Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،مسعود پزشکیان نایب رییس مجلس شورای اسلامی ،در جلسه رفع موانع اشتغال و توسعه روستایی شهرستان آذرشهر افزود: ایجاد کشاورزی گلخانه ای، اصلاح الگوی کشت و بهره گیری از روش‌های علمی روز، راهکار عملی برای رفع مشکل اشتغال و تولید در روستا‌ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پزشکیان از اجرای طرح پایلوت کشاورزی گلخانه‌ای در سه روستای شهرستان آذرشهر خبر داد و افزود: سه روستای شیرامین، قاضی جهان و دستجرد بعنوان پایلوت اجرای طرح‌های نوین کشاورزی و گلخانه‌ای در سطح استان انتخاب شده اند و دانشگاه‌ها موانع و راهکار‌های علمی این موضوع را به صورت دقیق مطالعه و طرح نهایی اجرایی شود.

وی خاطر نشان کرد: به دنبال خشکسالی سال‌های گذشته روستا‌های شهرستان آذرشهر آسیب جدی در این خصوص دیده اند و برای رفع محرومیت، ایجاد اشتغال و رونق تولید در این مناطق باید راهکار‌های علمی ارائه و روش‌های نوین کشاورزی گلخانه‌ای در این مناطق محروم اجرا شود.

انتهای پیام/

اجرای طرح پایلوت کشاورزی گلخانه‌ای در سه روستای شهرستان آذرشهر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شورای اسلامی کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۸۳۹۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمبود آب شرب ۳ روستای تایباد برطرف شد

به گزارش قدس خراسان، رضا حسن زاده اظهار کرد: برای برطرف کردن کمبود آب شرب در سه روستای " کهجه، استای و پشته " به صورت مشارکتی با اهالی این مناطق افزون بر ۱۳ میلیارد ریال هزینه شده است.

مدیر امور آب و فاضلاب تایباد ادامه داد: با این اقدام مشکل کمبود آب شرب افزون بر هزار و ۵۰۰ مشترک روستایی در شهرستان تایباد برطرف خواهد شد.

وی به تنش آبی در سطح برخی از روستاهای این شهرستان اشاره کرد و گفت: با شروع فصل گرما و افزایش مصرف آب شرب، ۲ روستای"بهلول آباد و پل بند" از توابع بخش میان ولایت تایباد هم در برخی از ساعت های شبانه روز بیشترین تنش آبی را دارند.

حسن زاده افزود: هم اکنون آب شرب شهری و روستایی تایباد با ۳۵ حلقه چاه تامین می‌شود.

مدیر امور آب و فاضلاب تایباد اضافه کرد: برای تامین آب شرب پایدار در شهر "کاریز" طی پنج سال و در شهر "مشهدریزه" طی هفت سال آینده نیاز به حفر چاه جدید است.

وی به فرسوده بودن شبکه توزیع آب شهری و روستایی این شهرستان اشاره و اضافه کرد: هم اکنون قسمتی از شبکه توزیع آب شهری و روستایی تایباد فرسوده است که اصلاح و تعویض آنها در اولویت کاری قرار دارد.

دیگر خبرها

  • برگزاری اولین جشنواره گل و گلاب شهرستان بردسکن در روستای باب الحکم
  • پرداخت تسهیلات کم بهره، راهکار توسعه مکانیزاسیون در بخش کشاورزی
  • برگزاری دوره های آموزشی صنایع دستی نقش مؤثری در ایجاد اشتغال دارد
  • کمبود آب شرب ۳ روستای تایباد برطرف شد
  • الگوی سنتی کسب و کار در دنیا منسوخ شده/ برای ایجاد جهش در تولید روشهای نوین استفاده شود
  • ۵۷ روستای آذربایجان شرقی از آب شرب پایدار بهره مند می‌شوند
  • دستور استاندار البرز برای مقابله جدی با زمین‌خواری
  • متقاضیان احداث باغ در اراضی شیب‌دار گلستان از نهال رایگان بهره‌مند می‌شوند
  • متقاضیان احداث باغ در اراضی شیبدار گلستان از نهال رایگان بهره‌مند می‌شوند
  • افزایش ۱۰ برابری تولید و اشتغال با توسعه کشت گلخانه‌ای