Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-23@06:28:42 GMT

مدیریت جهادی کلید غلبه بر مشکلات و بحران است

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۸۳۸۱۶

مدیریت جهادی کلید غلبه بر مشکلات و بحران است

به گزارش روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده در مراسم تکریم و معارفه فرماندهان سابق و جدید پایگاه شکاری شهید بابایی اصفهان با اشاره به اهمیت مسئولیت پذیری در نظام جمهوری اسلامی، گفت: کسی که در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مسئولیتی را می‌پذیرد، خود باید به این حقیقت واقف باشد که این جایگاه و مسئولیت، امتیاز مادی خاصی را در پی نخواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: هدف پذیرش مسئولیت در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، فر امادی بوده و آن فرصت و توفیق خدمتگزاری در نظامی است که پرچمدار اسلام ناب محمدی (ص) در سرتاسر جهان محسوب می‌شود.

فرمانده نیروی هوایی ارتش با بیان اینکه در شرایط حساس فعلی، تنها راه و کلید غلبه بر مشکلات و عبور از بحران‌ها، مدیریت جهادی است، افزود: مقصود از مدیریت جهادی، مجاهدت در راه خدا با تمام وجود است، چراکه جهادگر نه تنها به وظایف ذاتی خود عمل می‌کند، بلکه پای را فراتر گذاشته و با ازخودگذشتگی و ایثار، تمام هستی خود را برای نیل به اهداف فدا خواهد کرد.

وی با اشاره به دسیسه‌های دشمنان برای ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی، خاطرنشان کرد: دشمنان این مرز و بوم مدام می‌کوشند تا با تهاجم فرهنگی و محاصره همه جانبه اقتصادی، نظام اسلامی را در تنگنای ایدئولوژیک و معیشتی قرار دهند. بنابراین وظیفه آحاد جامعه بویژه مسئولان و دست‌اندرکاران نظام اسلامی این است تا با تلاش مضاعف، دشمنان را در دستیابی به اهداف شومشان ناکام بگذارند.

امیر سرتیپ نصیرزاده در ادامه به بازخوانی بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره خصایص و ویژگی‌های مدیران انقلابی پرداخت و افزود: برطبق فرامین معظم له، یک مدیر جهادی باید پابه‌پای نفرات و زیردستان خود تلاش کرده، با اعتماد به نفس و توکل بر خداوند از امکانات و ظرفیت‌های موجود نهایت بهره را ببرد، اهداف و مشکلات را اولویت بندی کند و در اخلاق، منش، رفتار، تدین و تقید به احکام الهی نمونه و سرآمد باشد.

وی شهید بابایی را نمونه و مصداق کامل یک مدیر جهادی برشمرد و گفت: شهید عباس بابایی یکی از الگوهای بی بدیل مدیریت جهادی در نیروی هوایی ارتش است که اتفاقاً پایگاه شکاری اصفهان نیز به نام این شهید والامقام مزین است؛ از این رو باید سبک زندگی و منش این شهید گرانقدر سرلوحه کار تمامی کارکنان این نیروی الهی باشد.

فرمانده نیروی هوایی ارتش در پایان این مراسم، ضمن تقدیر از زحمات و تلاش‌های امیر سرتیپ دوم خلبان محمدجعفر تک، امیر سرتیپ دوم خلبان سعید فتاح را بعنوان فرمانده جدید پایگاه شهید بابایی منصوب کرد.

کد خبر 444246

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: دفاع نیروی هوایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۸۳۸۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخ پشیمان کننده ارتش و سپاه به هرگونه اقدام مذبوحانه و تعدی به مرزهای ایران

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، رئیس ستاد و معاون هماهنگ کننده ارتش طی پیامی، سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به سردار سرلشکر حسین سلامی تبریک گفت.

بیشتر بخوانید: امیرسیاری: ارتش با قدرت مقابل هرگونه تهدیدات ایستادگی می‌کند

متن پیام به شرح زیر است:

برادر ارجمند
سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی
فرمانده محترم کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

سلام علیکم؛
فرا رسیدن دوم اردیبهشت ماه «سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی» نهاد الهی، انقلابی و مردمی که با درایت، هوشمندی و نگاه استراتژیک حضرت امام خمینی (ره) در راستای حفظ ارزش های انقلابی و پشتیبانی از امت های مظلوم و نهضت های استکبار ستیزی جهانی محقق شده را به جنابعالی، فرماندهان پر تلاش و آحاد همرزمان عزیز در آن نهاد مقدس تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

بی تردید امروز با گذشت بیش از 45 سال تجربه همسنگری و وحدت مقدس ارتش و سپاه در این مسیر عزت، همدلی و همراهی ارزشمندی را در بازوان اقتدار نظام اسلامی ایجاد کرده و با اقتدار، آمادگی و توانمندی همه جانبه راهبردی به بنیانی مرصوص و دژی تسخیرناپذیر در دفاع از کشور تبدیل و تقویت کننده اراده خلل ناپذیر امت اسلام در جغرافیای مقاومت گردیده‌اند و نقش بی بدیلی را در مبارزه با گروه های تروریستی بویژه اضمحلال و نابودی غده سرطانی داعش و همچنین خنثی سازی توطئه های استکبار جهانی ایفا نمودند و نظام سلطه و مزدوران و اذناب منطقه ای و فرامنطقه ای بویژه در راس آنان رژیم کودک کش صهیونیست را در ناکامی و استیصال قرار داده و هرگونه اقدام مذبوحانه و تعدی به مرزهای سرزمین ایران اسلامی و عبور از خط قرمزهای نظام مقدس جمهوری اسلامی را با وعده صادق خود به مصداق آیه شریفه «إِنّا مِنَ الْمُجْرِمِینَ مُنْتَقِمُونَ» با پاسخی قاطع، سخت و پشیمان کنند پاسخ داده و خواهند داد.

از درگاه خداوند متعال، توفیق روزافزون جنابعالی و همرزمان انقلابی در سپاه پاسداران را در راه صیانت از دستاوردهای انقلاب اسلامی و پاسداری از حریم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج) و تحت زعامت فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای (مدظله‌العالی) مسئلت می نمایم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1227891 برچسب‌ها ارتش جمهوری اسلامی ایران

دیگر خبرها

  • گزارش تصویری | مراسم بزرگداشت چهل وپنجمین سالگرد شهادت امیر سپهبد شهید محمدولی قرنی
  • درباره اولین شهید ترور جمهوری اسلامی ایران
  • دریادار سیاری: وحدت ارتش و سپاه عامل اقتدار نظام اسلامی است
  • ولایت مداری و مردمی بودن، مهمترین ویژگی ارتش
  • پاسخ پشیمان کننده ارتش و سپاه به هرگونه اقدام مذبوحانه و تعدی به مرزهای ایران
  • پیام دریادار سیاری به فرمانده کل سپاه+ جزئیات
  • سپاه به دژی تسخیرناپذیر در دفاع از کشور تبدیل شده است
  • وحدت ارتش و سپاه عامل اقتدار نظام اسلامی است
  • ولایت‌ مداری و مردمی بودن مهمترین ویژگی ارتش است
  • آیت‌الله سعیدی: در نظام جمهوری اسلامی ایران ارتش احترام دارد