Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-18@04:48:25 GMT

خیابان قائم(عج)در قرق آموزشگاه‌ها

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۸۴۵۳۸

خیابان قائم(عج)در قرق آموزشگاه‌ها

«ناصر جلیلی» از ساکنان قدیمی شهرک صاحب‌الزمان(عج) با بیان این مطلب درباره مشکلات خیابان قائم(عج) می‌گوید: «متأسفانه به دلیل کم توجهی مسئولان اداره راهنمایی و رانندگی و حوزه حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری منطقه۱۸ این معبر به خیابان اختصاصی آموزشگاه‌های رانندگی تبدیل شده است. اگر از زمان روشن شدن هوا تا غروب به این خیابان سر بزنید، می‌بینید که تعداد زیادی خودرو آموزش رانندگی در طول و عرض خیابان در حرکت هستند و باعث شلوغی، ترافیک و ایجاد مزاحمت برای ساکنان محله می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خیابان قائم(عج) که از یک سمت به بلوار معلم و از سوی دیگر به میدان زاهدی ارتباط پیدا می‌کند، به خودی خود پررفت و آمد و شلوغ است و امکان پذیرش خودرو آموزشگاه‌های رانندگی را ندارد.»

وی ادامه می‌دهد: «علاوه بر این در طول خیابان قائم(عج)، بوستان قائم(عج)، مرکز فراموز، ورزشگاه قائم(عج)، مجموعه فرهنگی ورزشی شهربانو و بوستان آموزش ترافیک قرار دارد که به همین علت این معبر پررفت و آمد و شلوغ شده است و با افزایش‌ تردد خودروهای آموزشگاه‌های رانندگی در خیابان قائم(عج)، احتمال تصادف این خودروها با رهگذران و عابران پیاده بیشتر می‌شود.نکته قابل توجه اینکه ساختمان اداره راهنمایی و رانندگی منطقه۱۸ در فاصله کمی از خیابان قائم(عج) قرار دارد، اما تاکنون نسبت به وضعیت نامناسب این خیابان که ناامن شده هیچ واکنشی نشان نداده‌اند. ساکنان شهرک صاحب‌الزمان(عج) ‌ از مسئولان راهور و معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری منطقه۱۸ می‌خواهند تا هرچه زودتر نسبت به تصویب و اجرای قانون ممنوعیت‌ تردد و آموزش خودرو آموزشگاه‌های رانندگی در خیابان قائم(عج) اقدام و در صورت مشاهده رانندگان متخلف، برای آنها جریمه در نظر بگیرند.  

منتظر پاسخ مسئولان هستیم

برای اعلام مشکلات ساکنان شهرک صاحب‌الزمان(عج) با مسئولان اداره راهنمایی و رانندگی منطقه۱۸ تماس گرفتیم، اما موفق به گفت‌وگو با آنها نشدیم. پیگیر این موضوع خواهیم بود و مسئولان راهور هم می‌توانند در این خصوص جوابیه‌ای برای ما ارسال کنند.  
 

کد خبر 444216

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: همشهری محله منطقه ۱۸

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۸۴۵۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب رتبه اول مهاباد دراستان به لحاظ کاهش تصادفات درون شهری منجر به فوت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، این خبر و همچنین ایمن سازی محور برهان در جاده مهاباد به بوکان در نشست شورای ترافیک مهاباد اعلام شد.
رییس پلیس راهور مهاباد افزود: در سایه همکاری مردم و توجه بیش از پیش رانندگان به مقررات راهنمایی و رانندگی و همراهی پلیس، تصادفات فوتی در شهرستان مهاباد در تعطیلات نوروز امسال در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۱۰۰ درصد، تصادفات جرحی ۶۳ درصد و تصادفات خسارتی ۵۰ درصد کاهش یافته که از این نظر، شهرستان مهاباد رتبه اول استان را به خود اختصاص داده است.
سرهنگ حمید بختیاریان افزود: ساماندهی و اصلاح نقاط حادثه خیز در محور برهان، تشکیل کمیته فنی متشکل از نمایندگان دادستانی، پلیس راهور و شهرداری برای بررسی و پیگیری نحوه فعالیت تاکسی‌های اینترنتی و برخورد با متخلفان، ساماندهی دستفروش‌ها در میدان ساعت و اعمال قانون خودرو‌های متخلف، رفع نواقص توقفگاه خودرو‌های سنگین و تسریع در نصب دوربین‌های هوشمند در سطح شهر از مصوبات جلسه بود.
 تداوم ارائه آموزش‌های همگانی و فرهنگ سازی در رسانه‌ها و دانشگاه‌ها در خصوص رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی، لزوم حضور مستمر ماموران راهنمایی و رانندگی در نقاط پرتردد شهر و برنامه ریزی منسجم برای روان سازی ترافیک از دیگر مطالب مطرح شده در جلسه شورای ترافیک مهاباد بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • گره‌گشایی از ترافیک تبریز با مسیرگشایی معابر
  • خیابان نوبهار پیاده‌راه می‌شود
  • خیابان نوبهار پیاده‌راه میشود
  • کسب رتبه اول مهاباد دراستان به لحاظ کاهش تصادفات درون شهری منجر به فوت
  • روند کاهشی تصادفات رانندگی نوروزی مهاباد در طول سال هم تداوم یابد
  • طوفان امارات را مختل کرد + عکس
  • کاهش 100درصدی تصادفات در کردستان
  • محکومیت آموزشگاه رانندگی متخلف در مشهد
  • سوالات گواهینامه رانندگی خرید و فروش می شود؟
  • خرید و فروش سوالات گواهینامه رانندگی هم داریم؟