Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل بیمه سلامت آذربایجان شرقی با اشاره به اجرای طرح استحقاق سنجی در بیمارستان‌های دانشگاهی گفت: با توجه به مطرح شدن این طرح از سال ۹۶ و اجرای آن در ۶۰۴ بیمارستان دانشگاهی، الان در مراجعه به بیمارستان‌های دانشگاهی نیازی به ارائه دفترچه نیست و بیماران با کد بیمه و ملی احراز هویت می‌شوند.
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، وحید مجیدی در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: بالای ۹۷ درصد از بیمارستان‌های دانشگاهی اقدام به دریافت کد HID کرده‌اند و اجرای این طرح پایلوت گام بزرگی در راستای عدم نیاز به دفترچه بوده و تلاش‌ها برای اجرای این طرح در استان و رفع کامل همپوشانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 وی با بیان اینکه هنوز اعتماد کافی به عدم نیاز به دفترچه در بین مردم ایجاد نشده است، تاکید کرد: با اطمینان اعلام می‌کنیم که در مراکز دانشگاهی نیازی به دفترچه نیست.
وی در ادامه با اشاره به الکترونیکی شدن پرونده‌های اداره کل بیمه سلامت استان در راستای توسعه دولت الکترونیک و حقوق شهروندی اظهار کرد: طرح الکترونیکی شدن اسناد بستری از سال گذشته که سال اجرایی قانون برنامه ششم نیز بود، به منظور صرفه‌جویی در مصرف کاغذ و حذف آن و افزایش دقت و کاهش خطای انسانی راه اندازی و به صورت پایلوت در استان‌های آذربایجان شرقی، زنجان، گیلان، مازندران و گلستان اجرا شد.
 وی از اتصال 30 بیمارستان دانشگاهی در استان به سامانه سپاس وزارت بهداشت به منظور اجرای الکترونیکی شدن اسناد التکرونیکی خبر داد و گفت: اجرای این طرح از اردیبهشت ماه آغاز شده است و در تلاشیم از ابتدای تیر ماه اسناد کاغذی به طور کامل از تمامی بیمارستان‌های دانشگاهی حذف شود.
 مجیدی متذکر شد: تاکنون ۵۸ هزار پرونده در طول دو ماه به سامانه سپاس از استان ما ارسال و حدود ۵۰ درصد از این پرونده‌ها به صورت الکترونیکی رسیدگی شده است.
 وی در ادامه با اشاره به پایلوت بودن آذربایجان ‌شرقی در اجرای طرح نسخه نویسی الکترونیکی گفت: تا به امروز توانسته‌ایم نزدیک ۲۵۰ موسسه در ۱۴ شهرستان استان را که حدود ۱۰ درصد از کل موسسات را شامل می‌شود به این سیستم وصل کنیم.
 وی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه در مجموع دو میلیون و ۱۰۰ هزار نفر تحت پوشش بیمه سلامت در استان داریم، افزود: تعداد بیمه‌شدگان در مقایسه با سال گذشته به دلیل رفع همپوشانی‌ها کمتر شده است.
 وی در ادامه تعداد موسسات طرف قرارداد این سازمان بیمه‌گر در استان را ۲۵۰۰ موسسه عنوان کرد و گفت: در مجموع معوقات این سازمان بیمه‌گر در استان به دانشگاه‌ها دوماه و به موسسات چهار ماه است.
مدیرکل بیمه سلامت آذربایجان شرقی در پایان خاطرنشان کرد: سال گذشته میزان بودجه این اداره کل معادل با ۱۲ هزار میلیارد تومان و هزینه‌ها نیز به همان اندازه بود.
انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال اصحاب رسانه حقوق دولت الکترونیک صرفه جویی در مصرف وزارت بهداشت قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۸۴۳۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرکت ۱۱ هزار تبعه خارجی در طرح سپرده گذاری اتباع در البرز

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری البرز؛ دهقان شیری ضمن تاکید بر آغاز شروع توزیع دفترچه های بیمه تکمیلی و کارت های هوشمند اتباعی که مبالغ سپرده گذاری خود را کامل نموده اند، گفت:طرح سپرده گذاری با توجه به استقبال کم نظیر و درخواست اتباع خارجی، همانند سال گذشته در حال اجراست و اتباع خارجی میتوانند براساس نوبت دهی به دفاتر خدمات اقامت و اشتغال مراجعه و ثبت نام نمایند.

دهقان شیری گفت افراد با مشارکت در این طرح و با افتتاح حساب تنها نزد شعب بانک ملی استان و در چارچوب این طرح میتوانند  از مزایایی همچون اقامت، اشتغال و پوشش های بیمه ای و ... بهره مند گردند.

در آخر مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری البرز ضمن استماع گزارش اعضای جلسه بر هماهنگی بیشتر و توزیع هر چه سریعتر دفترچه های سپرده گذاری مشمولین تاکید کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • هشدار وزارت راه : مسدود شدن بخش املاک دیوار و شیپور
  • مهلت نام نویسی مادران روستایی و عشایر هرمزگان برای بیمه رایگان تمدید شد
  • هشدار وزارت راه: مسدود شدن بخش املاک دیوار و شیپور
  • فعالیت سامانه نسخ الکترونیک بیمه سلامت پایدار شد
  • ارائه داروهای بیماران خاص و صعب العلاج در داروخانه هلال احمر
  • تمدید مهلت نام نویسی مادران روستایی و عشایر برای بیمه رایگان
  • شرکت ۱۱ هزار تبعه خارجی در طرح سپرده گذاری اتباع در البرز
  • تمدید مهلت نام نویسی بیمه رایگان بازنشستگی مادران روستایی و عشایری
  • اختلاف نظر پزشکان و بیمه‌ها بر سر نسخه الکترونیک/ نسخه‌های کاغذی دوباره استفاده می‌شود؟
  • هر سال حدود ۵۰۰ میلیون نسخه الکترونیکی در کشور ثبت می‌شود