Web Analytics Made Easy - Statcounter

برنامه لیگ جهانی والیبال ۲۰۱۹ ، نتایج لیگ ملتهای والیبال ۲۰۱۹ ، گروه بندی لیگ ملت های والیبال ۲۰۱۹ ، جدول و زمان برگزاری لیگ جهانی والیبال ۲۰۱۹ ، برنامه بازی های لیگ جهانی والیبال ۲۰۱۹ ، ساعت بازی والیبال امروز ، زمان بازی والیبال ایران ۲۰۱۹ ، بازی بعدی والیبال ایران ، پخش زنده والیبال امروز ، نتیجه والیبال امروز ، جدول والیبال ، نتایج والیبال

۲۰۱۹ FIVB Volleyball Men’s Nations League

فدراسیون جهانی والیبال در سال ۲۰۱۸ با همکاری یک شرکت مدیریت ورزشی آمریکایی، نسخه جدیدی از لیگ جهانی را به نام «لیگ ملت‌‌های والیبال» عرضه کرد تا پرونده لیگ جهانی پس از ۲۷ سال فعالیت از سال ۱۹۹۰ در سال ۲۰۱۷ بایگانی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دوره نخست این مسابقات، روسیه و فرانسه به فینال رسیدند و در نهایت روس‌ها جام قهرمانی را بالای سر بردند.

اف‌آی‌وی‌بی لیگ ملت‌های والیبال مردان ۲۰۱۹ دومین دوره لیگ ملت‌های والیبال است که بین ماه‌های مه و ژوئیه ۲۰۱۹ برگزار می‌گردد. فینال دومین دوره لیگ ملت‌ها در شهر شیکاگو ایالات متحده آمریکا برگزار خواهد شد.

پس از قرار گرفتن کره جنوبی در رتبه آخر لیگ ملت‌های ۲۰۱۸ و قهرمانی پرتغال در جام چلنجر کاپ ۲۰۱۸، پرتغال جایگزین کره جنوبی شد.

لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۱۸ اولین دوره از این سری مسابقات است که از ۴ خرداد تا ۱۷ تیر ۱۳۹۷ در بین ۱۶ تیم انجام گرفت. این تورنمنت در واقع همان لیگ جهانی والیبال می‌باشد که در سال ۲۰۱۸ به لیگ ملت‌های والیبال تغییر نام داد. از تغییرات مهمی که در این سری تورنمت‌ها انجام گرفته این است که در سال ۲۰۱۸، فقط ۱۶ تیم در این مسابقات شرکت می‌کنند و همگی در یک سطح یکسان بازی می‌کنند. مقرر شده‌است که از این سال بعد مسابقات سطح ۲ و ۳ در تورنمنت‌های جداگانه انجام شود.

دوازده تیم از تیم‌های اصلی هستند که حضورشان تا سال ۲۰۲۵ در این سری مسابقات قطعی است و چهار تیم حاضر دیگر متغیر هستند که می‌توانند برای سال بعد از این تورنمنت حذف شوند و برترین‌های چلنجر کاپ جایگزین آن‌ها شوند.

مسابقات دوره ای

۱۶ تیم در قالب یک لیگ رقابت می‌کنند و هر تیم حداقل یک هفته میزبان خواهد بود. هر تیم ۱۵ بازی انجام خواهد داد و تیم‌ها هر هفته در ۴ گروه ۴ تیمی تقسیم می‌شوند و به مدت پنج هفته در ۱۲۰ بازی در دور مقدماتی به رقابت می‌پردازند. پنج تیم برتر پس از دور مقدماتی به همراه میزبان در مرحله نهایی رقابت خواهند کرد.

دور نهایی

شش تیم واجد شرایط در ۲ گروه ۳ تیمی تقسیم می‌شوند و با یکدیگر به رقابت می‌پردازند. دو تیم برتر هر گروه به نیمه نهایی راه خواهند یافت. تیم گروه A با گروه B و بالعکس در نیمه نهایی به رقابت می‌پردازند. برندگان در فینال به مصاف هم خواهند رفت و دو تیم بازنده نیز برای عنوان سومی با هم خواهند جنگید. رتبه آخر تیم‌های رقیب هم از لیگ ملت‌های ۲۰۲۰ حذف خواهند شد و سه تیم دیگر هم در صورت کسب نتایج ضعیف از سوی FIVB جایگزین خواهند شد.

پخش لیگ ملت‌های والیبال Volleyball Nations League (FIVB) با حضور شانزده تیم از کشورهای آرژانتین، استرالیا، برزیل، بلغارستان، کانادا، چین، فرانسه، آلمان، ایران، ایتالیا، ژاپن، لهستان، پرتغال، روسیه، صربستان و آمریکا از روز جمعه ۱۰ خرداد ماه از شبکه سه سیما آغاز می‌شود.

حضور تیم ملی ایران در لیگ ملت‌های ۲۰۱۸ با وجود مسافرت‌‌های فراوان، چشمگیر نبود و شاگردان کولاکوویچ با ۷ پیروزی و ۱۰ شکست به کار خود پایان دادند. مسابقات سال ۲۰۱۹ از جایی برای تیم ملی ایران اهمیت پیدا می‌کند که بازیکنان ایرانی باید خود را برای مسابقات انتخابی المپیک آماده کنند. رقابت با ۱۵ حریف قدرتمند در ۵ هفته متوالی می‌تواند تدارک خوبی پیش از تلاش برای کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو باشد، ضمن اینکه میزبانی ارومیه و اردبیل در هفته‌های سوم و چهارم، فرصت خوبی برای پیروزی برای شاگردان کولاکوویچ است که نیم‌نگاهی به حضور در جمع ۶ تیم نهایی مسابقات دارند.

پخش مسابقه‌های لیگ ملت‌های والیبال از شبکه سه

زمان پخش این رقابت‌ها، کشور میزبان و محل برگزاری مسابقات که از شبکه سه سیما پخش خواهد شد، اعلام شده و به شرح زیر است:

جمعه ۳۱ خرداد / ساعت ۱۸:۳۰/ ایران – پرتغال –  شهر اردبیل ایران (ورزشگاه رضا زاده)

شنبه ۱ تیر / ساعت ۱۸:۳۰/ ایران – استرالیا

یکشنبه ۲ تیر / ساعت ۱۸:۳۰/ ایران – فرانسه

 

جمعه ۷ تیر / ساعت ۱۸:۳۰/ ایران – صربستان –  شهر پلوودیف بلغارستان (کولودروما)

شنبه ۸ تیر / ساعت ۲۲:۱۰ / ایران – بلغارستان

یکشنبه ۹ تیر / ساعت ۱۸:۳۰/ ایران – آمریکا

این مسابقات در قالب برنامه «توپ و تور» کاری از گروه ورزش شبکه سه سیما به تهیه کنندگی بهزاد کاویانی است که مسابقات والیبال، هندبال و بسکتبال لیگ برتر باشگاه‌های ایران وتیم ملی در سطح آسیا و جهان را پوشش می‌دهد.

برنامه و نتایج هفته سوم لیگ ملتهای والیبال ۲۰۱۹۱st۲nd۳rd۴th۵thجمعه ۲۴ خرداد ۱۳۹۸روسیه
لهستان۳
۱۲۴
۲۶۲۵
۲۰۲۵
۲۲۲۵
۱۹ایران
کانادا۳
۰۲۵
۱۵۲۶
۲۴۲۵
۱۶ژاپن
ایتالیا۱
۳۲۵
۲۳۱۵
۲۵۲۷
۲۹۲۱
۲۵آمریکا
آرژانتین۳
۱۲۵
۲۲۲۵
۱۹۲۱
۲۵۲۵
۲۱برزیل
صربستان۲
۳۲۵
۱۷۲۲
۲۵۲۵
۱۷۲۰
۲۵۱۲
۱۵بلغارستان
استرالیا۳
۲۲۰
۲۵۲۹
۲۷۲۲
۲۵۲۵
۲۱۱۵
۱۳فرانسه
آلمان۳
۱۲۴
۲۶۲۵
۲۰۲۵
۱۹۲۵
۲۰شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۸پرتغال
چین۳
۰۲۵
۲۲۲۵
۱۷۲۵
۲۳روسیه
کانادا۳
۱۲۵
۲۳۲۲
۲۵۲۵
۲۰۲۵
۲۳استرالیا
ایتالیا۱
۳۱۸
۲۵۳۲
۳۰۱۸
۲۵۱۵
۲۵ایران
لهستان۳
۲۲۵
۲۰۲۱
۲۵۱۸
۲۵۲۵
۱۷۱۵
۸آمریکا
آلمان۳
۱۲۵
۲۲۲۱
۲۵۲۵
۱۹۲۵
۲۰برزیل
چین۳
۰۲۵
۱۵۲۵
۱۸۲۵
۲۲بلغارستان
ژاپن۲
۳۲۵
۲۲۱۹
۲۵۲۵
۱۶۱۹
۲۵۱۹
۲۱پرتغال
صربستان۲
۳۲۵
۲۱۱۵
۲۵۲۲
۲۵۳۲
۳۰۹
۱۵فرانسه
آرژانتین۱
۳۱۸
۲۵۱۷
۲۵۲۵
۱۹۲۰
۲۵یکشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۸لهستان
کانادا۳
۱۲۵
۲۰۲۵
۲۷۲۵
۲۰۲۸
۲۶آرژانتین
آلمان۳
۲۲۵
۱۹۲۳
۲۵۲۳
۲۵۲۵
۲۳۱۵
۱۰ژاپن
استرالیا۱۸:۳۰چین
صربستان۱
۳۱۷
۲۵۲۲
۲۵۲۷
۲۵۱۸
۲۵ایران
روسیه۳
۰۲۵
۲۰۲۶
۲۴۲۵
۲۳فرانسه
آمریکا۱۹:۳۰پرتغال
برزیل۲۱:۳۰ایتالیا
بلغارستان۲۲:۱۰

 

نتایج هفته دوم لیگ ملتهای والیبال ۲۰۱۹۱st۲nd۳rd۴th۵thجمعه ۱۷ خرداد ۱۳۹۸برزیل
ایران۳
۲۲۳
۲۵۲۵
۱۶۲۱
۲۵۳۳
۳۱۱۵
۱۰فرانسه
لهستان۳
۱۲۸
۲۶۲۵
۲۳۲۴
۲۶۲۵
۲۰ژاپن
آرژانتین۳
۰۲۵
۱۶۲۵
۱۶۳۳
۳۱ایتالیا
آمریکا۳
۱۲۵
۲۳۱۳
۲۵۲۵
۲۰۲۵
۲۳چین
بلغارستان۳
۰۲۶
۲۴۲۵
۲۰۲۵
۱۷روسیه
پرتغال۳
۰۲۵
۱۹۲۵
۲۲۲۵
۲۰شنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۸آلمان
صربستان۳
۲۲۵
۲۰۱۶
۲۵۲۶
۲۸۲۶
۲۴۱۵
۹کانادا
استرالیا۳
۰۲۵
۲۳۲۵
۱۷۲۵
۱۸آرژانتین
ایران۱
۳۱۹
۲۵۲۵
۲۰۲۲
۲۵۳۲
۳۴لهستان
بلغارستان۳
۱۲۲
۲۵۲۵
۱۹۲۷
۲۵۲۵
۲۰ژاپن
برزیل۰
۳۲۲
۲۵۱۹
۲۵۲۱
۲۵ایتالیا
پرتغال۳
۰۲۵
۱۳۲۵
۲۰۲۵
۱۱چین
فرانسه۰
۳۱۶
۲۵۲۳
۲۵۲۰
۲۵روسیه
آمریکا۳
۰۲۵
۲۲۲۵
۱۹۲۵
۱۵یکشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۸صربستان
استرالیا۳
۲۲۲
۲۵۱۴
۲۵۲۵
۲۱۲۵
۲۱۱۵
۹کانادا
آلمان۳
۲۲۳
۲۵۲۹
۲۷۲۵
۱۸۲۳
۲۵۱۵
۱۲آرژانتین
برزیل۲
۳۲۰
۲۵۲۵
۲۱۲۸
۲۶۲۳
۲۵۱۲
۱۵بلغارستان
فرانسه۳
۲۱۸
۲۵۲۳
۲۵۲۵
۲۱۲۵
۲۳۱۵
۱۱ژاپن
ایران۰
۳۲۲
۲۵۲۱
۲۵۱۹
۲۵پرتغال
آمریکا۱
۳۲۰
۲۵۲۵
۲۲۲۲
۲۵۱۷
۲۵چین
لهستان۰
۳۲۲
۲۵۱۳
۲۵۱۵
۲۵روسیه
ایتالیا۳
۰۲۹
۲۷۲۵
۱۶۲۵
۱۸استرالیا
آلمان۳
۰۲۵
۲۰۲۵
۲۰۲۵
۱۶دوشنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۸کانادا
صربستان۲
۳۱۷
۲۵۲۶
۲۴۲۱
۲۵۲۸
۲۶۱۲
۱۵

 

نتایج هفته اول لیگ ملتهای والیبال ۲۰۱۹گروهی۱st۲nd۳rd۴th۵stجمعه ۱۰ خرداد ۱۳۹۸ایران
ایتالیا۳
۱۲۰
۲۵۲۵
۲۳۲۵
۲۳۲۵
۲۳چین
آلمان۲
۳۲۱
۲۵۲۱
۲۵۲۵
۱۹۲۵
۱۹۱۱
۱۵صربستان
ژاپن۱
۳۱۷
۲۵۱۲
۲۵۲۶
۲۴۱۷
۲۵آمریکا
برزیل۰
۳۲۲
۲۵۲۲
۲۵۲۳
۲۵فرانسه
روسیه۳
۱۲۵
۱۹۲۵
۲۲۲۰
۲۵۲۵
۲۳لهستان
استرالیا۳
۱۲۵
۱۵۲۴
۲۶۲۵
۲۱۲۵
۱۴شنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۸کانادا
بلغارستان۱
۳۲۰
۲۵۲۴
۲۶۲۵
۱۹۱۷
۲۵آرژانتین
پرتغال۳
۰۲۵
۱۷۲۵
۲۱۲۵
۲۱ایتالیا
آلمان۳
۰۲۵
۲۱۳۰
۲۸۲۵
۲۳برزیل
استرالیا۳
۲۳۲
۳۴۲۵
۱۶۲۵
۱۹۲۷
۲۹۱۵
۱۳چین
ایران۰
۳۲۲
۲۵۱۸
۲۵۲۱
۲۵ژاپن
روسیه۱
۳۲۲
۲۵۲۵
۲۳۱۹
۲۵۲۳
۲۵آمریکا
لهستان۲
۳۲۵
۱۷۳۲
۳۴۲۸
۲۶۲۳
۲۵۹
۱۵صربستان
فرانسه۱
۳۱۲
۲۵۲۲
۲۵۲۵
۲۰۲۰
۲۵یکشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۸کانادا
پرتغال۳
۰۲۵
۲۰۲۵
۲۳۲۵
۱۶آرژانتین
بلغارستان۳
۰۲۵
۱۶۲۵
۲۱۲۵
۲۳آلمان
ایران۰
۳۲۸
۳۰۲۷
۲۹۲۰
۲۵استرالیا
آمریکا۱
۳۲۵
۱۹۲۵
۲۷۱۶
۲۵۱۶
۲۵چین
ایتالیا۰
۳۲۱
۲۵۱۳
۲۵۲۴
۲۶ژاپن
فرانسه۱
۳۲۲
۲۵۲۷
۲۵۱۹
۲۵۱۵
۲۵برزیل
لهستان۳
۱۲۲
۲۵۲۵
۱۵۲۵
۲۱۲۵
۱۷روسیه
صربستان۳
۲۲۰
۲۵۲۶
۲۴۲۵
۲۳۲۲
۲۵۱۵
۱۰بلغارستان
پرتغال۱
۳۲۱
۲۵۲۵
۱۹۲۶
۲۸۲۳
۲۵دوشنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۸آرژانتین
کانادا۱
۳۲۱
۲۵۲۷
۲۹۲۵
۱۶۲۴
۲۶

 

جدول کامل لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۱۹ مرحله مقدماتیتیمامتیازبازیهاجزئیات نتایجستپوئنبازیبردباخت۳
۰۳
۱۳
۲۲
۳۱
۳۰
۳بردهباختهمعدلبردهباختهمعدل۱ایران۲۴۹۸۱۵۲۱۱۰۰۲۶۷۳.۷۱۴۷۹۶۷۲۴۱.۰۹۹۲روسیه۲۰۹۷۲۳۳۱۰۱۱۲۲۱۱۲.۰۰۰۷۸۷۷۲۳۱.۰۸۹۳برزیل۱۹۸۷۱۳۱۳۱۰۰۲۳۱۰۲.۳۰۰۷۷۹۶۸۷۱.۱۳۴۴فرانسه۱۹۸۶۲۱۵۰۱۱۰۲۱۱۱۱.۹۰۹۷۵۱۶۹۰۱.۰۸۸۵ایتالیا۱۸۸۶۲۳۳۰۰۱۱۱۹۹۲.۱۱۱۶۸۱۶۱۰۱.۱۱۶۶لهستان۱۵۹۵۴۱۳۱۱۳۰۲۰۱۷۱.۱۷۶۸۴۸۸۲۷۱.۰۲۵۷صربستان۱۳۹۵۴۰۱۴۲۲۰۲۱۲۱۱.۰۰۰۸۹۵۹۰۶۰.۹۸۸۸آمریکا۱۳۸۴۴۰۴۰۱۱۲۱۵۱۶۰.۹۳۸۷۱۶۶۹۴۱.۰۳۲۹آرژانتین۱۲۹۴۵۲۱۱۱۳۱۱۷۱۸۰.۹۴۴۸۰۸۷۹۲۱.۰۲۰۱۰کانادا۱۲۹۴۵۲۱۱۱۳۱۱۷۱۸۰.۹۴۴۷۹۰۸۰۷۰.۹۷۹۱۱ژاپن۸۸۳۵۱۱۱۰۳۲۱۲۱۸۰.۶۶۷۶۷۵۶۹۲۰.۹۷۵۱۲بلغارستان۸۸۳۵۰۱۲۱۲۲۱۳۲۰۰.۶۵۰۷۲۴۷۵۸۰.۹۵۵۱۳پرتغال۷۸۲۶۱۱۰۱۱۴۹۱۹۰.۴۷۴۵۸۲۶۷۰۰.۸۶۹۱۴آلمان۶۹۲۷۰۰۲۲۲۳۱۲۲۵۰.۴۸۰۷۹۴۸۶۹۰.۹۱۴۱۵استرالیا۶۸۱۷۱۰۰۳۳۱۱۲۲۱۰.۵۷۱۶۹۷۷۶۷۰.۹۰۹۱۶چین۴۹۱۸۱۰۰۱۱۶۶۲۴۰.۲۵۰۶۰۸۷۱۵۰.۸۵۰روش بندی رتبه در جدولتعداد بردها (مجموع پیروزی‌ها)مجموع امتیازاتمیانگین ست‌های بردهمیانگین امتیازات بردهاگر همچنان دو تیم در مساوات با یکدیگر بودند، تیمی در رتبه بالاتر قرار می‌گیرد که در آخرین مسابقه بین دو تیم برده باشد. حال اگر مساوات در عوامل رتبه‌بندی، بین ۳ تیم یا بیشتر باشد، طبقه‌بندی جدیدی حاکم می‌شود و تیم‌هایی که با هم مساوی هستند، بدون احتساب بازی‌هایشان با یکدیگر مورد ارزیابی قرار می‌گیرند تا رده‌بندی این ۳ یا چند تیم مشخص شود.در مسابقاتی که با نتیجه ۳–۰ یا ۳–۱ تمام می‌شوند، ۳ امتیاز برای تیم برنده و ۰ امتیاز برای تیم بازنده در نظر گرفته می‌شود.در مسابقاتی که با نتیجه ۳–۲ تمام می‌شوند، ۲ امتیاز برای تیم برنده و ۱ امتیاز برای تیم بازنده در نظر گرفته می‌شود.در مسابقاتی که یک تیم محروم شده باشد، ۳ امتیاز برای تیم مقابل با نتیجه سه ست ۲۵–۰ و ۰ امتیاز برای تیم محروم شده در نظر گرفته می‌شود.

ساتین

منبع: ساتین

کلیدواژه: اخبار والیبال بازی بعدی والیبال ایران برنامه لیگ ملت های والیبال جدول لیگ ملتهای والیبال ساعت بازی والیبال امروز ساعت بازی والیبال ایران نتایج والیبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت saten.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساتین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۸۳۴۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فاصله عجیب پرسپولیس و استقلال در رنکینگ جهانی + جدول

فاصله پرسپولیس با استقلال در رده بندی جدید فوتبال آسیا به «۹ پله» رسید.

پرسپولیس در جدیدترین رده بندی سایت footballalphabet «بهترین تیم باشگاهی ایران» شد و در رده هفتم فوتبال آسیا ایستاد.پرسپولیس در این فصل از لیگ برتر کشورمان با ارزش ۱۴.۴۸ میلیون یورو با فاصله یک میلیون یورویی از استقلال گران ترین تیم ایران است.

استقلال و پرسپولیس در این فصل لیگ برتر فوتبال ایران رقابت نزدیکی را دارند و اکنون با گذشت ۲۴ هفته از لیگ آبی پوشان با ۵۳ امتیاز صدرنشین هستند و سرخ پوشان هم با امتیاز کمتر یعنی ۵۲ امتیاز در رده دوم قرار دارند.

این رسانه آماری گزارش می دهد که پرسپولیس نسبت به رده بندی سابق یک پله سقوط داشته و در رده ۸۲ جهان ایستاده است. در مقابل استقلال با ۲ پله صعود در رده ۱۶۱ دنیا قرار دارد.بر اساس گزارش footballalphabet، پرسپولیس در رده فوتبال آسیا ۹ پله بالاتر از استقلال ایستاده و در رده بندی جهانی هم فاصله سرخ ها از آبی پوشان ۷۹ پله است.

منبع: خبرورزشی

tags # پرسپولیس ، استقلال سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ چرا نئاندرتال‌ها محتویات معده حیوانات را می‌خوردند؟ (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • لیگ ملت‌ها: قهرمان المپیک پرستاره‌تر از همیشه
  • کاپ جهانی شانگهای| نتایج دور از انتظار کمانداران ایران در دور مقدماتی
  • نتایج کمانداران کشورمان در دور مقدماتی کاپ جهانی شانگهای
  • هوشمند: پرسپولیس و استقلال کار سختی برابر نساجی دارند
  • لیست رویایی تیم ملی ایتالیا برای لیگ ملت‌ها؛ حضور یک بازیکن آمریکایی!
  • لیگ ملت‌ها: لیست قهرمان جهان و رقیب دوم ایران
  • برنامه «سرزمین شعر» ادامه‌دار شد/ آغاز فصل دوم از خرداد
  • فاصله عجیب پرسپولیس و استقلال در رنکینگ جهانی + جدول
  • گولسیانی و کنعانی، گلزن‌ترین زوج خط دفاعی لیگ برتر ایران
  • در المپیک حریف دست و پا بسته ای نیستیم/قایقرانان سنگ تمام گذاشتند