Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان قم گفت: برنامه‌ریزی لازم جهت اعزام ۸۰۰ نفر از مددجویان به مشهد مقدس انجام‌ شده و در دستور کار قرار گرفته است. ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۰ استانها قم نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن هرمز ظهر امروز در جلسه اعلام گزارش نیکوکاری، برنامه‌ها در سال جدید و عملکرد این نهاد در ماه مبارک رمضان که در سالن جلسات اداره کل کمیته امداد امام خمینی(ره) برگزار شد، با اشاره به اینکه تعداد 200 نفر از مددجویان کمیته امداد استان به سفر زیارتی مشهد فرستاده شده‌اند، اظهار داشت: باعث افتخار است که کمیته امداد در سال گذشته جزو پنج نهاد برتر استان قم با موضوع اوقات فراغت بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان قم افزود: کلاس‌های متعدد از جمله کلاس‌های قرآنی، فرهنگی، مهارتی، فنی و حرفه آموزی است که برای دانشجویان و دانش‌آموزان دختر و پسر در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به جلسات قرآنی برگزار شده برای هزار و 300 نفر از مددجویان کمیته امداد از جمله جزءخوانی، روان خوانی و صوت برگزار شده است ابراز کرد: 13 هزار نفر از مددجویان کمیته امداد کشور در سال گذشته در مجتمع حضرت معصومه(س) شهر قم اسکان و پذیرایی شدند که پیش بینی اسکان و زیارت در سال جدید به 14 هزار از مددجویان این کمیته در مجتمع حضرت معصومه(س) در قالب اردوی زیارتی خدمات فرهنگی ارائه داده می‌شود.

هرمز با تاکید بر اعزام دو هزار و 863 مددجوی کمیته امداد استان قم در سال گذشته به سفر عتبات عالیات و مشهد مقدس خاطرنشان کرد: در حال حاضر موضوع تامین معیشت مددجویان مهمترین مساله و دغدغه مدیران و مسئولان کمیته امداد است که برای رفع نیازهای مددجویان از هیچ تلاشی دریغ ندارند.

1800 جعبه نوغان بین مددجویان کمیته امداد گیلان توزیع شد28 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی مددجویان کمیته امداد قم در نظر گرفته شدطرح برون‌سپاری پرونده‌های زندانیان تحت پوشش کمیته امداد برای نخستین بار در قم اجرا شد

وی عنوان کرد: در حال فراهم کردن مقدمات اجرای طرح مددکاری اسلامی هستیم تا اجرای فاز 3 آن را با قدرت ادامه بدهیم.

معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان قم با اشاره به برنامه‌های اردو و همایش برای 14 هزار نفر از مددجویان تاکید کرد: برای مسائل آموزشی سطح بندی صورت گرفته است که برای مخاطبان نسبت به سن و نیازهایی که دارند، در سطح‌های مختلف برنامه‌های متعدد برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: برنامه‌ریزی لازم جهت اعزام 800 نفر از مددجویان به مشهد مقدس انجام‌ شده و در دستور کار قرار گرفته است.

 انتهای پیام/ ع

R7854/P1494/S6,62/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۸۳۴۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زائرسرای «کرامت ۲» ویژه مددجویان کمیته امداد در مشهد افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری مهر، عصر پنجشنبه در مراسمی با حضور سیدمرتضی بختیاری، رئیس کمیته امداد و جمعی از مسؤولان کشوری و استانی، زائرسرای «کرامت ۲» ویژه مددجویان کمیته امداد در مشهد مقدس افتتاح شد.

رئیس کمیته امداد در این مراسم با تاکید بر ضرورت حفظ عزت و کرامت مددجویان، گفت: مددجویان ولی‌نعمتان ما هستند و وظیفه داریم زمینه بهترین برنامه فرهنگی یعنی زیارت امام رضا (ع) را برای این خانواده‌ها فراهم کنیم.

وی افزود: برای ساخت این مجموعه اقامتی شهرداری، شورای شهر و همه دستگاه‌ها پای کار آمدند و این پروژه با الگوگیری از زائرسرای کرامت یک به اتمام رسید و امروز شاهد افتتاح آن هستیم.

بختیاری با بیان اینکه زائرسرای شماره یک کرامت در سال ۱۴۰۱ میزبان ۱۴ هزار ۱۶۱ زائر و ۱۰۵ گروه اردویی بود، اضافه کرد: این عدد در سال ۱۴۰۲ به ۱۸ هزار و ۶۳ مددجو افزایش یافت که با افتتاح مجموعه شماره ۲ کرامت باید برای میزبانی از ۴۰ هزار زائر برنامه‌ریزی کنیم تا مددجویان به همراه خانواده‌های خود به زیارت امام هشتم (ع) مشرف شوند.

رئیس کمیته امداد، خدمت به مددجویان را افتخار همه امدادگران در کمیته امداد عنوان کرد و گفت: باید همان‌گونه که برای فرزندان خود قدم برمی‌داریم برای این عزیزان هم قدم برداریم و همه عوامل کمیته امداد باید عزت و کرامت مددجویان را مدنظر داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه این زائرسرا امکان افزایش ۵۰ درصدی زیارت مددجویان را فراهم کرده است، افزود: زائرسرای کرامت ۲ سالانه ۲۰ هزار مددجو را پذیرا خواهد بود.

کد خبر 6088731

دیگر خبرها

  • زائرسرای «کرامت ۲» ویژه مددجویان کمیته امداد در مشهد افتتاح شد
  • افتتاح زائرسرای ویژه مددجویان کمیته امداد در مشهد
  • حل مشکلات حقوقی ۳ هزار مددجوی استان البرز از طریق مشاوره
  • ارائه خدمات حقوقی به بیش از ۱۰۰۰ مددجوی زنجانی
  • ارائه خدمات حقوقی به ۱۰۱۶ مددجوی زنجانی‌
  • ارائه خدمات حقوقی به بیش از هزار مددجوی زنجانی
  • خودکفایی ۴ هزار و ۵۹۸ مددجوی استان همدان
  • پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی برای ۲۰۱۰ مددجوی گلستانی
  • مهارت‌آموزی ۳۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌ جنوبی
  • مهارت‌آموزی سه هزار و ۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌جنوبی