Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه علی بن ابی طالب(ع) از همکاری سپاه و ناجا برای مقابله با ناهنجاری اصناف در قم خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، «محمدتقی شاهچراغی» ظهر امروز(یکشنبه 26 خرداد) در نشست قرارگاه 19 دی استان قم که در سالن جلسات حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار شد، گفت: ما درصدد استقرار پایگاه های بسیج در کنار همه مساجد استان هستیم تا بدینوسیله همه مساجد به جایگاه محوری خود بین مردم دست یابند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرمانده سپاه علی بن ابیطالب(ع) با اشاره به فعالیت شبانه روزی نیروهای سپاه و بسیج در زمینه امر به معروف و نهی از منکر افزود: مردم ظرفیت بسیار خوبی در این زمینه دارند و باید از این ظرفیت به خوبی بهره گرفت.


وی نسبت به فعالیت های صورت گرفته برای تخریب چهره قم در فضای مجازی هشدار داد و تصریح کرد: سپاه و نیروی انتظامی در راستای مقابله با این افراد و همچنین ناهنجاری ظاهری در موضوع اصناف با یکدیگر همکاری می کنند اما به یاری نیروهای مردمی نیاز دارد.


حجت الاسلام والمسلمین «صفر فلاحی» نیز از برخی ناهنجاری در سطح شهر و همچنین فضای مجازی ابراز نگرانی کرد و خواستار بسیج امکانات برای کاهش این ناهنجاری ها شد.


مشاور تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) از ورود دادستان قم برای رفع تخلفات برخی اصناف تقدیر کرد و ادامه داد: هدف از حضور دستگاه های مختلف استان در قرارگاه 19 دی تحقق مطالبات رهبری است. رویکرد اصلی ستاد امر به معروف و نهی از منکر نیز گسترش فرهنگ امر به معروف به شمار می آید.

پایان پیام/549

منبع: شبستان

کلیدواژه: شیراز خطبه نماز جمعه دهه کرامت دهه کرامت در فارس نماز جمعه شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت اردبیل خطبه های نماز جمعه خبرگزاری شبستان استان بوشهر سردار شاهچراغی ناجا سپاه پاسداران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۸۴۹۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای بیش از ۸۰ برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج توسط سپاه چالدران 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه چالدران گفت: مهمترین رسالت عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج، تقویت دانش معرفتی و عقیدتی و بالا بردن روحیه معنوی و انقلابی بسیجیان برای تربیت نسل انقلابی و جهادی است.
 حجت الاسلام قنبری با بیان اینکه سالگرد شهادت استاد شهید مرتضی مطهری به عنوان هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج نامگذاری شده است، افزود: بیش از ۸۰برنامه به مناسبت این هفته توسط سپاه چالدران برگزار خواهد شد 
وی با بیان اینکه به مناسبت این هفته برنامه‌های محوری متنوعی پیش‌بینی و اجرایی می‌شود، گفت: تجلیل از مقام مربیان و هادیان سیاسی، برگزاری همایش حکمت مطهر، حضور در گلزار شهدا و تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا و تجلیل از مربیان و اساتید سپاه و بسیج و تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا از جمله این برنامه‌ها است.

دیگر خبرها

  • اساتید دانشگاه‌ها همواره دغدغه حل مسائل کشور و ملت را سرلوحه کار خود قرار داده اند.
  • گرامیداشت روز معلم
  • چرا اگر سپاه نبود کشور هم نبود؟
  • کاشت ۸۰ هکتار باغ زیتون در لرستان
  • نقش موثر اصناف و بازاریان در تبیین فرهنگ حجاب
  • اجرای بیش از ۸۰ برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج توسط سپاه چالدران 
  • ۲۳۰ مربی در سپاه و بسیج استان سمنان فعالیت می‌کنند
  • تشکیل اتحادیه بین‌المللی تجار «امین» در ایران
  • گشت ارشاد تنها راه مقابله با بی‌حجابی عامدانه/ امر به معروف با نگاه از بالا به پایین منجر به بی‌نظمی اجتماعی می‌شود
  • کاشت ۸۰هکتار باغ زیتون در لرستان