Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-20@16:23:15 GMT

قابی از لبخند ناب در قلم دوربین

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۸۳۸۵۲

‍‍‍‍‍‍

نمایشگاه عکس سیل، قابی از لبخند ناب و مراسم ترحیم رئیس انجمن خیران مدرسه ساز را در قلم دوربین امشب یکشنبه 26 خرداد 98 ببینید. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،  رونمایی از نهج البلاغه به خط بریل، اجلاس همکاری های ایران و روسیه، جلسه شورای شهر، رونمایی از خاطرات حاج احمد قدیریان، لیگ ملت های والیبال و دادگاه رسیدگی به اتهامات متهمان ارزی را نیز در این بخش خبری ملاحظه فرمائید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  دانلود  

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: قلم دوربین تصاویر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۸۳۸۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سورپرایز پوما: توپ ویژه برای ال‌کلاسیکو

به گزارش "ورزش سه"، پوما برای ال‌کلاسیکوی فردا توپ خاصی طراحی کرده که خط تولید آن محدود است و تنها 1400 عدد از آن برای فروش در دسترس قرار خواهد گرفت.

رئال و بارسا فردا از ساعت 22.30 به وقت تهران در برنابئو به مصاف هم خواهند رفت که می تواند تعیین کننده قهرمان فصل نیز باشد. پوما پیش از این نیز به مناسبت های خاص توپ هایی متفاوت برای بازی های لالیگا طراحی کرده است.

انتظار می رود بازی فردا 650 میلیون بیننده تلویزیونی داشته باشد و در 30 کشور دنیا پوشش مستقیم خواهد داشت. 36 دوربین این بازی را به تصویر خواهند کشید و برای اولین بار در برنابئوی جدید از دوربین هوایی استفاده می شود. دوربینی که بعد از شروع پروژه بازسازی ورزشگاه دیگر مورد استفاده قرار نگرفته بود.

لازم به ذکر است که رئال با هشت امتیاز بالاتر از بارسا صدرنشین لالیگاست و در صورت پیروزی، تقریبا قهرمانی‌اش را قطعی خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • تصاویر موبایل پیکسل ۹ پرو منتشر شد
  • با پول کم، گوشی تاشو بخرید/ عکس
  • قیمت آیفون ۱۳ پرو مکس امروز (۱ اردیبهشت) + مشخصات و دوربین iPhone 13 pro max
  • سورپرایز پوما: توپ ویژه برای ال‌کلاسیکو
  • لبخند گلرهای کی‌روش: رحمان و حامد نمی‌بازند(عکس)
  • تجلیل از دندانپزشکان جهادگر در همدان
  • قابی ماندگار و زیبا؛ دیدار علی دایی با دختر معلول پرسپولیسی + عکس
  • دوربین insta360 X4 چه مشخصاتی دارد؟
  • پنالتی رودیگر و خوشحالی بازیکنان رئال مادرید از لنز دوربین تماشاگران / فیلم
  • واکنش سیدحسین به محرومیت: لبخند!(عکس)