Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-23@14:51:05 GMT

پرداخت یارانه سود تسهیلات مسکن مهر

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۸۳۵۶۲

پرداخت یارانه سود تسهیلات مسکن مهر

هیئت وزیران در جلسه ۲۲ اردیبهشت ۹۸ به پیشنهاد مورخ ۲۰ اذر ۹۷ معاونت حقوقی رئیس‌جمهور و به استناد اصل یکصد و سی و هشتم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران تصویب کرد:

براساس مصوبه اصلاحی دولت، مابه التفاوت نرخ سود پرداختی به مسکن‌مهر شهری و روستایی تا نرخ مصوب شورای پول و اعتبار تا پایان سال ۱۳۹۵ به حساب درآمد بانک عامل بخش مسکن منظور می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق مصوبه‌های دولت، تسهیلات پرداختی بابت مسکن مهر تا سقف ۲۵۰ میلیون ریال، مشمول تضمین یارانه نرخ سود بوده که بر این مبنا، نرخ سود این تسهیلات برای شهر تهران معادل ۹ درصد، برای مراکز استان‌ها هفت درصد و برای سایر شهر‌ها و روستا‌های کشور معادل چهار درصد است.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: مسکن مهر تسهیلات مسکن مهر هئیت دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۸۳۵۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۴ هزار میلیارد ریال تسهیلات مسکن روستایی در ایلام پرداخت شد

حبیب الله محبی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایلام گفت: از آغاز فعالیت دولت سیزدهم تاکنون اقدامات و فعالیت‌های مهمی در حوزه مسکن روستایی در استان ایلام رخ داده که منجر به مهاجرت معکوس در بسیاری از روستا‌های این استان شده است.

وی گفت: در این مدت (۲ سال گذشته) ۱۴ هزار و ۹۰ میلیارد ریال تسهیلات ویژه مسکن روستایی به هشت هزار و ۲۴۸ نفر پرداخت شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان ایلام با اشاره به پرداخت مبلغ ۴۵۰ میلیارد ریالی کمک بلاعوض به متقاضیان حادثه دیده از حوادث غیر مترقبه در استان، افزود: این میزان تسهیلات به هزار و ۷۶۶ نفر پرداخت شده است.

محبی خاطرنشان کرد: تحویل پنج هزار و ۴۶۰ تن سیمان و ۷۷۰ تن میلگرد رایگان به متقاضیان ساخت مسکن در مناطق محروم نیز توسط بنیاد مسکن طی ۲ سال گذشته در استان ایلام صورت گرفته است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان ایلام گفت: در این بازه زمانی بیمه رایگان ۲ هزار و ۴۰۰ واحد مسکن روستایی در استان پرداخت شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • منابع و مصارف هدفمندی در بودجه ۱۴۰۳/ پیشنهاد پرداخت یارانه تشویقی کالابرگ الکترونیکی
  • ۱۴ هزار میلیارد ریال تسهیلات مسکن روستایی در ایلام پرداخت شد
  • پرداخت بیش از ۱۴ هزار میلیارد ریال تسهیلات مسکن در ایلام
  • ۴۰ میلیارد ریال تسهیلات مسکن به مددجویان بهزیستی سبزوار پرداخت شد
  • تسهیلات ودیعه مسکن به بیش از ۴۳۸ هزار متقاضی پرداخت شد
  • پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن بیش از ۴۳۸ هزار متقاضی
  • پرداخت تسهیلات ساخت مسکن به ۴۵۰ هزار متقاضی
  • فقر مطلق کمرنگ شد
  • کم‌کاری بانک‌های خراسان شمالی در پرداخت تسهیلات مسکن
  • افزایش تسهیلات ودیعه مسکن در خوزستان