Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-18@00:15:23 GMT

کولاکوویچ: باید حتما فینالیست شویم

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۸۳۹۱۵

ایگور کولاکوویچ پس از دیدار تیمش مقابل روسیه در نشست خبری حضور پیدا کرد و درمورد این مسابقه اظهار داشت: از مردم ایران مخصوصاً مردم خوب ارومیه، بازیکنان و کادر فنی تشکر می‌کنم که میزبانی خوبی داشتند. اگر قرار باشد یک بار دیگر در ارومیه بازی کنیم نیازمند حمایت چنین تماشاگرانی هستیم. برای ما مهم این است که حتماً به فینال برویم و مشخص نیست تا انتها صدرنشین باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درمورد نوسان در بازی تیم ایران مقابل تیم های مختلف، خاطرنشان کرد: ما در گذشته شروع بدی در تورنمنت ها داشتیم، اما این بار تورنمنت را خوب شروع کردیم. کیفیت بالای ملی پوشان ایران موجب می شود تا برای هر امتیاز بجنگند. بازی مقابل تیم هایی که خیلی تلاش می‌کنند و می خواهند ما را شکست بدهند کمی سخت است؛ در ست دوم از حریف عقب افتادیم، اما خیلی خوب و بدون پذیرش شکست جنگیدیم و برنده شدیم.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: هدف ما برای این بازی زدن سرویس های قدرتمند بود و به بهترین صورت این کار را انجام دادیم. شانس دیگری برای پیروزی مقابل روسیه نداشتیم، چون دریافت کننده های خوبی دارند. اگر توپ راحت به دست پاسور آنها می رسید کار ما خیلی سخت می شد. موسوی، فیاضی و معروف در این بازی سرویس های خوبی زدند. به صورت کلی تلاش کردیم روی زدن سرویس تمرکز کنیم و این موضوع بسیار به ما کمک کرد.

کولاکوویچ در مورد بازی های هفته آینده و اینکه آیا قرار است بازهم از همین ترکیب استفاده شود یا شهرام محمودی به تیم اضافه خواهد شد، عنوان کرد: این برای بار سوم است که این سوال از من پرسیده می شود و فکر می‌کنم شما با من شوخی می‌کنید، اما یک سوال جدی هم پرسیدید که سورپرایز شدم. درمورد شهرام محمودی باید بگویم که او از ناحیه مچ پا مصدوم بود و نمی توانست پرش داشته باشد و در حال مداوا است. با وی در تماس هستیم و در فرصت های آینده از حضور وی استفاده می‌کنیم.

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: روسیه مردم ایران بازی ایران تیم ملی ایران بازی روسیه سرمربی تیم ملی مردم ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۸۳۹۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیولی: از اعتماد به نفس و پتانسیل کافی برای غلبه بر رم در المپیکو برخوردار هستیم

در آستانه دیدار برگشت آاس رم و میلان در دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا ۲۰۲۳/۲۴، استفانو پیولی در کنفرانس مطبوعاتی حاضر شد. بازی‌ رفت با برتری ۱-۰ رم خاتمه یافت.

به نقل از فوتبال ایتالیا؛ پیولی گفت:

ما باید با نهایت اعتماد به نفس وارد میدان شویم و به خودمان ایمان داشته باشیم. من معتقدم که ما پتانسیل این را داریم که یک بازی عالی انجام دهیم و پیروز شویم.

بازی رفت دیگر مهم نیست، ما نمی‌توانیم بنشینیم و بیش از حد به آن فکر کنیم. مطمئناً کارهای کوچک زیادی وجود دارد که می‌توانیم بهتر انجام دهیم و باید هم این جزییات را بهتر انجام دهیم تا حریفانمان را دچار مشکل کنیم.

بازی در المپیکو، یک مسابقه دیگر است، ۹۰ دقیقه دیگر خواهد بود و در آن باید کیفیت و انرژی زیادی صرف کنیم تا به نتیجه دلخواهمان برسیم.

بازی در المپیکو هرگز آسان نیست، به خصوص اینکه رم در بازی های خانگی خود در اروپا از استاندارد بالایی برخوردار است اما ما اعتماد به نفس زیادی داریم؛ بازیکنان میلان به خوبی می دانند که باید چکاری انجام دهند.

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • پیولی: از اعتماد به نفس و پتانسیل کافی برای غلبه بر رم در المپیکو برخوردار هستیم
  • خط و نشان یک نماینده برای اردن: با اسرائیل همراهی کردید، حتماً پشیمان خواهید شد /اسرائیل با دُم شیر بازی نکند
  • ده روسی: با احترام به میلان، ما صعود می‌کنیم
  • لژیونر ایرانی در آستانه فینالیست شدن
  • پروین: جای بازیکن پولکی در پرسپولیس نیست؛ با اوسمار قهرمان می‌شویم
  • ۴ فینالیست ایران در ۵ وزن دوم
  • ساروی مقتدرانه فینالیست شد
  • حکیمی: باید با تمام توان مقابل بارسا بازی کنیم
  • انریکه: به پیروزی مقابل بارسلونا باور دارم؛ ژاوی در اوج دوران مربیگری‌اش قرار دارد
  • علیزاده فینالیست شد