Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-19@18:58:22 GMT

ایران به خاطر فلسطین در معرض هجمه آمریکا است

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۸۵۰۵۰

ایران به خاطر فلسطین در معرض هجمه آمریکا است

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، شیخ نافذ عزام عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی خاطر نشان کرد ما اطمینان داریم که کارگاه اقتصادی بحرین و طرح معامله قرن شکست مفتضحانه‌ای متحمل خواهند شد.

وی با تقدیر از مواضع اصولی جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد جمهوری اسلامی ایران به خاطر مواضع خود در قبال فلسطین، در معرض هجمه آمریکا قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش فلسطین الیوم، شیخ عزام درباره تشکیلات خودگردان هم اظهار داشت موضع تشکیلات خودگردان در قبال کارگاه اقتصادی بحرین و طرح معامله قرن مثبت است.

وی درباره تفاهمات اخیر درباره آتش بس در نوار غزه گفت گرو‌ه‌های فلسطینی در نوار غزه بر حرف خود استوار هستند و به تفاهمات با طرف اسرائیلی که از طریق میانجی‌گران(مصر، سازمان ملل و قطر) به دست آمده، پایبند هستند، اما اشغالگران در این زمینه وقت کشی و تعلل می‌کنند، و آنچه در روزهای گذشته رخ داد، تعلل اشغالگران در عمل به تفاهمات بود، ولی دخالت میانجی‌گران(مصری و قطری) و رسیدن ملادینف نماینده سازمان ملل به غزه به ملزم کردن اشغالگران به واردات اموال قطری به نوار غزه کمک کرد.

انتهای پیام/

171 / 20 ایران فلسطین آمریکا

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: ایران فلسطین آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۸۵۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات نیروهای فلسطینی در کرانه باختری و غزه علیه اشغالگران

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، درگیری‌هایی میان فلسطینی‌ها و عناصر متجاوز در منطقه بنی نعیم واقع در شرق شهر الخلیل به وقوع پیوسته است.

این در حالی است که نیروهای گردان‌های قدس مستقر در شهر طوباس اعلام کردند موفق شدند تجهیزات جنگی نظامیان صهیونیست را هدف قرار دهند.

این نیروها تصریح کردند که عناصر متجاوز را در دانشگاه قدس واقع در شهر طوباس هدف قرار دادند. این عملیات نیروهای گردان‌های قدس از طریق یک کمین گسترده در منطقه مذکور علیه نظامیان صهیونیست صورت گرفت.

از سوی دیگر گردان‌های قسام اعلام کردند که یک عملیات موفقیت آمیز علیه نظامیان صهیونیست در شمال نوار غزه انجام داده‌اند.

این گردان‌ها تاکید کردند یک نظامی صهیونیست در بیت حانون در شمال نوار غزه هدف تک تیراندازهای فلسطینی قرار گرفت.

ارتش رژیم صهیونیستی نیز از زخمی شدن یکی از عناصر یگان شلداگ خبر داد. وی در جریان درگیری‌های زمینی طی روز گذشته در شمال نوار غزه به شدت زخمی شده است.

کد خبر 6080538

دیگر خبرها

  • حماس: سخنان بلینکن تحریف واقعیت ها است
  • نماینده روسیه: شرم بر آمریکا باد!
  • آمریکا عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل را وتو کرد
  • تشکیلات خودگردان: مخالفان عضویت دائم فلسطین در سازمان ملل، ضدصلح هستند
  • مخالفان عضویت دائم فلسطین در سازمان ملل، ضدصلح هستند
  • رای گیری در مورد عضویت فلسطین در سازمان ملل
  • عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل به رای گذاشته می شود
  • طرح جدید آمریکا و کشورهای عربی برای آینده غزه
  • دانش‌آموزان در برابر هجمه دشمن هوشیار باشند
  • عملیات نیروهای فلسطینی در کرانه باختری و غزه علیه اشغالگران