Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-16@18:04:59 GMT

فشارهای اقتصادی بخشی از توطئه دشمن است

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۸۳۲۰۹

 حجت‌الاسلام‌ سیدمحمد هاشمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ماکو، اظهار کرد: فشار و تحریم اقتصادی بخشی از توطئه‌ دشمنان علیه نظام اسلامی پس نباید از آن غفلت ورزید.

خطیب نماز جمعه ماکو با بیان اینکه دشمن در برهه‌های مختلف با استفاده از روش‌های منظم و متفاوت درصدد خدشه‌دار کردن اسلام است، تاکید کرد: فشارهای اقتصادی، جنگ‌های نرم، تحریم‌های متفاوت و زیاده‌خواهی‌های دشمن در اثر ایجاد جنگ هر روز تشدید می‌شود و اینها فقط گوشه‌ای از اقدامات جهان کفر در برابر اسلام ناب محمدی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: فعالیت‌های صلح‌آمیز هسته‌ای حق مسلم هر کشور بوده و دیدار رهبری در هفته گذشته با نخست وزیر ژاپن نشان داد که دخالت‌های نابجای آمریکا و ایادی استکبار هیچ نقشی در تضعیف اراده ایرانیان نداشته است.

هاشمی با تاکید بر اینکه رونق‌ توليد‌ و توسعه ‌اقتصادی منطقه، در سايه رشد و توسعه کشاورزی تحقق خواهد یافت، گفت: طرح مقام معظم رهبری در خصوص مهار آب‌های مرزی، که به دولت اجازه دادند تا برای اجرای اين طرح، اعتبار آن را از صندوق توسعه‌ ملی بردارند، امروز به برکت اجرايی شدن اين طرح در منطقه، در آينده‌ نزديک، حدود ۲۵ هزار هکتار از اراضی منطقه‌ آزاد ماکو در ماکو، شوط و پلدشت، به آبياری نوين کشاورزی مجهز خواهند شد.

انتهای پیام

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۸۳۲۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه آموزش‌های فنی‌ و حرفه‌ای در سال تحصیلی جدید

رییس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی با اشاره به ضرورت ریل گذاری لازم در حوزه‌های مختلف گفت: کیفیت بخشی به فعالیت‌های آموزشی و پرورشی و توسعه آموزش‌های فنی‌وحرفه ای از اهداف و برنامه‌های کلیدی سازمان در سال تحصیلی جدید است.

به گزارش ایسنا، محمود زاده در چهل و سومین نشست شورای راهبردی سازمان مدارس و مراکز غیر دولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش‌وپرورش با اشاره به حرکت بزرگ نظام مقدس جمهوری اسلامی در ارتباط با رژیم منحوس صهیونیستی گفت: اقتدار امروز نظام در جهان مدیون خون شهیدان و کسانی است که جان خود را نثار کردند تا این انقلاب زنده بماند و ما نیز وظیفه داریم در زمینه‌های مختلف آگاهی بخشی کنیم و پیشرفت‌ها و موفقیت‌های بزرگ میهن عزیزمان را به نسل جوان انتقال دهیم.

وی با اشاره به ضرورت ریل گذاری لازم در حوزه‌های مختلف اظهار کرد: کیفیت بخشی به فعالیت‌های آموزشی و پرورشی  و توسعه آموزش های فنی و حرفه‌ای از اهداف و برنامه های کلیدی سازمان در سال تحصیلی جدید است و باید زیرساخت‌های لازم در این زمینه فراهم شود.

محمودزاده اجرای دقیق طرح توانمند سازی معلمان مدارس غیر دولتی را از دیگر برنامه‌های سازمان دانست و گفت: توانمند سازی معلمان و همکاران مدارس غیر دولتی باید به گونه‌ای باشد که تاثیرات مثبت آن در کلاس درس و به روی دانش آموزان ملموس باشد و از اجرای طرح‌ها و برنامه‌های نمایشی وصرفا آماری جدا باید پرهیز کرد.

معاون وزیر آموزش و پرورش با تاکید بر ضرورت بارش فکری در راستای بهتر اجرایی شدن برنامه‌ها، تصریح کرد: استفاده از خرد جمعی و مشورت با متخصصین واندیشمندان می‌تواند در رسیدن به اهداف بسیار موثر باشد.

محمودزاده برگزاری اولین جشنواره ملی آفرینو را از دیگر برنامه‌های سازمان در سال جدید خواند و گفت: ۶ هزار و ۱۷۹ طرح از سوی موسسین مدارس غیردولتی  از ۳۷۰ منطقه کشور در سامانه به ثبت رسیده است که برای سال اول، این حجم از استقبال بسیار ارزشمند است.

به گزارش روابط عمومی سازمان مدارس و مراکز غیر دولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش، وی با اشاره به نزدیک شدن به ایام بزرگداشت مقام شامخ معلم در اردیبهشت ماه، تاکید کرد: قدردانی از معلمین فکور، با دانش، متعهد و متخصص ایران بزرگ اسلامی از برنامه‌های جدی سازمان است و تکریم مقام معلم را بر همگان لازم می‌داند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۴۰ هزار هکتار اراضی حوضه زاینده‌رود زیر کشت غلات است
  • فرصت سرمایه گذاری در بخش کشاورزی در منطقه آزاد دوغارون ایجاد می‌شود
  • دانشگاه‌ها چگونه رشد اقتصادی محلی را افزایش می‌دهند؟
  • شورای ایده‌پردازی کشاورزان در زنجان تشکیل می‌شود
  • ترویج بی حجابی در جامعه از توطئه‌های دشمن است
  • چند خبر از گوشه و کنار آذربایجان غربی در ۲۶ فروردین
  • توسعه آموزش‌های فنی‌ و حرفه‌ای در سال تحصیلی جدید
  • از توطئه‌های دشمنان خارجی و عناصر خائن داخلی نباید غفلت کرد
  • رئیس دیوان عالی کشور: از توطئه‌های دشمنان خارجی و عناصر خائن داخلی نباید غفلت کرد
  • جشنواره بزرگ غذا در منطقه آزاد ماکو برگزار شد