Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@06:16:18 GMT

۱۸۵۰۰ نوآموز زنجانی سنجش می شوند

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۸۳۶۲۵

۱۸۵۰۰ نوآموز زنجانی سنجش می شوند

فاطمه باغبانی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزوود: شمار نوآموزان تحت پوشش سنجش در سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته تفاوت چندانی ندارد.

وی اظهار داشت: با توجه به برنامه ریزی انجام گرفته سنجش نوآموزان در هشت پایگاه انجام می شود که از این تعداد ۲ پایگاه ثابت، سه پایگاه سیار و سه پایگاه دیگر به صورت ثابت و سیار به گروههای هدف خدمت رسانی خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسئول با بیان اینکه این طرح تا ۲ ماه آینده انجام می گیرد، اضافه کرد: برای رفاه گروههای بازمانده تمدید پایگاه انجام می شود تا خانواده‌ها به همراه نوآموزان خود در سنجش شرکت کرده و سپس تحت پوشش قرار گیرند.

باغبانی افزود: تفاوت سنجش امسال در قسمت نتایج مربوط به سنجش نوآموزان است که پیش از این اعلام می شد که صرفاً شرایط حضور در مدرسه را دارد ولی در طرح امسال صورت وضعیتی از شرایط نوآموزان به مدیران داده می شود و مدیران مدارس می توانند با آگاهی کامل آن را به عنوان سند در پرونده تحصیلی نگهداری کنند.

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان زنجان ادامه داد: پایگاه های سنجش نوآموزان از ساعت هشت تا ۱۲ ظهر اعلام شده و در هر ساعت برای ۱۰ نفر نوبت داده می شود.

وی اظهار داشت: شهروندان زنجانی می توانند برای سنجش نوآموز خود به پایگاههای ثابت مستقر در نواحی یک و ۲ به نشانی خیابان بابائیان جنب مسجد حضرت رقیه (س)، آموزشگاه استثنایی شهید محمدی و پایگاه ۲ نیز در انتهای خیابان صدر جهان روبروی پمپ بنزین، مرکز جامع حضرت ابوالفضل، مراجعه کنند.

باغبانی افزود: امسال با توجه به دستورالعمل مالی ابلاغ شده برای هر سنجش هر نوآموز مبلغ ۳۰ هزار تومان از خانواده ها دریافت می شود که این میزان در سال گذشته ۲۵ هزار تومان بود.

وی اضافه کرد: این طرح به واسطه آمادگی نوآموزان برای وورد به مدرسه اهمیت زیادی دارد زیرا در آن خدماتی از قبیل سنجش بینایی و شنوایی، مراقبت سلامت به لحاظ اسکلتی، سنجش قد و وزن، و ضعیت پوست و مو و درنهایت غربالگری هوشی انجام می گیرد.

به گفته رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان زنجان سال گذشته ۱۰۰ درصد گروههای هدف تحت پوشش قرار گرفتند و در سال جاری نیز اجرای طرح علاوه بر مناطق شهری در ۷۳۰ روستا نیز انجام می شود.

۹۶۴۶/‏۳۰۸۸

منبع: ایرنا

کلیدواژه: زنجان طرح سنجش نوآموز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۸۳۶۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری سلسله نشست‌های هفتگی خانواده در کانون پرورش فکری کرمانشاه

محمد خیاط زنجانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بر اساس تفاهمی که بین کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه و اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه حاصل شده، سلسله نشست‌های خانواده در چهارشنبه هر هفته در مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه برگزار می‌شود.

وی افزود: خانواده به عنوان ضلع سوم تربیتی از اهمیت بسیاری برخوردار است و ما همواره بر حفظ بنیان خانواده و تحکیم آن و اهمیت خانواده محوری در کانون، تاکید داشته‌ایم.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه تصریح کرد: بر همین اساس بر آن شدیم تا در مجموعه برنامه‌های کانون استان بحث خانواده‌محوری را پر رنگ‌تر از قبل پیگیر باشیم و نشست‌های آموزشی متناسبی را به صورت منظم برگزار نمائیم.

زنجانی تاکید کرد: با توجه به نقشی که خانواده به عنوان پرورش دهنده‌ی نسل آینده ایفا می‌نماید ما نیز به‌عنوان یکی از اثرگذارترین نهادهای تربیتی وظیفه داریم در این زمینه قوی‌تر ورود پیدا کرده و اقدامات لازم را به انجام برسانیم.

کد خبر 6080426

دیگر خبرها

  • کنکور زیر ذره‌بین پلیس فتا از ثبت‌نام تا آزمون
  • ۲۱ هزار نوآموز کردستانی در پایگاه‌های سنجش ارزیابی شدند
  • ۳۲۱ نفر از فرزندان شهدا و جانبازان زنجانی در آزمون استخدامی ثبت نام کردند
  • کمک بیش از یک میلیارد ریالی زنجانی ها به مردم غزه
  • کمک بیش از یک میلیارد ریالی زنجانی‌ها به مردم غزه
  • اشتغالزایی حاصل اجرای طرح ۱۱۰۴ هکتاری شهید باغبانی در گتوند
  • ۵۴۴ پرونده تخلفاتی برای اصناف زنجانی تشکیل شد
  • برگزاری سلسله نشست‌های هفتگی خانواده در کانون پرورش فکری کرمانشاه
  • پایگاه اورژانس بانوان در همدان راه‌اندازی می‌شود
  • تولید سالانه ۲۵هزار تن زردآلو در باغات لرستان