Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، امین رفیعی فرماندار بناب در جلسه ستاد پشتیبانی کاروان راهیان نور جنوب غرب کشور از اعزام ۵۶۰ نفر در قالب ۱۴ کاروان برادر و خواهر و ۲۸ کاروان در قالب دانش آموزان این شهرستان خبر داد و گفت: تمامی ادارات و نهاد‌های این شهرستان نهایت همکاری و مشارکت در ترویج فرهنگ شهید و شهادت به نسل جوان و آشنایی ارزش‌های دفاع مقدس و جبهه و جنگ و ایثار شهدا را از مهمترین اولویت‌های این شهرستان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تشکیل دومین شورای اداری این شهرستان در سال جاری را در نیمه تیر ماه ،خبرداد: این ستاد در جوار منطقه جنوب غرب که در یک کاروان در قالب ستاد شورای اداری متشکل از اعضای این ستاد به این مناطق اعزام می‌شوند.

رفیعی افزود :عمده‌ترین هدف از اعزام و برگزاری این جلسه به منظور هرچه بیشر تجدید میثاق آرمان‌های شهدا و امام شهداست.

 

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۸۴۹۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور مجدد استاندار سیستان و بلوچستان از مناطق سیل زده جنوب سیستان و بلوچستان

  محمد کرمی استاندار سیستان و بلوچستان در ادامه حضور میدانی خود در مناطق درگیر با سیلاب جنوب استان  بلافاصله پس از بازدید صبح امروز خود از آخرین وضعیت منابع آبی شهرستان زهک به همراه عباسعلی ارجمندی؛ معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی عازم شهرستان کنارک شد.

گفتنی است؛ استاندار سیستان و بلوچستان در این بازدید با حضور در روستا‌های درگیر سیلاب شهرستان کنارک آخرین وضعیت زیرساخت‌ها و همچنین آخرین وضعیت امدادرسانی به مردم این منطقه پس از بارندگی‌های اخیر را به صورت میدانی بررسی کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • ۲۵ هزار نفر به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند
  • حضور منتخبان جامعه جوانان ورزشی در مناطق عملیاتی جنوب
  • توزیع بسته‌های معیشتی در مناطق سیل زده جنوب
  • اولین کاروان از لرستان به حج عمره اعزام می‌شود
  • اعزام سه هزار لرستانی به منطقه عملیاتی بازی‌دراز
  • حضور مجدد استاندار سیستان و بلوچستان از مناطق سیل زده جنوب سیستان و بلوچستان
  • کبودراهنگ رتبه اول فرزندآوری در استان همدان
  • اعزام بیش از ۹ هزار زائر خراسان‌رضوی امسال به سرزمین وحی
  • اعزام بیش از ۹ هزار زائر از خراسان‌رضوی به سرزمین وحی
  • اولین کاروان حج عمره لرستان پنجم اردیبهشت اعزام می‌شود