Web Analytics Made Easy - Statcounter

دیدار تیم‌های فوتسال زیر ۲۰ سال ایران و افغانستان در حالی برگزار می‌شود که حدود ۳ هزار تماشاگر تبریزی از نزدیک شاهد این بازی هستند. ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۰ استانها آذربایجان شرقی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، تیم‌های ایران و افغانستان آخرین دیدار از مرحله گروهی دومین دوره مسابقات فوتسال قهرمانی زیر 20 سال آسیا از ساعت 19:30 امروز در سالن شهید پورشریفی تبریز به مصاف هم رفته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دیدار در حالی برگزار می‌شود که حدود 3 هزار تماشاگر تبریزی از نزدیک شاهد بازی هستند.

پیش از آغاز بازی عبدالرزاق ممرک، سرمربی افغانستان و کادر فنی این تیم با دسته گل به سمت کادر فنی تیم فوتسال زیر 20 سال ایران رفتند. بازیکنان این تیم نیز با دسته گل از بازیکنان ایران استقبال کردند.

بازیکنان ایران دسته گل‌های خود را به سمت هواداران پرتاب کردند که این موضوع واکنش آن‌ها را در پی داشت و بازیکنان دو تیم را مورد تشویق قرار دادند.

تماشاگران حاضر در سالن برای دقایقی علاوه بر شاگردان حمید شاندیزی، تیم فوتبال تراکتورسازی را مورد تشویق قرار دادند. برخی از آن‌ها نیز با پرچم تراکتورسازی در سالن شهید پورشریفی حضور پیدا کرده‌اند.

فوتسال قهرمانی زیر 20 سال آسیا| سرمربی تایلند: انتظار چنین نتیجه‌ای را مقابل لبنان نداشتیمفوتسال قهرمانی زیر 20 سال آسیا| سرمربی لبنان: از نقاطی که تمرین کرده بودیم ضربه خوردیمفوتسال قهرمانی زیر 20 سال آسیا| شکست سنگین لبنان مقابل تایلند در آخرین بازی گروه دوم

با نزدیک شدن به دقایق پایانی نیمه نخست، تعداد تماشاگران افزایش‌یافته و علاقه‌مندان به تماشای این بازی با سرعت بیشتری وارد سالن می‌شوند.

محمدحسن انصاری‌فرد، رئیس سازمان لیگ فوتسال، آرش جابری، دبیر کمیته فوتسال و محمد ناظم‌الشریعه، سرمربی تیم ملی فوتسال نیز با حضور در سالن، از نزدیک دیدار دو تیم را تماشا می‌کنند.

پس از گل اول افغانستان، تماشاگران حاضر در سالن با شعار "عیبی یوخ، عیبی یوخ" به شاگردان شاندیزی روحیه دادند. این شعار بیشتر برای تراکتورسازی استفاده می‌شود.

انتهای پیام/ ع

R7887/P/S6,47/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۸۳۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شگفتی‌سازی افغانستان و تاجیکستان در جام ملتهای فوتسال آسیا

تیمهای ملی فوتسال افغانستان و تاجیکستان همراه تیم ملی فوتسال ایران در جمع 8 تیم برتر قاره آسیا قرار گرفتند.

به گزارش طرفداری، برای اولین بار سه تیم فارسی زبان قاره آسیا همراه هم در جمع 8 تیم برتر مسابقات فوتسال جای گرفتند. برای اولین بار در یک رشته تیمی این اتفاق در قاره آسیا رخ می دهد. از سوی دیگر ژاپن که تیم قهرمان دوره گذشته بود، این بار با تساوی برابر تاجیکستان و شکست برابر تیم قرقیزستان از دور رقابت ها حذف شد.

ایران تیم برتر فوتسال آسیا و مدعی اصلی قهرمانی در این تورنمنت است. تیم تاجیکستان هم استثنایی کار کرد و با تساوی برابر ژاپن بزرگ و حذف کردن این تیم، به عنوان تیم اول گروه راهی مرحله دوم بازیها شد. اما صعود تیم افغانستان به لطف عملکرد ایران رخ داد.

تیم ملی ایران در بازی اول، افغانستان را 3-1 و در بازی دوم بحرین را 5-3 برد اما برابر کویت که تیم بهتری بود نتیجه بهتری گرفت و بازی فوق العاده ای ارائه داد و 4-0 برنده شد. وقتی ایران 3-0 جلو بود، افغانستان که 2-1 برابر بحرین عقب بود 2 گل زد و 3-2 پیش افتاد و اگر بازی ایران و کویت 3-0 هم تمام می شد، کویت به عنوان تیم دوم صعود می کرد. اما ایران گل چهارم را هم در حالی که نیازی به نتیجه بهتر نداشت، زد و با برد 4-0 باعث صعود افغانستان و حذف تیم کویت از مسابقات جام ملتهای فوتسال آسیا شد.

 در مسابقات یک چهارم نهایی هم تاجیکستان با نتیجه 2-1 از سد افغانستان گذشت و ایران هم 6-1 قرقیزستان را مغلوب کرد.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • شگفتی‌سازی افغانستان و تاجیکستان در جام ملتهای فوتسال آسیا
  • فوتسال قهرمانی آسیا / تاجیکستان راهی جام جهانی شد/ حذف دراماتیک افغانستان
  • تاجیکستان راهی جام جهانی شد/ حذف دراماتیک افغانستان از آسیا
  • امروز ایران- قرقیزستان در یک چهارم نهایی آسیا/پیش به سوی جام جهانی فوتسال
  • یوزهای ایرانی یک‌قدم نزدیک‌تر به جام سیزدهم / خداحافظی ژاپن با قهرمانی آسیا و جام‌جهانی
  • تاریخ‌سازی افغانستان در جام ملت‌های فوتسال آسیا
  • تاریخ سازی افغانستان در جام ملت های فوتسال آسیا
  • تاریخ‌سازی افغانستان در جام ملت‌های فوتسال آسیا+ برنامه حذفی
  • گزارش زنده: ایران 0- کویت 0
  • شگفتی بزرگ در جام ملت‌های فوتسال آسیا/ رقیب ایران در مسیر قهرمانی حذف شد