Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-24@23:04:07 GMT

کودک مضروب ۴ساله در بیمارستان بستری شد

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۸۴۶۵۴

ساعت 24- مدیرکل بهزیستی استان اصفهان گفت: پسر بچه چهارساله اردستانی که مورد ضرب و شتم جسمی قرار گرفته بود، اکنون در بیمارستان بستری است .

مدیرکل بهزیستی استان اصفهان گفت: پسر بچه چهارساله اردستانی که مورد ضرب و شتم جسمی قرار گرفته بود، اکنون در بیمارستان بستری است .

مرضیه فرشاد درباره جزئیات این حادثه افزود: گزارش کودک آزاری جسمی توسط مردم شهرستان اردستان به اورژانس اجتماعی (۱۲۳) اطلاع داده شد که بررسی این موضوع بلافاصله در دستور کار این نهاد قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: پس از بررسی های صورت گرفته آثاری از خون مردگی در بدن این کودک چهار ساله به نام امین مشاهده شد که بنا به گفته پزشکان این کودک دچار آب آوردگی ریه و ضرب و شتم شدید قرار گرفته بود.

مدیرکل بهزیستی استان اصفهان با بیان اینکه مادر و ناپدری این کودک نزدیکترین افراد به این کودک بودند، اظهار داشت: به محض ترخیص این کودک از بیمارستان و براساس حکم قاضی در صورتی که صلاحیت خانواده وی تایید نشود تحت پوشش بهزیستی قرار می گیرد.

وی با اشاره به اینکه کودک به یکی از بیمارستان های اصفهان منتقل شده است، ادامه داد: در زمان حال وضعیت کودک برای ترخیص از بیمارستان مناسب نیست.

کودک آزاری انواع مختلفی دارد اما مردم آن را در ضرب و شتم خلاصه می کنند، محروم کردن کودکان از حقوق شان و غفلت از نیازهای آنها کودک آزاری محسوب می شود.

هم اکنون در استان اصفهان ۳۸ خانه کودک و نوجوان غیر دولتی و یک شیرخوارگاه دولتی از ۴۵۰ نوزاد، کودک و نوجوان نگهداری می کنند.

ایرنا

منبع: ساعت24

کلیدواژه: بیمارستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۸۴۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پادشاه عربستان بستری شد

 تلویزیون رسمی عربستان، امروز (چهارشنبه) اعلام کرد که «ملک سلمان بن عبدالعزیز» پادشاه این کشور در بیمارستان تخصصی «ملک فیصل» در شهر جده بستری شده است.

به گزارش ایرنا به نقل از «عربی ۲۱»، دیوان پادشاهی عربستان اعلام کرد که دلیل بستری ملک سلمان در بیمارستان، انجام معاینات دوره ای به مدت چند ساعت بوده است.

ملک سلمان بن عبدالعزیز در سال ۲۰۱۵ و پس از آنکه به مدت ۲ سال و نیم ولیعهد عربستان بود، به پادشاهی این کشور رسید.

ملک سلمان ۸۸ ساله، در ماه ژوئیه ۲۰۲۲ نیز برای انجام معاینات پزشکی در بیمارستان بستری شد و در سال ۲۰۲۰ نیز تحت عمل جراحی برداشتن طحال قرار گرفت.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • خطر از بغل گوش ستاره آرژانتینی گذشت
  • ملک سلمان، پادشاه عربستان بستری شد
  • پادشاه عربستان به بیمارستان رفت
  • کار پادشاه عربستان به بیمارستان کشید؟ | دلیل بستری شدن ملک سلمان
  • پادشاه عربستان بستری شد
  • کارلوس توز در بیمارستان بستری شد
  • اوتیسم؛ بیماری ناشناخته و بدون درمان!
  • ۶۷۸ خیر حامی کودکان تحت حمایت بهزیستی هستند
  • اوتیسم؛ اختلالی که ناشناخته ماند
  • ۶۷۸ کودک بهزیستی زنجان تحت حمایت حامیان قرار دارند