Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-25@22:43:18 GMT

برانکو دو ساله به الاهلی پیوست +عکس

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۸۴۷۹۷

برانکو دو ساله به الاهلی پیوست +عکس

خبرگزاری فارس: رسانه‌های ریاضه و ارم اسپورت امضای قرارداد 2 ساله برانکو ایوانکوویچ با الاهلی عربستان را تایید کردند.

این اخبار در شرایطی است که برانکو ایوانکوویچ هنوز با باشگاه پرسپولیس فسخ قرارداد نداشته است و یک فصل دیگر با این تیم قرارداد دارد.

بنا بر اعلا ارم نیوز و به نقل از مقامات نزدیک به باشگاه الاهلی عربستان، برانکو دو ساله با این باشگاه عربستانی به توافق رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس وی در کمپ اتریش هم حاضر شده تا بازدیدی از محل اردوی پیش فصل الاهلی عربستان نیز داشته باشد که تصویری از آن هم منتشر شده است.

بنا بر اعلام این سایت تا ساعاتی دیگر قرارداد برانکو رسما امضا می‌شود.

 

 

 

 

برانکو در تمرین الاهلی عربستان حاضر شد

رسانه‌های عربستانی از توافق نهایی برانکو با الاهلی خبر دادند و عکسی را از حضور این مربی در تمرین‌های آماده‌سازی پیش‌فصل این تیم منتشر کردند.

جدایی برانکو از پرسپولیس قطعی شده و این مربی کروات با الاهلی عربستان به توافق نهایی رسیده است.

سایت اسپورت ۲۴ عربستان پیوستن برانکو به الاهلی را نهایی دانست و تاکید کرد که او با الاهلی قرارداد دو ساله امضا کرده است.

در ادامه این سایت عربستانی نوشت که سایت الریاضیه تصاویری از برانکو را منتشر کرده است که در اتریش در حال آماده‌سازی برای اردوی تابستانی الاهلی است.

تصویری که سایت عربستانی منتشر کرد برانکو را در تمرین الاهلی نشان می‌دهد.

همچنین «ولید سعید» یکی از مسئولان باشگاه الاهلی عربستان در توئیتر اعلام کرد، برانکو ایوانکوویچ فصل آینده سرمربی این تیم خواهد بود.

اخبار داغ ۱۰ گل فوق العاده هوشمندانه مسی فیلم: ۱۶ تصادف وحشتناک رالی/ حتی BMW هم طاقت نیاورد! ناگفته‌هایی از دیپلمات‌ها و دیپلماسی در روز تشییع امام خمینی بی‌خبری اطرافیان احمدی‌نژاد از خودکشی عبدالرضا داوری مکزیک، "سند سری" ترامپ را منتشر کرد قیمت انواع ظرفشویی در بازار/ جدول قیمت‌ها

منبع: فردا

کلیدواژه: برانکو قرارداد الاهلی عربستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۸۴۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی رم و اسپیناتزولا برای تداوم همکاری؛ احتمال تمدید دو ساله قرارداد

لئوناردو اسپیناتزولا فولبک چپ ۳۰ ساله آاس رم که در مسیر خروج از این باشگاه قرار داشت، احتمالا قرارداد خود را تمدید خواهد کرد.

به نقل از کوریره دلو اسپورت؛ قرارداد اسپیناتزولا با رم در انتهای فصل به پایان می رسد اما او و ده روسی تمایل زیادی به تداوم همکاری دارند. با توجه به توانایی های بالای اسپیناتزولا در پست فولبک چپ و در دسترس نبودن جایگزین مناسب برای او در بازار نقل و انتقالات، ده روسی ترجیح می دهد اسپیناتزولا در در تیم خود حفظ کند. فولبک سابق آتالانتا و یوونتوس آماده است با کاهش دستمزد خود، قراردادی دو ساله با رم به امضا برساند. دستمزد فعلی اسپیناتزولا در رم، سالیانه 3 میلیون یورو است.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • شکست الاهلی باوجود گل فرانک کسیه
  • عربستان اسپانسر فیفا شد!‏
  • سندروم ژاوی همه‌گیر شد: تمدید ۳ ساله کونسیسائو
  • الاهلی به دنبال هافبک جوان اتلتیکومادرید
  • آمادگی رم و اسپیناتزولا برای تداوم همکاری؛ احتمال تمدید دو ساله قرارداد
  • رسمی: گزینه بایرن با استون‌ویلا تمدید کرد
  • ستاره ۲۱ ساله یوونتوس در رادار الاتحاد
  • قرارداد واگذاری شش ساله برای پرسپولیس و استقلال
  • جزئیات حمله اسرائیل به سایت اس۳۰۰ اصفهان
  • ابراز تمایل ستاره سیتی برای حضور در عربستان