Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-03-29@09:43:48 GMT

همکاری مردم با پلیس، نشانه اعتماد مردم به پلیس است

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۸۴۳۳۸

همکاری مردم با پلیس، نشانه اعتماد مردم به پلیس است

فرماندار شهرستان کاشمر، همکاری و همراهی مردم با پلیس را نشانه اعتماد مردم به پلیس دانست و تماس‌های مردمی با مرکز فوریت های پلیسی را از مصادیق این اعتماد برشمرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کاشمر، مسلم ساقی در دیدار فرمانده انتظامی این شهرستان، امنیت و احساس امنیت را دو عامل مهم برای فعالیت و توسعه کشور در زمینه های فرهنگی، سیاسی و اقتصادی دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: در بعضی موارد امنیت وجود دارد ولی عدم احساس امنیت، شرایط سخت و ملال آوری را برای مردم بوجود می آورد که ورود پلیس به این موضوع نیز ضروری به نظر می رسد.

فرماندار شهرستان کاشمر پرداختن به اولویت بندی جرائم و آسیب های اجتماعی شهرستان را بسیار مهم و حائز اهمیت دانست و اظهار داشت: با ریشه یابی بسیاری از جرائم و ورود به موقع به آنها از امنیتی شدن آنها و ایجاد هزینه های اضافی برای نیروی انتظامی می توان جلوگیری کرد.

 وی اقناع سازی صحیح مردم در اجرای طرح های انتظامی و همچنین توأم بودن با رأفت اسلامی را دو شرط لازم برای نتیجه بخش بودن اجرای طرح های انتظامی دانست.

ساقی اجرای طرح های آموزش همگانی را نوعی سرمایه گزاری توصیف کرد که نیاز است ما در این خصوص به مسائل و آسیب های اجتماعی نگاهی پیش بینانه و پیشگیرانه داشته باشیم تا قبل از بروز و نمود این آسیب ها و تبدیل شدن آنها به معضل اجتماعی، راه مناسبی برای درمان آن بیابیم.

فرماندار شهرستان کاشمر در پایان عملکرد پلیس در برخورد با جرائم نوظهور مانند جرائم سایبری را مطلوب دانسته و بر آمادگی پلیس و سایر دستگاه ها برای اجرای انتخابات پرشور مجلس شورای اسلامی که در دوم اسفند ماه سال جاری برگزار خواهد شد، تأکید کرد.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال آسیب های اجتماعی درمان مجلس شورای اسلامی مرکز فوریت های پلیسی نیروی انتظامی قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۸۴۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاتل در شهرستان کوهدشت

ایسنا/لرستان فرمانده انتظامی کوهدشت از دستگیری قاتل در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ امانی امروز نهم فروردین‌ماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره قتل با سلاح گرم در یکی از روستاهای اطراف کوهدشت، موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: مأموران با اشراف اطلاعاتی و اقدامات پلیسی قاتل فراری را در اطراف این شهرستان شناسایی و طی عملیاتی ضربتی دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی کوهدشت با اشاره اینکه قاتل در تحقیقات پلیس علت و انگیزه قتل را اختلافات خانوادگی اعلام کرد، اضافه کرد: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

امانی با بیان اینکه مردم همواره باید آستانه صبر و تحمل خود را بالا ببرند، بیان کرد: پلیس به‌طور مستمر برای برقراری نظم و امنیت شهروندان و برخورد با مجرمان و هنجارشکنان از هیچ‌گونه تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اجرای طرح تئاتر درمانی با هدف کاهش آسیب‌های اجتماعی توسط مرکز مشاوره پلیس اصفهان
  • دستگیری قاتل در شهرستان کوهدشت
  • انهدام باند ۲۰۰ میلیارد ریالی سارقان منزل
  • ضرورت همکاری و یکپارچگی پتروشیمی‌ها در اجرای راهبرد «جهش تولید با مشارکت مردم»
  • اجرای طرح آرامش در شهر توسط پلیس شهرستان اردل
  • پلیس ضمن برخورد با مفسدان، مامور به رحمت است
  • پلیس ضمن برخورد با مفسدان و برهم زنندگان نظم، مامور به رحمت است
  • قاچاق احشام در بندرعباس 
  • اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی نوروزی در شهرستان تویسرکان
  • رشد اقتصاد در گرو اعتماد به سرمایه‌گذار بخش خصوصی است