Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از العهد، وزارت دفاع انگلیس، گزارش های منتشر شده در رسانه ها مبنی بر اینکه نیروهای انگلیسی برای حمایت از کشتی های جنگی انگلیس به دنبال حمله به نفتکش ها در دریای عمان اعزام شده اند را تکذیب کرد.

سخنگوی وزارت دفاع انگلیس به سی ان ان گفت: استقرار این نیروها از قبل برنامه ریزی شده است و ارتباطی به اوضاع جاری در دریای عمان ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است که روز یکشنبه ساندی تایمز به نقل از منابعی در دولت انگلیس خبر داده بود که این کشور در پی حملات اخیر به دو نفتکش در دریای عمان، بریتانیا قصد اعزام ۱۰۰ نفر از تفنگداران ویژه دریایی خود به منطقه خلیج فارس را دارد.

این در حالی است که توبیاس ال‌وود معاون وزیر دفاع بریتانیا، روز یکشنبه ۲۶ خرداد در یک مصاحبه تلویزیونی با اشاره به موضوع حملات اخیر به نفت‌کش‌ها در دریای عمان، مدعی شده بود که ایران باید بداند انگلیس مصمم به حمایت از منافع خود در منطقه است.

کد خبر 4642552

منبع: مهر

کلیدواژه: انگلیس خلیج فارس نفتکش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۸۳۴۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فریاد خیبر خیبر یا صهیون از قلب خلیج فارس

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3068246 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • حمله جنگنده‌های آمریکایی و انگلیسی به یمن
  • ‌صدور هشدار قرمز ‌برای دریای عمان/ پیش‌بینی ناپایداری جوی‌
  • تصادف مینی‌بوسِ طرفداران فوتبال در انگلیس؛ ۱۷ نفر مصدوم شدند
  • احمد اقتداری، پدر مطالعات خلیج فارس بود + فیلم
  • حملات آمریکا و انگلیس به تعز در یمن
  • حمله نظامی آمریکا و انگلیس به یمن
  • تداوم بارش‌ها در نقاط مختلف کشور/ خلیج فارس و دریای عمان طوفانی
  • حمله هوایی آمریکا و انگلیس به شمال غرب یمن
  • سهم ناچیز ایران از بازار بانکرینگ خلیج فارس و دریای عمان!
  • فریاد خیبر خیبر یا صهیون از قلب خلیج فارس