Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-23@23:46:29 GMT

روحانی خطاب به والیبالیست‌ها: «بچه‌ها مچکریم!»

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۸۴۶۷۳

در پی پیروزی‌های پیاپی والیبالیست‌های تیم ملی ایران در مسابقات لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۱۹، رئیس‌جمهوری با تاکید بر این که این درخشش و پیروزی‌های مقتدرانه موجی از غرور و شادی در دل همه ایرانیان آفریده است، از والیبالیست‌های ایرانی تشکر کرد.

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، در پی پیروزی‌های اخیر والیبالیست‌های تیم ملی ایران در مسابقات لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۱۹ حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت:

«‏درخشش و پیروزی‌های مقتدرانه سروقامتان ایران در مسابقات جهانی #‎لیگ‌_ملت‌های_والیبال، موجی از غرور و شادی در دل همه ایرانیان آفریده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بچه‌ها مچکریم.»

منبع: تابناک

کلیدواژه: والیبالیست های تیم ملی ایران لیگ ملت های والیبال تیم ملی والیبال علی پروین مهدی طارمی طرح ترافیک ۹۸ شورایاری ها سعید معروف برانکو ایوانکوویچ محمد باقر قالیباف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۸۴۶۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برتری امید‌های ایران در دور دوم شطرنج شهر‌های آسیا

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، تیم شطرنج امید مردان ایران در دور دوم پیکار‌های «شهر‌های آسیا» در خانتی مانسیسک روسیه با ترکیب مسعود مصدق پور، سینا موحد، آبتین عطاخان، سیدکیان پورموسوی وارد میدان شد و برابر تیم بغدادی از کشور عراق به پیروزی ۴ بر صفر رسید. بردیا دانشور در این دور از مسابقات استراحت کرد.   با وجود سرمایه‌گذاری روس‌ها در این مسابقات و حضور ۴ تیم از کشور میزبان، تیم امید ایران با کسب ۲ پیروزی قاطع ۴ بر صفر در دور ابتدایی، هم‌اکنون صدرنشین جدول رده‌بندی مسابقات است.   در بخش بانوان نیز امید‌های کشورمان با کسب تساوی ۲-۲ برابر شطرنج‌بازان مغولستان و پیروزی ۴ بر صفر برابر نپال هم‌ اکنون در جایگاه چهارم جدول رده‌بندی مسابقات قرار دارند. جدول این رقابت‌ها با حضور ۱۵ تیم از ۱۱ کشور در حال برگزاری است.

دیگر خبرها

  • بلژیک مقهور هنرنمایی دانش‌آموزان والیبالیست ایران
  • والیبالیست‌های ایرانی ۳۰۰ درصد گران شدند!
  • برتری امید‌های ایران در دور دوم شطرنج شهر‌های آسیا
  • پیروزی تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی ایران مقابل آلمان/ صعود دانش‌آموزان ایرانی مسجل شد
  • رقابت‌های والیبال دانش آموزان جهان؛ پیروزی ايران مقابل آلمان
  • پیروزی تیم‌ ملی والیبال دانش‌آموزی ایران مقابل آلمان
  • والیبال ایران با برد در صربستان استارت زد
  • پیروزی تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی ایران مقابل اوگاندا
  • والیبال ایران و احتمال بالای یک قهرمانی در اروپا!
  • حضور تیم والیبال جوانان ایران در لیگ ملت‌های آسیای مرکزی