Web Analytics Made Easy - Statcounter

اداره جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی استان البرز پس از ۹ سال انتظار فعالیت خود را آغاز کرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از سازمان اموال تملیکی، راه‌اندازی این اداره در راستای صیانت از اموال دولت و مردم و تسریع در رسیدگی به پرونده‌های تحت تملک سازمان اموال تملیکی در استان البرز صورت گرفت.

شهبازی، استاندار البرز در این مراسم با تاکید بر این که استقلال اداره اموال تملیکی البرز از اهم اقدامات مرتبط در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان است، گفت: امروز با افتتاح اداره جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی استان یکی دیگر از مطالبات مردمی پاسخ داده شد و این موضوع در شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی و اقتصاد مقاومتی و… نیز مورد درخواست قرار گرفته بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان این که با جدیت ایجاد این اداره مورد پیگیری قرار گرفت و با سرعت جانمایی شد و چارت آن نیز تشکیل شد، افزود: با آغاز به کار این اداره، حقوق مردم حفظ شده و صرفه و صلاح دولت را نیز همراه خواهد داشت. طبق قانون، سازمان اموال تملیکی، امین اموال دولت و حافظ حقوق مردم است. اکنون از امکانات استانی، محل‌های مناسبی برای انبار و دفتر اداره جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی البرز اختصاص داده شده است.

بر اساس این گزارش در ادامه این مراسم قسوریان جهرمی، رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی کشور، ضمن قدردانی از تلاش‌های استاندار و تمامی دست‌اندرکاران استان البرز برای راه اندازی این اداره گفت: با توجه به این که استان البرز در مسیر ترانزیت کالا قرار دارد فقدان این اداره مشهود و راه اندازی آن ضروری بود.

وی افزود: در شرایط کنونی و با توجه به حجم انبوه پرونده‌های مرتبط با اموال در اختیار سازمان اموال تملیکی، تأمین نیروی انسانی کارآمد و همچنین تجهیز انبار این اداره در استان البرز از ضروریات است تا اموال در اختیار اداره اموال تملیکی استان به سرعت تعیین تکلیف شوند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سازمان جمع اوری و فروش اموال تملیکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۸۴۳۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز طرح توزیع تقویم روز شمار برای جمع آوری پسماند خانگی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، حمید رضا رحیمدل ضمن قدردانی از همشهریان در خصوص مشارکت مطلوب در رعایت ساعت و تاریخ جمع آوری پسماند در طول سال، طبق سنوات گذشته و در راستای افزایش مشارکت شهروندان از ۲۵ فرودین تعداد ۲۱۴ هزار تقویم به مدت ۲۰ روز درب منازل شهروندان در مناطق مختلف توزیع می‌گردد که از این تعداد ۱۰۰ هزار تقویم متعلق به روز‌های فرد و ۱۱۴ هزار متعلق به روز‌های زوج می‌باشد.

وی افزود: در سال‌های اخیر با برنامه ریزی در مدیریت پسماند‌ها و نظافت شهری، یزد به عنوان شهری پاکیزه در بین سایر کلانشهر‌ها معرفی شده که برای حفظ این جایگاه، از شهروندان درخواست می‌شود همانند گذشته، همکاری لازم با ماموران خدمات شهری به عمل آورده و پسماند‌های خود را طبق زمانبدی اعلامی درب منزل قرار دهند.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری یزد ادامه داد: توزیع تقویم به صورت حضوری و با مراجعه همکاران خدمات شهری مناطق به درب منازل انجام می‌شود و شهروندان در صورت هرگونه سوال با سامانه ۱۳۷ تماس بگیرند.

دیگر خبرها

  • داروخانه‌ها مجاز به فروش زالوی طبی هستند
  • افزایش ۳ برابری طرد اتباع از استان تهران
  • آیین غبار روبی آستان مقدس امام زاده عبدالله بافق
  • آیین غبار رویی آستان مقدس امام زاده عبدالله بافق
  • مجلس با رفع ایرادات شورای نگهبان به لایحه تجارت موافقت کرد
  • اصلاح سرفصل‌های مربوط به مشارکت و نشر آگهی از لایحه تجارت
  • ممنوعیت اشتغال اتباع در صنوف غذایی البرز
  • آغاز طرح توزیع تقویم روز شمار برای جمع آوری پسماند خانگی
  • وظیفه امروز مومنین عالم تشخیص راه حق و جهاد در این مسیر است
  • سارقان تجهیزات پزشکی در دام پلیس البرز