Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-16@06:08:10 GMT

فعالیت رسانه ها در کردستان چشمگیر و تاثیرگذار است

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۸۳۶۲۲

فعالیت رسانه ها در کردستان چشمگیر و تاثیرگذار است

حسن صومی روز یکشنبه در حاشیه بازدید از خبرگزاری جمهوی اسلامی مرکز سنندج با اشاره به اینکه اهالی رسانه در این استان بسیار فعال هستند، اظهار داشت: در میان رسانه های این استان، ایرنا از بهترین ها است.

وی در بخش دیگری با بیان اینکه در بسیاری از استان های کشور وجود مدیر بومی و غیر بومی حائز اهمیت نیست، اضافه کرد: آنچه برای مردم باید مهم باشد توانایی، تخصص و نحوه عملکرد مدیران در دستگاه های اجرایی و خدماتی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل ثبت احوال کردستان افزود: قضاوت در خصوص مدیران باید براساس عملکرد آنها در حوزه کاری باشد چون اتخاذ چنین روشی باعث رشد و توسعه خواهد شد.

صومی با اشاره به اینکه تمام فعالیت ها و برنامه های سازمان ثبت احوال بر اساس طرح تحرک پایش اجرا می شود، یادآور شد: فعالیت های ثبت احوال استان از صدور شناسنامه مکانیزه، آرشیو الکترونیکی اسناد، بسترسازی کارت ملی هوشمند و دیگر خدمات در قالب اجرای طرح تحرک پایش برنامه ریزی شده است.
وی تاکید کرد: اداره کل ثبت احوال استان جزو استان های برتر کشور در اجرای طرح تحرک پایش است و این موفقیت در سایه تلاش و زحمات تمام کارکنان این اداره بدست آمده است.

اولین دفتر ثبت احوال در استان کردستان سال ۱۳۰۵ در سنندج تاسیس شد و هم اکنون ۴۱ دفتر پیشخوان فعال و ۵ دفتر پستی در سطح استان خدمات در زمینه های مختلف ثبت وقایع حیاتی به مردم ارائه می دهند.
استان کردستان براساس نتایج سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال ۹۵ یک میلیون و ۶۰۳ هزار نفر جمعیت دارد که در ۱۰ شهرستان زندگی می کنند.

۹۹۳۶/‌۹۱۰۲

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کردستان اصحاب رسانه ثبت احوال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۸۳۶۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دله آلی کارشناس فوتبال شد

هافبک پیشین تیم ملی انگلیس، به فعالیت در سطح رسانه می‌پردازد. 

دله آلی پس از سپری کردن فصلی مملو از مصدومیت، حالا آماده فعالیت به عنوان کارشناس فوتبال می‌شود. 

طرفداری | به گزارش سایت گل، این ملی‌پوش انگلیسی، به دلیل مشکلات مداوم مرتبط با آمادگی جسمانی، در طول این فصل برای تیم اورتون به میدان نرفته است. آخرین حضور او در یک مسابقه رسمی، مربوط به دوران حضور قرضی‌اش در تیم بشیکتاش در نیم‌فصل دوم فصل گذشته است. حالا شبکه اسکای اسپورت تأیید کرده است که این بازیکن ۲۸ ساله، مهمان ویژه برنامه دوشنبه شب این شبکه خواهد بود. تیم او یعنی اورتون، در آن شب به استمفورد بریج سفر می‌کند تا با چلسی رو به رو شود. این اولین حضور ستاره سابق تاتنهام در رسانه‌ها پس از مصاحبه‌ای تاثیرگذار با گری نویل، اسطوره سابق منچستریونایتد است. در آن مصاحبه، آلی در مورد آسیب‌های دوران کودکی و سابقه اعتیاد خود صحبت کرد.

گفتنی است که آلی در سال ۲۰۲۲ از تاتنهام به تافی‌ها پیوست ولی تا کنون فقط ۱۳ بار برای این تیم به میدان رفته است. 

از دست ندهید ????????????????????????

سوپرگل مسی به کانزاس سیتی (فیلم) لایک جنجالی پدیده منچستریونایتد: من را سپر بلا نکن! گل آکروباتیک و دیدنی ژائو فلیکس به کادیز (فیلم) رقص عبدالکریم حسن در تمرین پرسپولیس با آهنگ عربی (فیلم)

دیگر خبرها

  • نکات مهم درباره استقبال چشمگیر از «زندگی با آیه‌ها»
  • طرح پایش و عارضه‌یابی واحدهای صنعتی در کردستان اجرایی می‌شود
  • لزوم فعال‌سازی واحدهای راکد در کردستان برای تحقق شعار سال
  • پایش و عارضه یابی واحدهای صنعتی منجر به توسعه تولید و اشتغال می شود
  • رشد ۲۰ درصدی تولید انواع محصولات کشاورزی در کردستان
  • دله آلی کارشناس فوتبال شد
  • حمله به اسرائیل، مردم ایران را همدل‌تر کرد
  • حمله ایران به اسرائیل، مردم ایران را همدل‌تر کرد
  • شرکت تبعه سامسونگ در سرزمین‌های اشغالی تعطیل می‌شود
  • انجام مشاوره دارویی با تلفن ۱۹۰/ برنامه‌ریزی آموزش عمومی مصرف منطقی دارو