Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسی که اواخر ماه جاری ۳۲ ساله می‌شود و رفته رفته بخت‌های خود را برای بالا بردن یک جام با پیراهن آلبی سلسته از دست رفته می‌بیند؛ بدنبال شکست مقابل شیلی در ضربات پنالتی در سال‌های ۲۰۱۵ و ۲۰۱۶، مسی هشدار داد که آرژانتین با قرار گرفتن در فهرست تیم‌های محتمل قهرمانی این تورنمنت فاصله زیادی دارد.

ارزیابی و پیش بینی وی خوفناک اما واقعی بود؛ آرژانتین با هدایت سرمربی خام و کم تجربه‌ای به نام «لیونل اسکالونی» در نخستین بازی رسمی و رقابتی خود با تیمی به میدان رفت که بسیاری از آنان بازیکنان بی تجربه‌ای بودند که اکثراً در باشگاه‌های نه چندان معتبر توپ می‌زنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش بینی مسی پس از یک نیمه دست و پا بسته مقابل کلمبیا محقق شد؛ کلمبیایی که با مهار مسی در نیمه نخست مانع از این شد تا وی حتی یک پاس برای «سرخیو آگوئرو» ارسال کند.

آرژانتین در نیمه دوم سر حال تر وارد زمین شد و مسی یک موقعیت مسلم گلزنی را از فاصله‌ای اندک از دست داد و در ادامه گل «راجر مارتینز» در سوی دیگر زمین، تمام توجهات را از کاپیتان آلبی سلسته برگرفت و گل دقایق پایانی «دووان زاپاتا» نمکی بود روی زخم آرژانتینی‌های دوست داشتنی.

مسی در نشست خبری پس از بازی اظهار داشت: احساسات آزار دهنده و تلخ باقی مانده از این شکست را همین جا رها می‌کنیم؛ نمی‌خواستیم این طور شروع کنیم اما حالا باید روحیه خودمان را حفظ کنیم و با آرامش مسیر را ادامه دهیم؛ کمی زمان می‌برد که این شکست را هضم کنیم اما نباید به افسوس خوردن ادامه دهیم و در عوض باید روی نقاط قوت و مثبت تیم تمرکز کنیم.

تمرکز آرژانتینی‌ها در حال حاضر روی بازی روز چهارشنبه مقابل پاراگوئه معطوف است و پس از پاراگوئه، آنها باید در بازی پایانی گروه دوم به مصاف قطر میهمان بروند.

مسی و یارانش برای صعود به مرحله یک چهارم باید کارشان را در رتبه اول یا دوم گروه به پایان برسانند اما رتبه سوم هم در شرایطی خاص می‌تواند آنان را به یک چهارم برساند.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: لیونل مسی کوپا آمریکا کلمبیا آرژانتین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۸۳۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه خیزش دانشجویان آمریکایی؛ این بار در تگزاس

اعتراضات دانشجویان دانشگاه تگزاس به جنایات رژیم اشغالگر اسرائیل در غزه با دخالت نیروهای پلیس به خشونت کشیده شد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، دانشجویان دانشگاه شهر تگزاس امروز (پنج شنبه) به وقت محلی در اعتراض به جنایات رژیم اشغالگر اسرائیل در غزه و در حمایت از مردم فلسطین تجمع کرده و شعار دادند که به دخالت نیروهای پلیس انجامید.

به گزارش شبکه ای بی سی آمریکا، حداقل 20 دانشجو به دست نیروهای پلیس بازداشت شده‌اند. دانشجویان در شعارهای خود ارتش اسرائیل را یک سازمان تروریستی نامیدند.

تعطیلی کلاس‌های دانشگاه کلمبیا برای تظاهرات‌های ضداسرائیلی

در این راستا «گرگ ابت» فرمانده تگزاس گفته است که باید تمامی دانشجویان ضد اسرائیلی بازداشت شوند. او اعتراضات ضد جنگ در غزه را به «یهودستیزی» تعبیر کرد.

او گفت: «دانشجویانی که در اعتراضات مملو از نفرت و یهودی ستیزی شرکت می‌کنند باید از هر دانشگاهی در ایالت اخراج شوند.

همزمان دانشجویان تحصن کننده حامی فلسطین در دانشگاه کلمبیا در ایالت نیویورک نیز با نیروهای پلیس درگیر شدند. در پی بروز درگیری، مدیریت دانشگاه درهای ورودی را بسته و دانشگاه را تعطیل اعلام کرد و قرار است کلاس‌ها به صورت مجازی برگزار شود.

فرماندار ایالت پنسیلوانیا نیز در واکنش به اتفاقات دانشگاه کلمبیا به سی ان ان گفت که اوضاع در این دانشگاه از کنترل خارج شده است. او نیز این اعتراضات را «یهود ستیزی» قلمداد کرد.

در این میان خبرگزاری فرانسه به نقل از پلیس آمریکا اعلام کرد که 133 نفر از دانشجویان معترض به جنگ علیه غزه در داخل دانشگاه کلمبیا بازداشت شدند.

انتهای پیام/

 

 

دیگر خبرها

  • ادامه خیزش دانشجویان آمریکایی؛ این بار در تگزاس
  • فارن افرز: چرا قدرت بزرگ‌تر همیشه در ژئوپلیتیک بهتر عمل نمی‌کند؟
  • ادامه آمار جادویی حسن‌زاده در تیم ملی
  • تجمع بزرگ حمایت از فلسطین مقابل دانشگاه یِیل آمریکا
  • شگفتی بزرگ در آسیا: افغانستان صعود کرد
  • تساوی مس کرمان و شهرراز شیرازدر فوتبال دسته یک
  • باتری این ریزسیاه‌چاله‌، انرژی هفت نسل شما را تامین می‌کند!
  • جواد خیابانی: جیرفت هند کوچک نیست هند جیرفت بزرگ است (فیلم)
  • ادامه دومینوی پیروزی سرخابی‌ها و انتقام سپاهان از انزلی‌چی‌ها
  • (ویدیو) تداوم جملات عجیب جواد خیابانی: جیرفت هند کوچک نیست، هند جیرفت بزرگ است!