Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم ملی والیبال برزیل دومین پیروزی سه بر صفر خود در هفته سوم لیگ ملت‌ها را جشن گرفت.

طرفداری - در روز آخر از هفته سوم مسابقات لیگ ملت‌های والیبال 2019، تیم‌های ملی برزیل و پرتغال در شهر گوندومار (پرتغال) به مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت برزیل موفق شد در سه ست پیاپی میزبان را شکست دهد.

برزیل در حالی وارد میدان شد که از هشت بازی اخیر خود هفت برد و یک باخت کسب کرده بود و 19 امتیاز در رده سوم جدول رده‌بندی قرار داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طلایی‌پوشان بازی قبل خود برابر چین را 3-0 برده بودند. در مقابل تیم ملی والیبال پرتغال اما وضعیت جالبی ندارد، آنها در هشت دیدار اخیر آمار شش شکست و تنها دو پیروزی را ثبت کرده‌اند. پرتغال تا قبل از این بازی با هفت امتیاز در رده سیزدهم قرار داشت و بازی قبل خود برابر صربستان را 3-2 واگذار کرده بود.

برزیل ست نخست را با نتیجه 25-19 پیروز شد. پرتغالی‌ها نتوانستند فشار چندانی به مدعی وارد کنند. ست دوم را نیز برزیل با نتیجه 25-21 از آن خود کرد. طلایی‌پوشان در ست آخر نیز دچار مشکل نشدند و با پیروزی قاطع 25-18 در ست سوم، آخرین برد خود در هفته سوم را جشن گرفتند.

برزیل با احتساب این برد پس از تیم ملی کشورمان در رده دوم قرار گرفت و پرتغال نیز در همان رده سیزدهم باقی ماند. برای برزیل یوئاندی لئال هیدالگو و داگلاس سوزا به ترتیب با 15 و 12 امتیاز بیشترین سهم را در کسب این پیروزی داشتند. برای پرتغال نیز، الکساندر فریرا و مارکو فریرا 13 و 10 امتیاز کسب کردند.

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۸۴۷۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیتیزن‌ها در یک قدمی صدر / دی‌زربی در خانه گلباران شد!

در بازی معوقه از هفته بیست‌ونهم لیگ جزیره، منچسترسیتی در خانه برایتون به یک پیروزی قاطعانه دست پیدا کرد.

به گزارش ایسنا، شاگردان پپ گواردیولا در بازی معوقه هفته بیست‌ونهم خود برخلاف تصورات اصلا کار سختی نداشتند و توانستند برایتون را در خانه‌اش گلباران کنند و به پیروزی ۴ بر صفر دست پیدا کنند.

سیتیزن‌ها در همان ۳۵ دقیقه نخست بازی نسخه دی‌زربی و شاگردانش را پیچیدند و ۲ مرتبه توسط فودن و یک مرتبه توسط دی‌بروینه دروازه برایتون را گشودند و در نیمه دوم هم آلوارس در دقیقه ۶۲ تیر خلاص را بر پیکر رقیب شلیک کرد.

با این پیروزی منچسترسیتی با ۷۶ امتیاز و یک بازی و یک امتیاز کمتر نسبت به آرسنال در رتبه دوم قرار گرفت تا باز هم در آستانه قهرمانی در لیگ جزیره قرار بگیرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سیتیزن‌ها در یک قدمی صدر / دی‌زربی در خانه گلباران شد!
  • پیروزی آتالانتا مقابل بنفش‌ها/ یوونتوس حریف خود را در فینال شناخت
  • طلایی شدن دو مازندرانی در انتخابی ووشو چین
  • تن‌هاخ: قابل قبول نیست با این حال خوشحالم
  • آتش بازی دمبله و امباپه در لوشامپیونه
  • آتش بازی دمبله و امباپه در لوشامپیونه؛ پاریس به قهرمانی نزدیک و نزدیک ‌تر شد
  • واکنش کاپیتان تیم ملی به انصراف ملی‌پوشان: تیم ملی جای بچه‌بازی نیست!
  • مصائب پیروزی برابر قرقیزستان از زبان کاپیتان تیم ملی فوتسال
  • برای ما قرقیزستان با برزیل فرقی ندارد/ فقط به قهرمانی فکر می‌کنیم
  • پیروزی روحیه بخش آبیدر سنندج در خانه