Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بیتوته»
2024-03-19@08:32:55 GMT

انتقال گریزمان به بارسلونا قطعی نیست!

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۸۴۲۴۸

انتقال گریزمان به بارسلونا قطعی نیست!



علیرغم اخبار متفاوت، هنوز بارسلونا در مورد جذب آنتوان گریزمان تصمیم نگرفته است.

به گزارش ورزش سه، حدود یک ماه قبل بود که گریزمان اعلام کرد در پایان فصل از اتلتیکومادرید جدا خواهد شد و تقریبا تمامی رسانه ها از بارسلونا به عنوان تیم بعدی وی نام بردند، اما نشریه اسپورت مدعی شد آبی اناری ها هنوز برای خرید گریزمان به جمع بندی نرسیده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چند روز قبل گیل مارین، یکی از اعضای کادر مدیریتی اتلتیکومادرید فاش کرد از دو ماه قبل انتقال گریزمان به بارسونا قطعی شده اما این مصاحبه در حقیقت تاکتیکی از سوی باشگاه مادریدی برای فشار آوردن به بارسلونا برای نهایی کردن قرارداد ستاره فرانسوی و پایان دادن به شایعات بود.

اتلتیکومادرید قصد دارد برای جذب ژائو فلیکس، ستاره جوان و پرتغالی بنفیکا اقدام کند و باید برای این انتقال 120 میلیون یورو پرداخت کند که دقیقا اندازه رقم انتقال گریزمان به نوکمپ است و اتلتیکومادرید می خواهد با فروش هر چه سریع تر گریزمان، منابع مالی خرید جدید خود را فراهم کند.

ژرژ مندس، مدیر برنامه ژائو فلیکس به اتلتیکومادرید هشدار داده هر چه زودتر قرارداد موکلش را نهایی کنند زیرا منچسترسیتی نیز به شدت خواهان جذب این بازیکن است و ممکن است ژائو فلیکس راهی انگلیس شود.

اما هیچ یک از نزدیکان باشگاه یا گریزمان انتقال وی به نوکمپ را تایید نکرده اند. رختکن و هیئت مدیره بارسا خیلی موافق ورود مهاجم 28 ساله فرانسوی نیست و به همین دلیل جوزپ بارتومئو باید خیلی زود از بین جلب رضایت ستاره های بارسا و یا قرارداد بستن با گریزمان یکی را انتخاب کند که البته هرگز تصمیم آسانی نیست.


منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۸۴۲۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آشغال ریختن هواداران اتلتیکو مادرید روی پلاک ژائو فلیکس پیش از بازی با بارسلونا! / عکس

در اقدامی جنجالی و خبرساز، عده‌ای از هواداران روخی بلانکوس پیش از آغاز بازی با بارسلونا روی پلاک یادبود ستاره پرتغالی آشغال ریختند.

طرفداری | هواداران اتلتیکو مادرید روی پلاک ژائو فلیکس آشغال ریختند.

دیدار تیم‌های اتلتیکو مادرید و بارسلونا در چارچوب هفته بیست‌ونهم لالیگا با نتیجه 1-0 به سود بارسا در جریان است. ژائو فلیکس بار دیگر بهترین بازی را برای گلزنی انتخاب کرد و مثل جدال رفت، دروازه تیم سابقش را گشود. اما پیش از شروع بازی، جنجال زیادی علیه این ستاره پرتغالی اطراف استادیوم سیویتاس متروپولیتانو به راه افتاد که حسابی در شبکه‌های اجتماعی خبرساز شده‌است.

هواداران اتلتیکو مادرید در اقدامی جنجالی روی پلاک یادبود ژائو فلیکس در محوطه بیرونی ورزشگاه مترو پولیتانو آشغال ریختند و به این شکل تنفرشان را از شاگرد سابق دیگو سیمئونه نشان دادند. فلیکس پس از انتقال قرضی به بارسلونا، از عشق و علاقه خود به پیراهن آبی‌واناری گفته بود و در بازی رفت نیز پس از باز کردن دروازه اتلتیکو خوشحالی کرد. به نظر هواداران باشگاه قرمزپوش مادریدی به این دلایل از فلیکس کینه به دل گرفته‌اند.

البته این اولین باری نیست که هواداران اتلتیکو مادرید چنین اقدامی انجام می‌دهند. به طور مثال، پلاک یادبود تیبو کورتوا پس از قهرمانی رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا توسط عده‌ای از طرفداران روخی بلانکوس تخریب شد!

 

از دست ندهید ????????????????????????

سوارز، فازت چی بود؟! (شوخی با ورزشکاران) سرمربی لیگ برتری به بازیکنش سیلی زد! خطر در کمین فوتبالیست‌های قمارباز! جرائم انضباطی بیشتر شده چون تورم بالا رفته! آردا گولر و بدشانسی بزرگی که مانع یک سوپرگل شد (فیلم)

دیگر خبرها

  • بارسلونا، بدترین طلسم دوران حرفه‌ای آنتوان گریزمان / عکس
  • آتش زدن پیراهن ژائو فلیکس توسط هواداران اتلتیکو مادرید در حاشیه دیدار با بارسلونا / فیلم
  • خلاصه بازی بارسلونا ۳ - ۰ اتلتیکومادرید
  • (ویدئو) خلاصه بازی اتلتیکومادرید ۰ - بارسلونا ۳؛ آتش‌بازی پسران ژاوی در وندا متروپولیتانو
  • خلاصه بازی بارسلونا و اتلتیکومادرید + فیلم
  • فیلم/ خلاصه بازی اتلتیکومادرید ۰ - بارسلونا ۳
  • آشغال ریختن هواداران اتلتیکو مادرید روی پلاک ژائو فلیکس پیش از بازی با بارسلونا! / عکس
  • گل ژائو فلیکس به اتلتیکو مادرید (اتلتیکو مادرید 0-1 بارسلونا)
  • کانسلو بازی با اتلتیکومادرید را از دست داد
  • ساعت دقیق بازی اتلتیکومادرید و بارسلونا