Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزارب برنا،ایگور کولاکوویچ سرمربی تیم ملی والیبال ایران پس از پایان بازی برابر روسیه در نشست خبری عنوان کرد: تشکر می کنم از همکارم (سرمربی روسیه) چون به خوبی درباره بازی اظهار نظر کرد. از مردم ایران به ویژه ارومیه به خاطر میزبانی عالی تشکر می کنم.همینطور از کادرفنی خودم تشک می کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر قرار باشد باز هم در ارومیه بازی کنیم نیاز به چنین جو و حمایتی داریم.

سرمربی تیم ملی با اشاره به صدرنشینی ایران تا اینجای کار، ادامه داد: برای ما مهم این است در شیکاگو و در مرحله نهایی باشیم. صدر نشین ماندن را نمی دانم مهم فقط حضور در شیکاگو است. وی اضافه کرد: باید بگویم در لیگ قبلی معمولاً بازی های اول را خیلی بد شروع می کردیم ولی در این تورنمنت و در این هفته شروع طوفانی داشتیم. شخصیت بازیکنانم این است که برای امتیاز و بازگشت به بازی می جنگند. تیم هایی که قصد شکست تیم ما را دارند کار را سخت می کنند. همانطور که امروز از روسیه ۵ امتیاز عقب افتادیم و بازیکنانم بدون قبول شکست جنگیدند و به بازی برگشتند و پیروز شدند. سرمربی تیم ملی والیبال ایران در خصوص بازی با روسیه تاکید کرد: باید بگویم استراتژی ما در این بازی سرویس های قدرتمند بود که انجام دادیم. شانس دیگری در مقابل تیم روسیه که دریافت کننده های قدرتی دارد، نداشتیم. روس ها کنارزن راست خوبی هم دارند. موسوی و معروف خیلی سرویس های خوبی زدند. همینطور فیاضی و موفق شدند ما را به امتیازهای خوبی برسانند. سعی کردیم روی سرویس کار کنیم و این امتیازها به ما بسیار کمک کردند. کولاکوویچ در پاسخ به این سوال که چه زمانی چه زمانی از شهرام محمودی استفاده می کنید؟ گفت: درباره محمودی باید بگویم او آسیب دیدگی مچ پا داشت و نمی توانست پرش کند. در حال حاضر نمی توانیم از او استفاده کنیم اما با او در ارتباط هستم.


منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ایران تیم ملی روسیه سرمربی تیم ملی والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۸۳۶۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمینه‌های مناسب برای حضور ایران در بازار بزرگ اسباب بازی روسیه

تولیدکنندگان ایرانی حاضر در نمایشگاه کالای کودک روسیه با اشاره به استقبال خوب شرکت‌ها و بازدیدکنندگان نمایشگاه از اسباب بازی‌های ایرانی بر وجود زمینه‌ها و ظرفیت‌های مناسب برای حضور جدی ایران در بازار اسباب بازی روسیه در صورت پیگیری مذاکرات و ارتباطات برقرار شده طی نمایشگاه تاکید کردند.

به گزارش ایسنا، نمایشگاه اسباب بازی روسیه KIDS RUSSIA در دوره اخیر میزبان 35 واحد صنایع خلاق ایرانی حوزه اسباب بازی، آموزش و تعلیم و تربیت بود که در قالب کنسرسیوم اسباب بازی، پاویون ایران را در این نمایشگاه تشکیل می‌دادند.

علی قاسمی، مدیرعامل یکی از شرکت‌های حاضر در نمایشگاه در خصوص تجربه حضور در این نمایشگاه گفت : با تنوعی بیش از 300 محصول از حیوانات سخت و نرم، هند پاپت، تخم دایناسور و مزرعه در نمایشگاه اخیر مسکو شرکت کردیم. در این رویداد بستری فراهم شد تا تولیدکنندگان این صنعت تعامل مستقیمی با مخاطبان خود داشته باشند و خوشبختانه محصولات با توجه به لحاظ کیفیت، ظرافت و رنگ آمیزی خاص مورد توجه بازدیدکنندگان در نمایشگاه قرار گرفتند.

به گفته وی، حضور در این نمایشگاه نقاط قوت فراوانی از جمله تبادل اطلاعات و تجربیات بین شرکت های تولیدی از کشورهای مختلف،آشنایی با فرهنگ و سلایق بازار هدف - عمدتا کودکان و نوجوانان - شد.

وی ادامه داد: حضور در  این رویداد زمینه ساز طراحی و تولید محصولات جدید و متنوع تر در این شرکت بوده و در این راستا به زودی محصولات جدیدی از جمله عروسک نوزاد،اسکوتر و لگو مگنت را راهی بازار می‌کنیم و امیدواریم تولیدات با کیفیت و متنوع ایرانی بتواند به تمام کشورها ارسال و عرضه شوند و موجبات رشد فرهنگی و اقتصادی کشور شوند.

به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، احسان منشی، مدیر عامل یکی از شرکت‌های دانش بنیان حاضر در این رویداد نیزگفت: 35 تولید کننده ایرانی فعال درحوزه بازی های رومیزی، حرکتی ، فکری و آموزشی و ... در این نمایشگاه حضور داشتند و این شرکت نیز با محصولات جنبشی حرکتی خود از قبیل موتور تعادلی، اسکوتر و گلف و ... از غرفه داران بخش نمایشگاه ایران بود.

وی با بیان اینکه تعاملات خوبی بین روسیه و ایران در حوزه اسباب بازی مشاهده می شد تصریح کرد: نمایشگاه با استقبال فراوانی از طرف فروشندگان، پخش کنندگان و حتی مصرف کنندگان روسی مواجه شد. بیشتر علاقه مندی روسها به سمت بازی های رومیزی و اسباب بازی های سایز کوچک بود.

وی ادامه داد: در بازار روسیه مشابه برخی از محصولات ایرانی با قیمت هایی بالا که بعضا تولید چین و روسیه بود مشاهده می شد.با توجه به رابطه خوب بین دو کشور روسیه و چین، محصولات چینی در بازار اسباب بازی روسیه جایگاه ویژه ای داشته و می‌توان امیدوار بود با ارائه قیمت های رقابتی با کالاهای چینی بتوانیم بازارخوبی از اسباب بازی های ایرانی در بازار روسیه ایجاد کنیم.

منشی تصریح کرد: با توجه به اینکه بعد از نمایشگاه پیگیری های مستمر منجر به دریافت نتیجه می شود، امیدواریم که این پیگیری ها شرایط همکاری خوبی را بین ایران و روسیه رقم زند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • درآمد تیم‌های حاضر در فرمت جدید لیگ قهرمانان اروپا به چه شکلی خواهد بود؟
  • فیفادی شیرین خارجی‌های لیگ برتر؛ درخشش سرخابی‌های ازبک‌ و تاریخ‌سازی یک پرسپولیسی
  • اولین بازی نیمه نهایی باشگاه‌های بسکتبال غرب آسیا
  • اولین بازی نیمه نهایی باشگاه های بسکتبال غرب آسیا
  • ارومیه با پیروزی کار را به بازی سوم کشاند
  • زمینه‌های مناسب برای حضور ایران در بازار بزرگ اسباب بازی روسیه
  • مصاف شهرداری گرگان با الشرطه عراق در نیمه‌نهایی سوپرلیگ غرب آسیا
  • استقبال از اسباب بازی‌های ایرانی در بازار‌های روسیه
  • بازیکن جدید تیم ملی از روسیه آمد (عکس)
  • صعود فولاد سیرجان به مرحله نهایی لیگ برتر والیبال