Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، تارک ریزک عصر امروز یک شنبه در نشست خبری بعداز بازی تایلند با لبنان در جمع خبرنگاران گفت: بازی دو تیم برای صدرنشینی بود و از اهمیت‌های خاص خود برخوردار بود ولی ما نتوانستیم امتیاز بگیریم و باید به عنوان تیم دوم گروه به مصاف ایران برویم.

وی با اشاره به اشتباهات بازیکنان تیمش نیز گفت: بازیکنانم اشتباهات زیادی کردند و دریافت گل‌های زیاد شیرازه تیم را از هم پاشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ریزک با تاکید بر اینکه ما در این بازی دقیقاً از همان‌جاهایی گل خوردیم که در تمرینات روی آن‌ها کار کرده بودیم، گفت: بازیکنانم در این بازی بی انگیزه بودند و فرصت آماده سازی نیز برایمان کم بود.

سرمربی لبنان همچنین ادامه داد: برای بازی امروز روحیه بازیکنانم بسیار پایین بود. تمرکزمان روی دفاع بود اما با اشتباه گل خوردیم.

وی با بیان اینکه در بازی بعدی تلاش می‌کنیم نتیجه بهتری کسب کنیم و جبران مافات کنیم، ادامه داد: متأسفانه امروز قدر فرصت‌هایمان را ندانستیم و وقتی دو گل دیگر دریافت کردیم کار برایمان سخت شد.

مسابقات فوتسال زیر ۲۰ سال قهرمانی آسیا با حضور تیم‌های جمهوری اسلامی ایران، افغانستان، هنگ کنگ، تایلند، لبنان، جمهوری قرقیزستان، ژاپن، ویتنام، تاجیکستان، عراق، اندونزی و چین تایپه از ۲۴ خرداد تا اول تیر در ۴ گروه ۳ تیمی در سالن شهید پور شریفی تبریز برگزار می‌شود.

تیم فوتسال زیر ۲۰ سال ایران مدافع عنوان قهرمانی این رقابت‌ها است.

کد خبر 4642589

منبع: مهر

کلیدواژه: لبنان تبریز تایلند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۸۳۹۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ برد و یک شکست ماحصل بانوان ساندا کار در اولین مسابقه

رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی ۲۰۲۴ از صبح امروز (چهارشنبه) با حضور نمایندگان ۳۸کشور به میزبانی شهر جیانگ‌یئن در کشور چین آغاز شد و نمایندگان کشورمان برابر حریفان خود قرار گرفتند.

در وزن ۶۰- کیلوگرم سهیلا منصوریان در جدال با «ژی‌چین لی» از چین شکست خورد.

همچنین در وزن ۷۵- کیلوگرم زنان، شهربانو منصوریان «رانی موندال» از بنگلادش را مغلوب کرد. او در مرحله بعدی باید به مصاف برنده رقابت نمایندگان چین و هند برود.

خواهران منصوریان در ادامه این مسابقات، بعد از ظهر امروز با حریفان‌شان دیدار خواهند کرد.

صدیقه دریایی ملی‌پوش وزن ۶۵- کیلوگرم کشورمان، در نخستین مبارزه‌اش مقابل «دوی مهارابام» از هند به برتری دست یافت و گام به مرحله بعدی گذاشت.

او در دیدار بعدی بعد از ظهر امروز با برنده جدال نمایندگان ترکیه و‌ نپال پیکار می‌کند.

 

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی کشتی و رزمی

دیگر خبرها

  • جبران فرصت‌های سوخته در رفسنجان
  • معارفه دستیار اول سرمربی بعدی تراکتور بدون نفر اصلی!
  • آینده لئون گورتسکا در دستان سرمربی بعدی بایرن مونیخ
  • ۲ برد و یک شکست ماحصل بانوان ساندا کار در اولین مسابقه
  • پوچتینو: نمی‌توانم بازیکنانم را سرزنش کنم
  • پوچتینو: چلسی ریسک کرده است؛ نمی‌توانم بازیکنانم را سرزنش کنم
  • شمسایی: بازی پرهیجانی خواهیم داشت/ از حذف ژاپن ناراحتم
  • اعتراف نگران کننده بلینگام: واقعا خسته هستم!
  • میلان ۱-۲ اینتر/ ستاره دوم با فتح دربی دلامادونینا بر قلب نراتزوری نشست+ فیلم
  • گواردیولا: بازیکنانم باید دو روز در یخچال بمانند!