهمیت بالایی برخوردار است. پیدا کردن بهترین مرکز فروش هدایای تبلیغاتی در تهران این امکان را فراهم می‌کند که انواع کسب‌و‌کارها با هر میزان بودجه، از پس تهیه هدایای تبلیغاتی ارزان بربیایند و با حفظ کیفیت قابل قبول، کمیت و گستردگی مخاطبان هدف هدایا را نیز افزایش دهند.

بهترین مرکز فروش هدایای تبلیغاتی در تهران این ویژگی‌های کلیدی را در روند کار خود جای داده است و برای پیشرفت کسب‌و‌کار می‌توان روی آن حساب کرد:

کیفیت از همه چیز مهمتر است

بهترین مرکز فروش  هدایای تبلیغاتی  در تهران هدایای با کیفیت و خلاقانه را با مناسب‌ترین هزینه به مخاطبان ارائه می‌کند. برای تیم حس هفتم، کیفیت هدایا در اولویت قرار دارد و هدیه‌ای به مشتریان ارائه می‌شود که متناسب با ارزش مادی خود، شان برند را حفظ کند‌.

به هیچ عنوان فکر نکنید که خرید هدایای تبلیغاتی ارزان یعنی خرید هدایای بی کیفیت و کم ارزش! مهمترین ویژگی در تهیه هدایای تبلیغاتی، کیفیت هدایا است و ارزش مادی و معنوی که در خود دارند. چراکه هدایای تبلیغاتی و سازمانی جلوه‌ای از اعتبار، ارزش و فرهنگ سازمان هستند و تاثیرات عمیقی بر مخاطبان می‌گذارند.

اتاق خلاقیت و تیم متخصص

حتی اگر یکبار هم در زندگی خود هدیه‌ای خریده باشید، می‌دانید که انتخاب هدیه به خودی خود کاری دشوار است.  به‌خصوص اگر مخاطبانتان برای هدیه، مدیران ارشد و افراد مهم با سلایق گوناگون باشند! بی‌شک یکی از ویژگی‌های مهم بهترین مرکز فروش هدایای تبلیغاتی در تهران این است که تیم متخصص و با تجربه‌ای برای طراحی آیتم‌ها دارد.

تیم خلاق و متخصص حس هفتم با سال‌ها سابقه درخشان در زمینه بازاریابی و فنون جذب مخاطب، طی ساعت‌ها تفکر و بررسی آیتم‌های هدیه را طراحی کرده تا از بازدهی آن اطمینان داشته باشد. همچنین اگر در هر مرحله از روند انتخاب، خرید و اهدا هدیه سوال یا دغدغه‌ای داشته باشید، این تیم کنار شما است و در گرفتن بهترین نتیجه یاریتان می‌کند.

تنوع بالا لازمه انتخاب بهترین هدیه تبلیغاتی است

سعی کنید مرکزی را برای سفارش هدایای تبلیغاتی انتخاب نمایید که تنوع بالایی در محصولات خود داشته باشد. انواع هدایای تبلیغاتی در دسته‌بندی هدایای سازمانی، هدایای شرکتی، هدایای نمایشگاهی، ست هدیه مدیریتی و… ویژگی‌های متفاوتی دارند و باید متناسب با شرایط انتخاب شوند.

همچنین برقراری ارتباط بین فعالیت برند و کاربرد هدیه تبلیغاتی، در تاثیرگذاری هدایا نقش مثبتی دارد. و از این رو است که باید در میان تنوع بی‌شمار هدایا، هدیه مناسب برند را انتخاب کرد و این نیازمند حق انتخاب بالا است.
در فروشگاه و صفحه مجازی محصولات حس هفتم، بیش از صدها مدل هدیه متنوع به صورت دسته‌بندی شده قرار گرفته‌اند.

 

چاپ و بسته‌بندی با کیفیت و خلاقانه

هر قدر هم که هدیه تبلیغاتی با ارزش و خاص باشد، اما اگر چاپ و بسته‌بندی با کیفیتی نداشته باشد، بازدهی برای برند نخواهد داشت. حس هفتم تمام تلاش خود را به کار گرفته تا با جدیدترین فناوری‌ها، تجهیزات و مواد، چاپ باکیفیت و ماندگاری را روی هدایای انجام دهد تا نام برند برای همیشه در ذهن مخاطبان ثبت شود.

همچنین برای هر نوع هدیه تبلیغاتی، بسته‌بندی شیک، کاربردی و شایسته‌ای در نظر گرفته شده که در همان لحظه اول اهدا هدیه، برق را در چشمان مخاطبان می‌درخشاند‌!

هدایای با تیراژ بالا در زمان کوتاه با بهترین مرکز فروش هدایای تبلیغاتی در تهران

در شرایطی که مخاطبان هدایای تبلیغاتی شما گسترده هستند و برای رویداد بزرگ و مهمی چون نمایشگاه، به دنبال هدایای سازمانی خاص هستید، باید به مرکزی مراجعه نمایید که بتواند در کوتاهترین زمان ممکن تیراژ بالای هدایا را به شما ارائه دهد. حس هفتم به خوبی از پس این کار برمی‌آید و بهترین هدایا را در سریعترین زمان خدمتتان تحویل خواهد داد.

می توانید به آدرس: خیابان قائم مقام فراهانی، کوچه صابری فومنی و شماره تماس +982188759490 و یا از طریق ایمیل info@hesehaftom.com با این شرکت در تماس باشید.

"این مطلب تبلیغاتی است"

دیگر خبرها

  • استان بوشهر سهمیه استخدام یک‌هزار و ۱۵۱ معلم و دبیر را دارد
  • استخدام ۱۱۵۱ معلم در آموزش و پرورش استان بوشهر
  • استخدام 3 قهرمان کشتی در شهرداری تهران
  • انواع هدیه نوروزی با بسته‌بندی‌ خلاقانه و جذاب با ارسال فوری
  • اختصاص بیش از ۳۵۰ سازه تبلیغاتی شهر اصفهان به ماه مهمانی خدا
  • بیش از ۳۵۰ سازه تبلیغاتی شهر اصفهان به ماه مهمانی خدا اختصاص یافت
  • تبلیغات ابزاری جهت توسعه برند
  • طراحی استراتژی تبلیغاتی، مستلزم مطالعه و سنجش بازار است
  • انواع لایت باکس تبلیغاتی و نقش آن در تبلیغات محیطی و جذب مشتری و افزایش فروش
  • بهترین مرکز فروش هدایای تبلیغاتی