Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-18@19:57:04 GMT

سعید معروف: شروع بازی با روسیه سخت بود

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۸۳۵۹۴

آفتاب‌‌نیوز :

آخرین بازی هفته سوم لیگ ملت های والیبال امروز (یکشنبه) در گروه ایران به میزبانی سالن غدیر ارومیه برگزار شد و تیم ملی مقابل تیم روسیه صف آرایی کرد.

سعید معروف پس از بازی برابر تیم ملی روسیه در نشست خبری گفت: بازی روز سوم مقابل روسیه سخت بود. شروع بازی به خاطر جو سالن دشوار بود.

وی افزود: گره بازی در ست دوم بود که اگر می باختیم شرایط تغییر می کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خوشحالم همانطور که فکر می کردیم هر سه بازی داخلی را پیروز شدیم. از مسئولان برای میزبانی ممنونم. از مردم و هواداران در سراسر کشور تشکر می کنم.

منبع: خبرگزاری مهر

منبع: آفتاب

کلیدواژه: سعید معروف والیبال تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۸۳۵۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین تمرین شاگردان شمسایی پیش از نبرد اول

به گزارش ورزش سه، تیم ملی فوتسال ایران فردا ( پنج‌شنبه) و از ۱۲:۳۰ در اولین دیدار خود در جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ به مصاف تیم ملی افغانستان خواهد رفت. جدالی هیجان انگیز و طعنه آمیز برابر تیمی که روی نیمکت خود از مربی‌ای ایرانی ( مجید مرتضایی ) بهره می‌برد و اسکلت اصلی آن‌ها را بازیکنانی تشکیل می‌دهند که در لیگ باشگاهی ایران به میدان می‌روند و تقریبا با سبک و تاکتیک ایرانی کاملا آشنا هستند. از این جهت، تب و تاب این مسابقه بسیار بالا رفته است.

دقایقی پیش، تیم ملی فوتسال ایران از ساعت ۱۶ امروز به وقت بانکوک و به مدت یک ساعت، دومین و آخرین تمرین خود را پیش از نبرد حساس با افغانستان را برگزار کرد.

*در تمرین امروز تیم ملی فوتسال چه گذشت؟

۱- تمرین در سالن فوتسال FA Thailand برگزار شد، این سالن در ساختمان اصلی فدراسیون فوتبال تایلند قرار دارد.

۲- مسلم اولادقباد بهترین بازیکن آسیا در ۲۰۲۳ در اولین تمرین گروهی با آمادگی کامل حاضر شد و موفق به گلزنی شد که با تشویق سایر بازیکنان همراه شد.

۳- بازی تمرینی و گرم کردن به صورت ۸ نفره در فضای رقابتی و توام با کُری‌خوانی بازیکنان برگزار شد که تیم اصغرحسن‌زاده در این رقابت به پیروزی رسید.

۴- باقر محمدی و سعید مومنی دو گلر تیم ملی بسیار سرحال نشان دادند و در بازی تمرین و بعد از مهار هر ضربه برای بازیکنان کُری می‌خواندند.

۵- وجود پوستر «کارتون فوتبالیست‌ها» در لابی فدراسیون تایلند مورد توجه بازیکنان قرار گرفت.

۶- طبق پروتکل تمرین با کاور و توپ ویژه مسابقات انجام شد.

۷- شهاب سفال‌منش نکات فنی در خصوص تیم افغانستان و سبک بازی این تیم را با بازیکنان در میان گذاشت.

۸- وحید شمسایی سرمربی تیم دقایقی را به نرم‌ دوی دور زمین پرداخت. او هنوز هم به حفظ آمادگی جسمانی توجه ویژه‌ای نشان می‌دهد.

۹- سعید احمدعباسی به عادت همیشه در پایان تمرین به سمت چارچوب دروازه ضرباتی را نواخت. این کار‌ توسط مهاجمان برای تمرکز بیشتر در چارچوب‌شناسی انجام می‌شود.

۱۰- بازیکنان به همراه کادر فنی و تدارکات تیم بعد از پایان تمرین اقدام به جمع‌آوری بطری‌های خالی آب و مرتب کردن سالن کردند که با تشکر مسئول سالن همراه شد.

گزارش تصویری تمرین را در پی می بینید:

دیگر خبرها

  • درخواست بزرگ کودی رودز از WWE؛ کابوس آمریکایی به دنبال تاریخ‌سازی در انگلستان است
  • شروع تیم ملی فوتسال با یک برد خفیف مقابل همسایه
  • شکست شباب الاهلی مقابل النصر در شب سوپرگل سعید عزت اللهی
  • محبی از لیست روستوف خط خورد
  • میزبانی استقلال از قزوینی‌ها بعد از ۱۳ سال!
  • آخرین تمرین شاگردان شمسایی پیش از نبرد اول
  • میزبانی استقلال از قزوینی‌ها بعد از 13 سال!
  • ده‌بزرگی کشتی را شروع نکرده، با برنز آسیا تمام کرد
  • صعود سعید اسماعیلی به نیمه‌نهایی
  • نه؛ خبری از سعید معروف نشد