Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از  شاتا، ابوالفضل کیانی بختیاری درخصوص زمینه های همکاری طرفین در راستای این تفاهم نامه گفت: سازمان مدیریت صنعتی آمادگی دارد با انعقاد این تفاهم نامه در زمینه اعطای نمایندگی، همکاری در حوزه کلان داده ها، پروژه های هوشمندسازی شهر یا شهرک در منطقه، دوره های مدیریت استارت آپ ها، برگزاری همایش ها و راه اندازی پروژه های مشترک بین المللی، طراحی و اجرای دوره های مدیریت بایو تکنولوژی، نانوتکنولوژی و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. با دانشگاه بین المللی چابهار همکاری کند.

همچنین رییس دانشگاه بین المللی چابهار خواستار توسعه همکاری های همه جانبه با سازمان مدیریت صنعتی، در زمینه های مشترک به خصوص آموزش در سطوح مختلف مدیریتی شد.

ارسلان دژکام افزود: هدف ایجاد دانشگاه بین المللی چابهار، در چارچوب سیاست تجاری سازی علم و تبدیل ایده به پدیده، تربیت دانش آموختگانی با توانمندی لازم برای ادامه تحصیل و کار در عرصه بین المللی می باشد و با انعقاد این تفاهم نامه امیدواریم از کمک های سازمان مدیریت صنعتی با توجه به نام شناخته شده و سابقه طولانی آن در عرصه آموزش بتوانیم در تمامی حوزه های دانشی مورد نیاز منطقه بهره مند شویم.

در پایان این جلسه تفاهم نامه منعقده میان طرفین مبادله شد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۸۳۸۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌های ایجاد شبکه بین‌المللی تحقیقات در حوزه انرژی بررسی شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه صنعتی شریف، جلسه هم فکری به منظور ایجاد شبکه بین‌المللی تحقیقات در حوزه انرژی و ارایه توانمندی‌های دانشگاه صنعتی شریف در حوزه انرژی و بررسی پتانسیل‌های همکاری بین‌المللی، با حضور برخی از مسؤولین دانشگاه، رییس سازمان منطقه آزاد کیش، نمایندگان وزارتخانه‌های علوم، تحقیقات و فناوری، نفت و نیرو، سازمان‌های بین‌المللی یونسکو، اکو و هلدینگ‌های انرژی گستر سینا و گسترش انرژی پاسارگاد در سالن شورای دفتر ریاست دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد.

در این جلسه خاطر نشان شد که انرژی همواره یکی از مهم‌ترین زیرساخت‌های پیشرفت جوامع بوده است. گسترش ضریب دسترسی به انرژی، کاهش قیمت تمام شده انرژی، رفع ناترازی انرژی، افزایش بهره‌وری، افزایش امنیت انرژی، بهبود پایداری و تاب آوری بخش‌های انرژی، تنوع بخشی به سبد انرژی، کاهش انتشار آلاینده‌ها و افزایش سهم استفاده از انرژی‌های پاک به عنوان مهم‌ترین دغدغه‌ها و چالش‌ها در این حوزه قلمداد می‌شود.

بر اساس این گزارش، منطقه غرب آسیا به عنوان یکی از مهم‌ترین تأمین کنندگان انرژی جهانی به شمار می‌رود و ایران نیز به عنوان بزرگترین دارنده ذخایر نفت و گاز یکی از مهم‌ترین بازیگران این حوزه است. بر این اساس، با توجه به ظرفیت‌های منابع انرژی در سطح ملی و منطقه‌ای و نیز ظرفیت دانشگاه‌ها و موسسات در منطقه غرب آسیا، دانشگاه صنعتی شریف به دنبال توسعه همکاری‌ها و ایجاد شبکه بین‌المللی برای انجام تحقیقات در حوزه انرژی است. استقرار موسسه دانشگاه سازمان ملل در حوزه انرژی به میزبانی دانشگاه صنعتی شریف به عنوان یکی از مهم‌ترین اهداف این نشست بیان شد.

نمایندگان بخش‌های مختلف دولتی، صنایع مرتبط با حوزه انرژی و دفاتر سازمان‌های بین‌المللی مستقر در ایران نیز، ضمن اعلام حمایت خود از برنامه دانشگاه صنعتی شریف در این خصوص، نقطه نظرات خود را به منظور اجرای هرچه بهتر این هدف بیان کردند. رئیس سازمان منطقه آزاد کیش نیز در این جلسه علاوه بر ارائه ظرفیت‌ها و زیرساخت‌های جزیره کیش، آمادگی و حمایت این سازمان برای ایجاد شبکه همکاری‌های بین المللی انرژی در این جزیره را اعلام کرد.

در ادامه این برنامه پروفسور یانوش بوگاردی، رییس سابق دانشگاه سازمان ملل در اروپا نیز به عنوان مهمان ویژه این جلسه، ضمن تایید رویکرد دانشگاه صنعتی شریف برای گسترش تحقیقات در حوزه انرژی، تجربیات و نقطه نظرات خود را در خصوص همکاری با سازمان‌های بین‌الملل مطرح کرد.

کد خبر 6085484

دیگر خبرها

  • انعقاد تفاهم نامه همکار بین اداره کل دامپزشکی استان آذربایجان غربی و دانشکده دامپزشکی دانشگاه ارومیه
  • اهداف تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد شبستر و آموزش و پرورش استان آذربایجان‌شرقی
  • راه‌های ایجاد شبکه بین‌المللی تحقیقات در حوزه انرژی بررسی شد
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری سازمان انرژی اتمی ایران و وزارت نفت
  • وزارت نفت و سازمان انرژی اتمی ایران تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند
  • لزوم تربیت چند ساحتی دانش آموزان
  • آغاز همکاری‌های مشترک سازمان جهاددانشگاهی و اداره کل آموزش و پرورش
  • انعقاد تفاهم‌نامه ساخت مسکن برای کارکنان دانشگاه آزاد خوزستان
  • توسعه دام سبک صنعتی رومن در گلستان
  • امضای تفاهم نامه همکاری بین رایزنی فرهنگی ج. ا. ا در مالزی و دانشگاه سلطان ادریس (UPSI)