Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-20@02:18:38 GMT

قول می دهیم تا آخرین نفس بدویم/آویزان کسی نیستم

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۸۴۸۲۲

قول می دهیم تا آخرین نفس بدویم/آویزان کسی نیستم

کلانتری گفت: قول می دهیم تا آخرین نفس بدویم و با تمام توان، ظرفیت و امکانات از ظرفیت بالای نمایندگان استفاده و توجه دولت مردان را جلب کنم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، آئین تکریم و معارفه استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد عصر امروز (۲۶ خرداد) با حضور معاون سیاسی وزیر کشور، نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، مدیران کل، فرمانداران و دیگر مدیران و چهره های سیاسی استان آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

«حسین کلانتری» در مراسم معارفه خود ضمن گرامی داشت یاد و خاطره ۱۸۸۰ شهید استان و آیت الله سید کرامت الله ملک حسینی، گفت: اهل تحقیق می دانند در دوران سخت تبعید امام کسی که بیانیه های ایشان را در جنوب ایران در زاگرس می آورد و توزیع می کرد، مرحوم آیت الله ملک حسینی بود که وی را مردم فراموش نمی کنند.

 

استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد در ادامه، با بیان اینکه هیچ گاه آویزان هیچ شخصی نبوده، اظهار داشت: همیشه توکلم به خدا و‌ توجهم به مجموعه ای بوده که کار می کردم.

 

وی با اشاره به اینکه در مسیر خدمت با حمایت مردم حرکت می کند، ادامه داد: با توکل به خدا، توسل به اهل بیت (علیهم السلام) راه شهدا، فرامین مقام معظم رهبری و برنامه های دولت را در پیش می گیریم.

 

کلانتری با بیان اینکه برنامه های کاری خود را با حضور رئیس جمهور تشریح کرده، اضافه کرد: مسیر من جای دیگر بود که با استعفای آقای احمدی به این استان آمدم.

 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه وضعیت این استان را بررسی کرده، گفت: برای مسائل فرهنگی و آموزشی برنامه داریم.

 

وی ضمن تاکید بر اینکه منابع عظیم گردشکری با ۲ هزار اثر تاریخی در این استان وجود دارد، یادآور شد: پایتخت طبیعت ایران، دیار آبشارهای روان و دیاری است که بیشترین منابع آبی جهان را دارد.

 

کلانتری یادآور شد: این همه منبع و ذخایر حقیقتا ظرفیت های فوق العاده ای دارد، بحث باغات و گیاهان دارویی از مباحث جدی است.

 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه استان شخصیت های بزرگی دارد، ابراز داشت: سازمان های مردم نهاد را باید کیفی به آنها نگاه کنیم، احزاب شناسنامه دار به خودشان جرات فعالیت بدهند.

 

وی خاطرنشان کرد: قول می دهیم تا آخرین نفس بدویم و با تمام توان، ظرفیت و امکانات از ظرفیت بالای نمایندگان استفاده و توجه دولت مردان را جلب کنم.

 

کلانتری با بیان اینکه طی 40 سال گذشته همه کار کردند ولی بسیاری از کارها نیز مانده، گفت: این مسئولیت را به ما ندادند که دنبال منافع خودمان، قوم، حزب و باندمان باشیم.

 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: باید ضعف ها و قوت ها را بشناسیم و باید در مسیر تمدن سازی حرکت کنیم.

پایان پیام/82

منبع: شبستان

کلیدواژه: شیراز دهه کرامت در فارس دهه کرامت خطبه نماز جمعه شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت خبرگزاری شبستان غنی سازی اوقات فراغت نماز جمعه جمال عرف چهارمحال و بختیاری حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد آیین تکریم و معارفه تکریم و معارفه گیاهان دارویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۸۴۸۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهدای هنر و رسانه از تحریف وقایع جنگ جلوگیری کردند

مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در امور ایثارگران گفت: اگر شهدای هنر و رسانه نبودند، بسیاری از اتفاقات جنگ تحمیلی تحریف می‌شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، اصغر امیرنیا، امروز_ چهارشنبه، بیست‌نهم فروردین_ در یادواره شهدای فرهنگ و هنر کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: شهدای هنرمند و رسانه نقش بی‌بدیلی در دوران دفاع مقدس داشتند و اتفاقات دوران جنگ تحمیلی را روایت کردند که هم‌اکنون ما آنها را مرور می‌کنیم.

وی با بیان اینکه نقش عالی رسانه در تبیین و اطلاع‌رسانی وقایع مختلف به‌خصوص دوران دفاع مقدس مؤثر و به‌سزا است، افزود: شهدای فرهنگ، هنر و رسانه علاوه بر نقش حسین‌گونه، نقش زینبی را هم ایفا کردند.

مشاور وزیر فرهنگ در امور ایثارگران گفت: اگر شهدای فرهنگ هنر و رسانه نبودند بسیاری از اتفاقات جنگ تحریف می‌شد و این شهدا بسیار مظلوم بودند چراکه باید دو نقش را ایفا می‌کردند.

امین درخشان مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد هم در این آئین گفت: عملیات وعده صادق نه تنها دل ملت ایران و مسلمان جهان بلکه دل همه آزادگان جهان را شاد کرد.

وی افزود: اگر در عرصه ایثار و شهادت حرف برای گفتن داریم بخش عمده آن به واسطه تلاش‌های فعالان فرهنگی، هنری و رسانه‌ای است.

درخشان با اشاره به برگزاری دومین کنگره ملی ۲۰۰۰ شهید استان کهگیلویه و بویراحمد، تصریح کرد: در این راستا ۲۵۰۰ برنامه فرهنگی و هنری در رشته‌های مختلف از جمله ۳۰ فیلم و مستند، ۲۰ سرود و ۱۰ قطعه موسیقی فاخر تولید می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: ما هر چه داریم از فرهنگ ایثار و شهادت است.

کد خبر 745461

دیگر خبرها

  • راهپیمایی مردم کهگیلویه و بویراحمد در حمایت از عملیات وعده صادق
  • بدحجابی در کافه‌ها و مطب‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • دستگیری ۱۸ قاچاقچی مواد مخدر در کهگیلویه و بویراحمد
  • یادواره نخستین شهید مدافع وطن در کهگیلویه و بویراحمد
  • بوستان باشت نگینی سبز در جنوب کشور
  • افزایش ۳ درصدی ظرفیت رشته‌های فنی و حرفه‌ای و ریاضی فیزیک در مدارس کهگیلویه و بویراحمد
  • سرانه فضاهای آموزشی کهگیلویه و بویراحمد افزایش یافت
  • ۱۵۱۸گازگرفتگی سگ در کهگیلویه و بویراحمد گزارش شد/کودک۹ساله در کما
  • شهدای هنر و رسانه از تحریف وقایع جنگ جلوگیری کردند
  • جذب ۱۲۸ میلیارد تومان از اعتبارات جاده یاسوج به سی‌سخت