Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-19@07:19:57 GMT

اطلاعیه باشگاه پرسپولیس در خصوص قرارداد با برانکو

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۸۳۷۰۸

اطلاعیه باشگاه پرسپولیس در خصوص قرارداد با برانکو

باشگاه پرسپولیس در خصوص قراردادش با برانکو ایوانکوویچ، اطلاعیه‌ای صادر کرد.

به گزارش مشرق به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، این باشگاه در پی مسائل پیش آمده در ارتباط با وضعیت همکاری سرمربی تیم، با تأکید بر اینکه برانکو ایوانکوویچ را سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس می‌داند و همه اقدامات را طبق توافق به عمل آمده انجام داده است، اطلاعیه‌ای را صادر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

عرب: پول برانکو آماده است و منتظر وکیلش هستیم

به اطلاع هواداران پر شور باشگاه پرسپولیس می‌رساند، در پی موافقت آقای برانکو ایوانکوویچ سرمربی محترم تیم فوتبال باشگاه، مبنی بر تسویه حساب قرارداد فصل ۹۸ – ۹۷ و وصولی پیش پرداخت فصل ۹۹ – ۹۸ حداکثر تا تاریخ ۲۸ خرداد ماه ۹۸ این باشگاه آمادگی خود را برای پرداخت مبلغ مورد توافق در زمینه مطالبات فصل خاتمه یافته و پیش پرداخت فصل آتی (بر اساس قرارداد معتبر فی مابین) اعلام و ارز مورد نیاز نیز تهیه کرد.

با این وجود، امروز (یکشنبه، ۲۶ خرداد ۹۸) نامه‌ای از وکیل حقوقی ایشان دریافت کردیم که اعلام کرده‌اند قرارداد فصل ۹۹ – ۹۸ را به صورت دو جانبه فسخ کنیم.

این پیشنهاد مورد قبول این باشگاه نیست. تمامی تمهیدات لازم اعم از آماده کردن مبالغ مورد توافق مربوط به فصل ۹۸ – ۹۷، پیش پرداخت فصل ۹۹ – ۹۸ و بلیت بازگشت به تهران، برای آغاز تمرینات پیش از فصل فراهم و همچنین مذاکره با بازیکنانی که مورد پیشنهاد ایشان برای پیوستن به تیم بوده‌اند، انجام شده است.

با عنایت به تمام این موارد و با توجه به تصمیم باشگاه، برانکو ایوانکوویچ، تنها گزینه سرمربیگری تیم فوتبال پرسپولیس است و مخالفت باشگاه به ایشان در ارتباط با فسخ قرارداد اعلام شد.

لازم به توضیح است که باشگاه بیشتر از ۶۰ درصد اصل قرارداد ایشان را قبلاً پرداخت نموده است. مابقی اصل قرارداد، پاداش‌های تعهد شده در قرارداد و پیش پرداخت فصل بعد هم آماده پرداخت بوده و کتباً نیز به ایشان اعلام شده است.

بر این اساس، همانطور که در خلال سال‌های اخیر، شاهد تعهد، وفاداری و رفتار حرفه‌ای از آقای برانکو ایوانکوویچ بوده‌ایم که همواره باعث سربلندی باشگاه و هواداران بوده و در عین حال از احترام متقابل و حس قدرشناسی اعضای باشگاه و هواداران نسبت به خود، برخودار بوده‌اند، انتظار می‌رود پاسخ مناسبی از ایشان دریافت کنیم.

باشگاه اطمینان می‌دهد که به صورت شفاف همه موارد را به صورت رسمی از کانال باشگاه در اختیار هواداران و علاقمندان قرار داده تا ان‌شاءالله از فضای مبتنی بر حدس و گمان و شنیده‌ها پرهیز شده و در فضایی تفاهم آمیز منافع باشگاه، سرمربی محترم و سایر اعضا حاصل شود.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: وعده های روحانی بازار سکه و ارز قتل همسر نجفی شهید نصیری برانکو ایوانکوویچ پرسپولیس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۸۳۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه سازمان لیگ بسکتبال جهت تشکیل کمیته انضباطی

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، نشست کمیته انضباطی فدراسیون بسکتبال در خصوص حواشی دیدار‌های مرحله یک چهارم نهایی روز چهارشنبه ساعت ۱۶:۰۰ در محل فدراسیون بسکتبال برگزار خواهد شد.   حواشی مورد برسی در این جلسه به شرح زیر است:   ۱- دعوت از سرپرست تیم ذوب آهن اصفهان در خصوص حواشی تماشاچیان در بازی تیم کاله مازندران.   ۲- دعوت از سرپرست تیم شهرداری گرگان در خصوص حواشی تماشاچیان در بازی تیم لیموندیس شیراز   ۳ - دعوت از محمد هادی لکزایی در خصوص رفتار نا‌مناسب در بازی دوم مرحله یک چهارم نهایی در دیدار با تیم ذوب آهن اصفهان   ۴- دعوت از بازیکنان تیم مهرام، سجاد مشایخی و الایجا هولمن در خصوص حواشی پایان بازی با تیم صنعت مس کرمان   ۵- دعوت از احسان دلیرزهان در خصوص رفتار نامناسب در جریان بازی با تیم طبیعت    ۶ - دعوت از امیر مهدی قانع و علیرضا ناصری در خصوص حواشی بازی با تیم پالایش نفت ابادان   ۷- دعوت از علی آرزومندی و محمد سیستانی در خصوص حواشی پایان بازی در دیدار تیم‌های مهرام و صنعت مس کرمان

دیگر خبرها

  • حمله پرسپولیس به رکورد شگفت‌انگیز مجیدی!
  • خطری که از بیخ گوش ستاره پرسپولیسی گذشت!
  • علی پروین بهترین گزینه را برای پرسپولیس انتخاب کرد | درویش: با حرف ایشان قرارداد بستیم
  • اطلاعیه سازمان لیگ بسکتبال جهت تشکیل کمیته انضباطی
  • پروین: هرکس دلش با پرسپولیس نیست خداحافظ!
  • فوت در بازداشتگاه وزرا به دلیل حجاب بود؟/ پلیس اطلاعیه داد
  • اطلاعیه پلیس درباره مرگ یک شرور درحین انتقال به صحنه جرم/ بازداشتگاه وزرا مرکز اوباش است
  • اطلاعیه پلیس: فوت دختر جوان در ساختمان وزرا کذب است
  • اطلاعیه پلیس تهران: فوت در ساختمان وزرا کذب است
  • فوت در ساختمان وزرا کذب است+فیلم