Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@00:50:35 GMT

طرح ساماندهی مشاغل مزاحم شهر قزوین تهیه شود

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۸۳۰۹۳

طرح ساماندهی مشاغل مزاحم شهر قزوین تهیه شود

به گزارش خبرنگار مهر، علی فرخ زاد عصر یکشنبه در جلسه بررسی مشاغل و اصناف مزاحم شهری که روز یکشنبه در استانداری برگزار شد اظهارداشت: برای انتقال برخی مشاغل مزاحم درون شهر به شهرک صنعتی لیا باید مشاوری انتخاب شود و تمام جوانب آن از جمله وضعیت اراضی موجود، مشاغل مناسب برای انتقال، پیش بینی محدوده بیشتر برای طرح توسعه در مدت دو ماه مورد بررسی قرار گیرد و نتیجه آن اعلام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرخزاد تصریح کرد: باید شرایط را به گونه ای فراهم کنیم تا برای صاحبالن این مشاغل هم انگیزه و رغبت لازم ایجاد شود تا در اجرای طرح همکاری کنند.

وی تصریح کرد: در انتقال محل برای انتقال مشاغل مزاحم باید از تجارب موفق اجرا شده در کشور و استان مانند بازار آهن فروشان در شهر آبگرم مورد استفاده قرار گیرد تا یک کار مطلوب را عملیاتی کنیم.

فرخزاد یادآورشد: در حال حاضر منطقه کنونی میدان میوه و تره بار قزوین پاسخگوی نیازها نیست و باید تلاش کنیم ضمن بررسی کامل تمام نیازمندی های مردم بتوان برای آینده نیز پیش بینی لازم را صورت داد.

معاون عمرانی استانداری قزوین اظهارداشت: وجود بازار پرندگان یکی از معضلات مهم شهری است که مشکلات زیست محیطی و بهداشتی بدنبال دارد و برای انتقال آن از محدوده بازار سنتی قزوین باید به سرعت اقدام کرد.

کد خبر 4642525

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری قزوین مشاغل مزاحم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۸۳۰۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه بازارهای روز ، اولویت شهرداری شهرکرد

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری شهرکرد گفت: در راستای رفاه حال شهروندان توسعه بازارهای روز در اولویت کاری شهرداری قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال‌وبختیاری و به نقل از روابط عمومی شهرداری شهرکرد، سیدرضا هاشمی اظهار کرد: در راستای رفاه حال شهروندان محترم و ساماندهی دست‌فروشان علاوه‌بر بازار روزهایی که فعال هستند، تعداد سه بازارچه دیگر در پایان سال گذشته راه‌اندازی شد.

وی افزود: در حال حاضر دو بازار روز در کوی شهرداری و میرآباد شرقی جنب آتش‌نشانی فعال است اما کسبه از بازارچه ولیعصر استقبال نکردند.

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری شهرکرد بیان کرد: در تلاش هستیم تا بتوانیم نسبت به توسعه و بهبود بازارهای روز در سطح شهر اقداماتی را در دستور کار قرار دهیم.

هاشمی با بیان این‌که در حال حاضر بازار روزهای یکشنبه بازار، سه‌شنبه بازار و پنج شنبه بازار در شهرکرد فعال است، ادامه داد: در صورت استقبال کسبه از بازارهای جدید میوه و تره‌بار، این بازارها به صورت دائمی خواهد شد.

کد خبر 746884

دیگر خبرها

  • ساماندهی بازار زمین، مسکن و اجاره در انتطار مصوبه مجلس
  • توزیع رایگان کیسه‌های پارچه‌ای در بازارهای کوثر ویژه هفته نکوداشت اصفهان
  • بهره برداری از ۱۱ جایگاه سوخت تا پایان تابستان امسال
  • تداوم نظارت بر فعالیت مشاوران املاک در قزوین
  • گشت‌های مشترک برای ساماندهی مشاوران املاک در استان قزوین ادامه دارد
  • بهره برداری از ۱۱ جایگاه سوخت کوچک مقیاس تا پایان تابستان امسال
  • نعل و میخ؛ ابزار یک شغل پردرآمد | روزی روزگاری ۲۱ مغازه پالان‌دوزی در بازار طهران
  • توقیف ۲۳ دستگاه وسیله نقلیه مزاحم در زنجان
  • بهره‌برداری از ۱۱ جایگاه سوخت تا پایان تابستان امسال در تهران
  • توسعه بازارهای روز ، اولویت شهرداری شهرکرد