Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی مبشری مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، اظهار کرد: لیزر پوست در آرایشگاه‌ها تخلف بوده و در صورت مشاهده این موارد که عموما در آرایشگاه‌های زنانه گزارش شده با متخلفین برخورد تعزیراتی می‌شود.

وی ادامه داد: لیزر پوست اقدامی درمانی محسوب شده و اقدمات درمانی نیز باییستی زیر نظر پزشک انجام شود و انجام این عمل در آرایشگاه‌ها ممکن است باعث آسیب جسمانی به شهروندان شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل تعزیرات حکومتی فارس از تشکیل ۱۰ پرونده تعزیراتی از ابتدای سال برای آرایشگاه‌های متخلف خبر داد و افزود: طبق قانون آرایشگاه‌های متخلف ملزم به تعطیل کردن بخش لیزر شده و دستگاه لیزر آن‌ها نیز به نفع دولت ضبط شده است.

مبشری از شهروندان تقاضا کرد تا در صورت مشاهده چنین تخلفاتی مراتب را به دانشگاه علوم پزشکی و یا سامانه ۱۳۵ تعزیرات حکومتی اطلاع داده تا با متخلفین برخورد شود.
انتهای پیام/م

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تعزیرات حکومتی اخبار سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۸۴۷۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه مشاور املاک متخلف در مشهد

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، رئیس تعزیرات حکومتی شهرستان مشهد گفت: پرونده مشاور املاک متخلف به اتهام ثبت نکردن کد رهگیری در سامانه، صادر نکردن فاکتور و اضافه دریافتی وجه کمیسیون، در شعبه دوم تعزیرات حکومتی مشهد رسیدگی شد.   رحمت الله عالمی نژاد افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده، اتهام انتسابی را محرز دانست و علاوه بر نصب پارچه تخلف بر سر در واحد صنفی، متهم را به پرداخت پنج میلیارد و ۲۴۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.   او ادامه داد: این گزارش را بازرسان سازمان صمت استان پس از بازرسی از واحد صنفی مشاور املاک تهیه و برای رسیدگی به این اداره ارسال کرده بودند.

دیگر خبرها

  • محکومیت هفت میلیارد ریالی شرکت صنایع غذایی متخلف در زنجان
  • پلمپ ۲ واحد متخلف در طبس
  • شرکت صنایع غذایی متخلف در زنجان هفت میلیارد ریال جریمه شد
  • تشکیل ۱۴۱۷ پرونده تخلف تعزیراتی نوروزی در خراسان رضوی
  • ۵۴۴ پرونده تخلفاتی برای اصناف زنجانی تشکیل شد
  • انجام بیش از ۳ هزار و ۴۰۰ بازرسی از واحد‌های صنفی و غیرصنفی کردستان
  • جریمه و محرومیت از یکسال فعالیت شرکت بازگانی متخلف در ارومیه
  • مجازات کابینت ساز متخلف در ارومیه
  • نقره داغ شدن قاچاقچی کود شیمیایی در نهاوند 
  • جریمه مشاور املاک متخلف در مشهد