Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون وزیر ورزش و جوانان: اگر بتوانیم شرایطی فراهم شود تا مثل لهستان و ایتالیا مسابقه را در استادیوم فوتبال برگزار کنیم خیلی عالی می شود.وروشو هم مانند ارومیه بوده و والیبال از رشته های اصلی آنها است.

به گزارش مشرق، محمدرضا داورزنی پس از دیدار تیم های ملی والیبال ایران و روسیه در جمع خبرنگاران حضور پیدا کرد و اظهار داشت: میزبانی بسیار عالی بود و مردم شریف ارومیه نشان دادند که ارومیه واقعاً پایتخت والیبال آسیا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فکر می کنم امروز حدود ۴۰-۵۰ هزار نفر هم در خیابان ها و پارک ها بودند و بازی ایران را تماشا می کردند.

بیشتر بخوانید:

هت تریک در سرزمین دورناها جدول لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۱۹

وی ادامه داد: ما این ظرفیت را در ارومیه داریم که اگر به اندازه یک زمین فوتبال فضا داشته باشیم آن را پر کنیم. به استاندار گفتم که اگر بتوانیم شرایطی فراهم شود تا مثل لهستان و ایتالیا مسابقه را در استادیوم فوتبال برگزار کنیم خیلی عالی می شود. وروشو هم مانند ارومیه بوده و والیبال از رشته های اصلی آنها است.

معاون وزیر ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: باید از همه کسانی که در این میزبانی بسیار مهم، نقش داشتند تشکر کنم. میلیون ها نفر مسابقاتی که در ارومیه برگزار شد را تماشا کردند و به ظرفیت بالای ارومیه پی بردند. شرایط امروز نشان داد که سالن غدیر واقعاً برای مردم ارومیه کوچک است. در آینده باید شرایطی فراهم کرد تا تماشاگران راحت تر به سالن مسابقه بیایند.

داورزنی گفت: می توانم بگویم که یکی از بهترین سال های والیبال ایران را تجربه می کنیم. ایران هشت پیروزی کسب کرده و تنها یک شکست دارد و صدرنشین لیگ ملت های جهان است. تمام کشورهای دنیا می بینند که ما چقدر تحت فشار و تحریم هستیم، اما قدرت جوانان ما به مسئولان قدرت چانه زنی می دهد. ملی پوشان با انگیزه بالا نمایش خوبی داشتند و لبخند شادی را به لب های مردم شریف ایران آوردند که من به اندازه سهم خودم از آنها تشکر می کنم.

معاون وزیر ورزش و جوانان درخصوص اظهارات هینن، سرمربی تیم ملی لهستان عنوان کرد: من صحبت های وی را پیگیری کردم. او زمانی که مربی آلمان هم بود همین شرایط را داشت. زمانی که تیم ما به المپیک رسید اعلام کرد که چرا ایران به المپیک رفت و آلمان چنین شرایطی نداشت! او همیشه در مواقع شکست حاشیه سازی می کند. این بحث ها و شکایت ها جوسازی است. کوبیاک پیش از این بی تربیتی و گستاخی کرده بود که فدراسیون لهستان و فدراسیون جهانی او را تنبیه کرد.

داورزنی ادامه داد: مهمان نوازی مردم خوب ارومیه و هجوم مردم برای تماشای بازی موجب شده بود تا بترسند و به ایران نیایند؛ البته در این شرایط بازیکنان ایران هم آسیب دیدند. لهستانی ها از استقبال زیاد مردم ترسیده بودند.

وی درمورد اینکه آیا می توان ارومیه را پایتخت والیبال آسیا و جهان دانست، اظهار داشت: زمانی که در ارومیه میزبان جام ملت های آسیا بودیم دنبال گرفتن این عنوان بودیم و امروز این لقب ثابت شد. بدون شک امکانات بهتری را باید برای مردم آماده کنیم تا کمتر اذیت شوند. به استاندار هم گفتم که اگر بجای استادیوم فوتبال، یک سالن والیبال بسازیم بهتر باشد.

معاون وزیر ورزش و جوانان درخصوص زمان برگزاری انتخابات فدراسیون والیبال تصریح کرد: بعد از اتمام لیگ ملت های ۲۰۱۹ ثبت نام ها انجام خواهد شد.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: وعده های روحانی بازار سکه و ارز قتل همسر نجفی شهید نصیری تیم ملی ایران داورزنی لیگ ملت های والیبال والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۸۴۰۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهداب در آستانه هتریک قهرمانی

ایسنا/یزد تیم والیبال شهداب یزد مدافع عنوان قهرمانی با شکست شهرداری ارومیه در دیدار رفت مرحله نیمه‌نهایی، در آستانه صعود به فینال لیگ برتر مردان قرار خواهد گرفت.

تیم والیبال شهداب یزد، مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر مردان که از سال ۱۳۹۸ فعالیت در لیگ برتر را شروع کرده است، در سال‌های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ و در سومین و چهارمین حضور خود در این رقابت‌ها به مقام قهرمانی دست یافت و در سال ۱۴۰۲ به دنبال سومین قهرمانی متوالی خود در لیگ برتر والیبال ایران است.   

شاگردان محمدرضا تندروان در شهداب یزد از ساعت ۱۹ امشب (چهارشنبه ۸ فروردین) در دومین دیدار خود در مرحله نیمه‌نهایی لیگ والیبال برتر کشور مقابل شهرداری ارومیه در سالن فدراسیون والیبال به میدان خواهد رفت.

شاگردان عبدالرضا علیزاده در شهرداری ارومیه که تیم طبیعت اسلامشهر را در پلی آف از گردونه مسابقات حذف کردند، حالا با روحیه مضاعف پا به این مرحله گذاشتند.  

گفتنی است، اولین دیدار شهرداری ارومیه و شهداب یزد از چهارچوب این رقابت‌ها روز دوشنبه (ششم فروردین) در سالن فدراسیون والیبال برگزار شد که شهدابی‌ها در این دیدار سه بر یک به پیروزی رسیدند تا برای صعود به فینال تنها به یک برد دیگر نیاز داشته باشند.  

در صورتی که شهداب پیروز این میدان باشد، شاهد جدال فولاد و شهداب برای کسب جام سی و هفتم لیگ برتر در فینال خواهیم بود.

باشگاه نیز طی اطاعیه‌ای از تمام یزدی‌های مقیم تهران خواست که در این دیدار حضور پیدا کنند و از نزدیک شاهد و ناظر این دیدار حساس باشند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بازی سرنوشت ساز شهرداری ارومیه در روزشنبه
  • یک مدعی غیرمنتظره برای جایزه MVP لیگ والیبال ایران
  • ستاره والیبال ایران بلیت لیگ ملت‌ها را رزرو کرد!
  • آغاز اردوی تیم والیبال جوانان ایران با دعوت از ۶۵ بازیکن
  • تجمع مردم ارومیه در محکومیت جنایات رژیم‌صهیونیستی برگزار شد
  • شهداب آماده هت‌تریک قهرمانی
  • شهداب در آستانه هتریک قهرمانی
  • تجمع مردمی محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در ارومیه برگزار می‌شود
  • متحول‌شده ترین ستاره این روزهای والیبال ایران
  • یک خارجی تعویض طلایی والیبال ایران شد