Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-23@21:22:51 GMT

جدول لیگ ملت‌های والیبال 2019 پس از برد روسیه

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۸۳۶۷۶

 تیم ملی والیبال ایران در سومین مسابقه خود در هفته سوم رقابت های لیگ ملت های 2019 از ساعت 18:30 در سالن غدیر ارومیه به مصاف روسیه رفت که این مسابقه با نتیجه 3 بر صفر و با امتیازهای 25 بر 20، 26 بر 24 و 25 بر 23 به سود شاگردان کولاکوویچ خاتمه پیدا کرد.

شاگردان ایگور کولاکوویچ با این پیروزی  هشتمین برد خود را در 9 بازی اخیر بدست آوردند و با اقتدار در صدر باقی ماندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بلندقامتان ایران با 24 امتیاز در فاصله 4 امتیازی با روسیه 20 امتیازی قرار گرفتند و تیم‌های برزیل و فرانسه هم با یک بازی کمتر و 19 امتیاز در مکان سوم و چهارم هستند.

روسیه نزدیک ترین تعقیب کننده ایران بود که با شکست مقابل بلندقامتان کشورمان عملا از رسیدن به صدر جا ماند.

جدول رده‌بندی به شرح زیر است:

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: ایران رقابت های لیگ روسیه برزیل فرانسه ایران جدول رقابت های لیگ روسیه والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۸۳۶۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) جنجال علی هیبتی بوکسور ایرانی مقیم روسیه با لگد زدن به باسن مجری زن؛ علی هیبتی کیست؟

زی‌سان: علی هیبتی، مبارز ایرانی MMA روسیه به دلیل لگد به باسن مجری زن، مادام‌العمر محروم شد سازمان هاردکور روسیه علی هیبتی مبارز ایرانی MMA را به دلیل لگدزدن به باسن یک مجری زن تابلوی رینگ، مادام العمر محروم کرد و قراردادش فسخ شد. این حادثه در جریان مبارزه با آرکادی اوسیپیان رخ داد.

فیلم‌هایی از کتک خوردن علی هیبتی بعد از مسابقه منتشر شده است. در این ویدئوها یک نزاع جمعی به تصویر کشیده شده است.  اما به نظر می‌رسد شخصی که در این ویدئو کتک می‌خورد علی هیبتی نیست.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گزارش زی‌سان، هیبتی در راند اول، ناک اوت شد و باخت. پس از مسابقه، تماشاگران، هیبتی را مورد ضرب و شتم قرار دادند. او پس از مسابقه عذرخواهی هم کرد، اما روس‌ها برای همیشه مبارز ایرانی را از مسابقات محروم کردند.

علی هیبتی کیست؟

علی هیبتی ۲۸ سال سن دارد و در شهر گوجان استان چهارمحال بختیاری متولد شده است. هیبتی ورزش حرفه‌ای را از ۱۰ سالگی با رشته ووشو شروع کرد و در سبک ساندا چند عنوان قهرمانی را در کشور به دست آورد. هیبتی در لیگ برای تیم‌های دانشگاه آزاد و پاس هم مبارزه کرده بود و در چند نوبت هم به مسابقات بین المللی اعزام شده بود. بعد از مدتی این ورزشکار در مصاحبه‌ای اعلام کرد بخاطر شرایط مالی و امرار معاش تصمیم گرفته از رشته ورزشی ووشو کنار برود و در رشته MMA مبارزه کند.

ماجرای درگیری با ورزشکار چچنی

شاید یکی از معروف‌ترین اتفاقاتی که برای این ورزشکار ایرانی افتاد لحظه درگیری او با ورزشکار چچنی باشد. داستان از این قرار است که هیبتی بخاطر شکستگی دستش از مبارزه با این ورزشکار انصراف داد و در ادامه مبارز چچنی به ایرانی‌ها توهین می‌کند. هیبتی هم این توهین را بدون جواب نمی‌گذارد و در رینگ مسابقه با مشت به دهان این ورزشکار می‌کوبد.

تهدید ورزشکار روس با اسلحه

به گزارش زی‌سان؛ یکی دیگر از اتفاقات پرحاشیه این ورزشکار به داستان درگیری او با شوخال چرچایف روس برمی گردد. فیلم منتشر شده از مبارزه نابرابر و حمله وحشیانه شوخال چرچایف روس به محمد هیبتی و تهدید مبارز ایرانی به قتل بازتاب گسترده‌ای در اینستاگرام داشته است. در این فیلم چرچایف مبارز هنر‌های رزمی ترکیبی (MMA) با نام مستعار «برز» محمد هیبتی مبارز ایرانی را مورد ضرب و شتم قرار داده و با اسلحه او را تهدید به قتل می‌کند. شوخال چرچایف (برز) روس پس از این حمله وحشیانه به محمد هیبتی مبارز ایرانی به دو سال زندان محکوم می‌شود.

 محرومیت مادام العمر علی هیبتی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی فیلمی که با عنوان کتک خوردن علی هیبتی منتشر شده است، اما به نظر می‌رسد این شخص علی هیبتی نیست

هیبتی که برای انجام مبارزه‌ای در روسیه حاضر شده بود، برای بیرون رفتن زنی که زمان شروع مسابقه را اعلام می‌کرد حرکت غیرورزشی انجام داد که همین اتفاق برای او حاشیه ساز شد. هیبتی با پایان مسابقه و خروج از رنگ مورد حمله گروهی روس‌ها قرار گرفت و توسط تماشاگران روس به قصد کشت ضرب و شتم شد. هیبتی در ادامه عذرخواهی هم کرد، ولی کمیته بررسی تخلفات، او را برای همیشه از مسابقات محروم کرد.

tags # بوکس سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • (ویدیو) کتک‌خوردن بوکسور ایرانی از تماشاگران در روسیه
  • معافیت ۲ قهرمان نامدار روسیه از شرکت در مسابقه انتخابی
  • جنجال بوکسور ایرانی مقیم روسیه با لگد زدن به مجری زن + ویدئو | او مادام‌العمر محروم شد
  • (ویدئو) جنجال علی هیبتی بوکسور ایرانی مقیم روسیه با لگد زدن به باسن مجری زن؛ علی هیبتی کیست؟
  • لیگ‌یک/ بازگشت شیرین شاگردان روانخواه در خانه
  • لیگ یک/ فرصت‌سوزی بزرگ تیم اخباری در خانه
  • سپاهان با شکست ملوان در انزلی دوباره مدعی شد + جدول لیگ برتر
  • آلومینیوم در اصفهان ذوب شد/ برتری خانگی شاگردان ربیعی
  • پایان مسابقات این هفته با برگزاری دو مسابقه در اصفهان و گیلان
  • گزینه جنجالی والیبال ایران معادلات را به هم زد