Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- محمدرضا داورزنی، معاون ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان گفت: میزبانی ارومیه بسیار عالی بود و لقب پایتخت والیبال آسیا حق این شهر است.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، محمدرضا داورزنی که یکی از مهمانان دیدار ایران و روسیه در لیگ ملت‌های والیبال بود پس از پیروزی شاگردان کولاکوویچ صحبت‌های زیر را انجام داد:

*میزبانی ارومیه بسیار عالی بود و لقب پایتخت والیبال آسیا حق این شهر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

*علاوه بر ۵ هزار نفری که درون سالن والیبال بودند، ۵۰۰ هزار نفر هم در خیابان‌ها و پارک‌ها این بازی را تعقیب می‌کردند.

*مردم کشور ما نسبت به تماشاگران لهستانی و ایتالیایی بسیار علاقه‌مندتر هستند و این موضوع به دولت انگیزه می‌دهد تا تمام توان خود را برای توسعه والیبال در ارومیه به کار بگیرد.

*چنین سالنی برای شهر ارومیه بسیار کوچک است و خوشحالم که وزیر ورزش از نزدیک این شرایط را دید و حتماً در این مورد پیگیری‌های لازم را انجام خواهم داد.

*ایران یکی از بهترین سال‌های والیبالی خود را سپری می‌کند. تیم ملی در راس جدول لیگ ملت‌ها قرار دارد و این درحالی است که تمام دنیا می‌دانند ما چقدر تحت فشار و تحریم‌های مختلف هستیم.

*ویتالی هاینن زمانی هم که سرمربی تیم ملی آلمان بود چنین جو‌سازی‌هایی را انجام می‌داد، ما وقتی به المپیک ۲۰۱۶ صعود کردیم او گفته بود چرا تیم ایران به المپیک رفته در حالی که تیم ملی آلمان از رفتن به المپیک محروم بود.   *سرمربی تیم والیبال لهستان با دیدن جمعیت کمی ترسیده بود.    *تیم ایران تمام قدرت‌های دنیا را شکست داده و این در حالی است که جوسازی‌هایی که علیه تیم ملی در هفته‌های گذشته صورت گرفته است.   *گستاخی و بی‌تربیتی کوبیاک (کاپیتان تیم ملی لهستان) با برخورد جدی فدراسیون جهانی و فدراسیون لهستان مواجه شد.   *به استاندار آذربایجان غربی گفتم اگر به جای استادیوم فوتبال سالن والیبال احداث شود مطمئنم ظرفیت آن در هر بازی کاملا پر خواهد شد.   انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فدراسیون والیبال محمدرضا داورزنی لیگ ملت های والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۸۳۸۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم پائز، نایب قهرمان لیگ والیبال اوکراین شد

تیم والیبال اپی‌سنتر با هدایت سرمربی تیم ملی ایران به عنوان نایب قهرمانی لیگ اوکراین رسید. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، دیدار چهارم از سری فینال لیگ برتر والیبال اوکراین برگزار شد و در آن، تیم پرامیتی با حساب 3 بر 2 از سد اپی‌سنتر گذشت تا با کسب سومین پیروزی، مثل فصل گذشته، قهرمان لیگ اوکراین شود.

تقوی:اختلافات با پائز حرفه‌ای برطرف می‌شود/اصلاحات رخ می‌دهد

هدایت تیم اپی‌سنتر بر عهده مائوریسیو پائز، سرمربی برزیلی تیم ملی ایران است.

پائز روز 4 اردیبهشت با حضور در تهران، هدایت تیم ملی را رسما بر عهده می‌گیرد تا تیم ایران را برای حضور در لیگ ملت‌های 2024 آماده کند.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • جوسازی رسانه‌های معاند برای ترمیم شکست سنگین اسرائیل/ ریزپرنده‌ها آبرویشان را بُرد
  • آبی‌پوشان پایتخت به‌دنبال بازگشت به‌صدر جدول/ رونمایی از تراکتور بدون خمز
  • یک ایرانی مربی سال آسیا شد
  • پژمان درستکار برترین مربی سال کشتی آزاد در آسیا شد
  • سرمربی تیم ملی والیبال ایران در کره تیم گرفت!
  • تعداد بازیکنان و برنامه تیم‌ها در لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴
  • سرمربی تیم ملی والیبال با نایب قهرمانی به ایران می‌آید
  • جزئیاتی از مهم‌ترین VNL تاریخ والیبال ایران
  • دعوت ۳۵ بازیکن و مربی از استان آذربایجان‌غربی به تیم‌های ملی کشور / بیداری دوباره پایتخت والیبال
  • تیم پائز، نایب قهرمان لیگ والیبال اوکراین شد