Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده آمریکا در خاورمیانه اعلام کرد: احتمال دارد انتشار معامله‌قرن تا نوامبر به تأخیر بیفتد.

به گزارش مشرق به نقل از رسانه صهیونیستی هاآرتص، «جیسون گرینبلات» نماینده آمریکا در خاورمیانه امروز یکشنبه اعلام کرد که واشنگتن ممکن است اعلام طرح دولت ترامپ در خصوص سازش میان فلسطینی‌ها و رژیم صهیونیستی موسوم به «معامله قرن» را تا نوامبر سال جاری میلادی به تأخیر بیندازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

عراق به تحریم‌کنندگان نشست ضدفلسطینی بحرین پیوست

نماینده آمریکا در خاورمیانه در این خصوص گفت: معتقدم که ما انتشار طرح صلح ترامپ را تا پس از تشکیل کابینه جدید اسرائیل در ماه نوامبر به تاخیر خواهیم انداخت.

وی در ادامه همچنین از اظهارات اخیر دیوید فریدمن سفیر آمریکا در سرزمین های اشغالی درباره حق این رژیم برای الحاق بخش هایی از کرانه باختری نیز حمایت کرده است.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: وعده های روحانی بازار سکه و ارز قتل همسر نجفی شهید نصیری آمریکا بزرگترین معامله قرن خاورمیانه رژیم صهیونیستی فلسطین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۸۴۰۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوتبال ایران ۵۱ هزار دلار جریمه شد/ از سرمربی گرفته تا سه ملی پوش

به گزارش خبرنگار مهر، کنفدراسیون فوتبال آسیا به دلیل اتفاقات رخ داده در جام ملت‌های آسیا جرایمی علیه تیم ملی فوتبال ایران در نظر گرفت.

فدراسیون فوتبال ایران به دلیل تأخیر در خروج از رختکن که موجب شد نیمه اول دیدار ایران و قطر با یک دقیقه و ۴۰ ثانیه تأخیر آغاز شود مبلغ یک هزار و ۲۵۰ دلار جریمه شد. ضمن اینکه فدراسیون فوتبال ایران به این دلیل که علیرضا جهانبخش، مهدی طارمی و امیر قلعه نویی از انجام مصاحبه ممانعت کرده بودند مبلغ ۱۰ هزار دلار دیگر هم جریمه شد.

مهدی طارمی به دلیل ممانعت از انجام مصاحبه مبلغ ۱۰ هزار دلار از سوی AFC جریمه شد.

امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی به دلیل ممانعت از انجام مصاحبه مبلغ ۱۰ هزار دلار از سوی AFC جریمه شد.

علیرضا جهانبخش به دلیل ممانعت از انجام مصاحبه مبلغ ۱۰ هزار دلار از سوی AFC جریمه شد.

سعید عزت اللهی به دلیل گزارش داور مسابقه مبنی بر انجام تخلفات مبلغ ۵ هزار دلار جریمه شد.

باشگاه سپاهان هم بابت تأخیر در ورود به زمین در دیدار با نیروی هوایی عراق که منجر به تأخیر دو دقیقه‌ای در شروع مسابقه شد، هزار و ۵۰۰ دلار جریمه شد و به‌خاطر پرتاب اشیای دودزا در پایان مسابقه، باید ۱۰ هزار دلار پرداخت کند. سپاهان همچنین به دلیل کوتاهی در انجام تعهدات خود بابت اجرای قوانین امنیتی، به پرداخت ۵ هزار دلار محکوم شد.

کد خبر 6064606

دیگر خبرها

  • فوتبال ایران ۵۱ هزار دلار جریمه شد/ از سرمربی گرفته تا سه ملی پوش
  • کشور‌های عربی انباردار آمریکا هستند
  • تأخیر در برخط شدن صدور کارت‌های سوخت
  • آمریکا : به روسیه در رابطه با احتمال وقوع حمله تروریستی هشدار داده بودیم
  • آمریکا: به روسیه در رابطه با احتمال وقوع حمله تروریستی هشدار داده بودیم
  • چگونه با فروش آنلاین به دردسر نیفتیم؟
  • بازدارندگی آمریکا در مقابل ایران تضعیف شده است
  • شکوه بزرگ‌ترین آبشار خاورمیانه در نیریز پس از بارش
  • احتمال تغییر دستمزد ۱۴۰۳ کارگران جدی شد؛ حقوق کارگران چه عددی است؟
  • رشد ۱۱ هزار واحدی بورس در پایان نخستین هفته کاری ۱۴۰۳