Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، در اولین دیدار از هفته اول دور برگشت رقابتهای بسکتبال لیگ مردان استان گیلان، تیم های عقاب تالش و شهرداری لنگرود به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم بسکتبال عقاب تالش موفق شد با نتیجه ۷۷ بر ۷۲ حریف خود را شکست دهد.

تیم بسکتبال شهرداری لنگرود که در پایان دور رفت این رقابت ها، با چهار پیروزی متوالی و کسب هشت امتیاز در صدر گروه دوم قرار داشت، در هفته اول دور برگشت این مسابقات نتوانست برابر حریفش به برتری دست یابد تا اولین شکستش در این رقابت ها تجربه کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از طرف دیگر تیم بسکتبال عقاب تالش که در دور رفت این رقابت ها فقط یک شکست را از تیم شهرداری لنگرود تجربه کرد بود و با هفت امتیاز در مکان دوم قرار داشت، در این دیدارسخت، موفق شد حریف قدرتمند خود را شکست دهد تا همانند تیم شهرداری لنگرود از پنج بازی، چهار پیروزی و یک شکست کسب کند و به همراه این تیم در صدر جدول قرار گیرد.

در پایان دور رفت رقابت‌های بسکتبال لیگ مردان استان گیلان و در گروه اول، تیم درفک گلبند رشت با پنج پیروزی متوالی و کسب ۱۰ امتیاز صدرنشینی این گروه را به خود اختصاص داد و تیم هیأت صومعه سرا نیز با چهار پیروزی و یک شکست و کسب ۹ امتیاز دوم شد.

همچنین در پایان دور رفت گروه دوم این رقابت‌ها تیم بسکتبال شهرداری لنگرود با چهار پیروزی متوالی صدرنشینی این گروه را تصاحب کرد و تیم بسکتبال عقاب تالش نیز با سه پیروزی و یک شکست در مکان دوم گروه دوم رقابت‌های بسکتبال لیگ مردان گیلان قرار داشت.

در رقابت‌های بسکتبال لیگ مردان استان گیلان جام پسران باران، ۱۱ تیم به صورت دوره‌ای و رفت و برگشت در دو گروه با هم رقابت می‌کنند که در نهایت تیم‌های اول تا چهارم هر گروه به مرحله حذفی راه می‌یابند.

۷۲۸۵ ‏ / ‏‬ ۶۰۳۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گیلان بسکتبال ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۸۴۷۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امروز؛ شهرداری گرگان میزبان الشرطه عراق در نیمه نهایی

 

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، در مرحله نیمه پایانی مسابقات سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا، تیم شهرداری گرگان نماینده کشورمان امشب پنج‌شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ از ساعت ۲۲ در سالن بسکتبال زنده‌یاد محمود مشحون میزبان تیم الشرطه عراق است. 

  تیم شهرداری گرگان ایران پیش از این در دور گروهی و در گروه یک، ۸۶ - ۷۴ و ۸۱ - ۶۸ تیم الحکمة (ساجس) لبنان، ۱۲۱ - ۷۰ و ۸۰ - ۶۵ تیم الاتحاد حلب سوریه و ۱۰۰ - ۵۹ و ۱۰۱ - ۶۷ تیم النفط عراق را مغلوب کرد و با ۱۲ امتیاز راهی دور نیمه نهایی شد.   در دیگر دیدار مرحله نیمه پایانی هم الحکمة لبنان با الریاضی بیروت دیگر نماینده لبنان در این مسابقات مصاف خواهد داد.

 

دیگر خبرها

  • (ویدئو) پیمان ماهری پور داور مسابقه مردان آهنین کیست و چه رکوردی دارد؟
  • پیروزی مقتدرانه تیم بسکتبال شهرداری گرگان در مرحله نیمه نهایی سوپر لیگ غرب آسیا
  • دو برد بسکتبال سه نفره مردان ایران در کاپ آسیا
  • دومین پیروزی مردان ایران در بسکتبال ۳ نفره جام آسیا
  • برتری تیم‌های مردان و زنان ایران در بسکتبال ۳ نفره کاپ آسیا
  • نخستین پیروزی مردان ایران در بسکتبال ۳ نفره جام آسیا
  • امروز؛ شهرداری گرگان میزبان الشرطه عراق در نیمه نهایی
  • امروز دیدار برگشت شهرداری ارومیه و شهداب یزد
  • بسکتبال NBA | دست کم گرفتن مردان پادشاه می‌تواند آخرین اشتباه شما باشد
  • آغاز مسابقات فوتبال جام روستایی کوماسی مریوان