Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-16@10:03:05 GMT

انهدام باند خانوادگی تهیه و توزیع هرویین و شیشه

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۸۵۳۴۷

انهدام باند خانوادگی تهیه و توزیع هرویین و شیشه

عبدالرضا آقاخانی اظهار کرد: پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان قم با انجام اقدامات اطلاعاتی بر روی عناصر اصلی تهیه و توزیع مواد مخدر پی بردند یک نفر از اراذل و اوباش حرفه‌ای استان در امر تهیه و توزیع مواد مخدر هرویین و شیشه فعالیت دارد.

وی افزود: تمرکز ماموران بر روی متهم موردنظر ادامه داشت تا اینکه مشخص شد وی قصد دارد مقادیری قابل توجهی مواد مخدر هرویین و شیشه را با استفاده از یک دستگاه خودروی سواری پراید در پوشش خانواده و به همراه یکی از همدستانش از پایتخت به قم منتقل و بین مشتریان خود توزیع کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان قم ادامه داد: ماموران با انجام یکسری اقدامات پلیسی خودروی مذکور را در اتوبان قم – تهران شناسایی و قصد متوقف کردن آن را داشته، اما متهم به محض رویت ماموران اقدام به فرار کرد.

وی اضافه کرد: متهم طی مسافتی همدست خود را به همراه مواد مخدر داخل خودرو در کیلومتر ۲ عوارضی قم -تهران پیاده و سپس به مسیر خود ادامه داده و ماموران به تعقیب و گریز متهم پرداختند تا اینکه موفق شدند وی را به همراه خانواده اش دستگیر و مقدار ۹ کیلو و ۹۵۰ گرم مواد مخدر هرویین را کشف کنند.

آقاخانی بیان کرد: در ادامه ماموران محل‌هایی که متهم اقدام به توزیع مواد مخدر را داشته شناسایی و در یک اقدام غافلگیرانه ۲ نفر دیگر از همدستان وی دستگیر و ۲ دستگاه خودروی سواری و یک دستگاه موتورسیکلت نیز از آن‌ها توقیف کردند.

فرمانده انتظامی استان قم عنوان کرد: متهمان به همراه پرونده متشکله برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: باند خانوادگی هرویین شیشه انهدام باند مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۸۵۳۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۳۸۰ کیلوگرم مواد مخدر تریاک 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، سردار سلمان امیری گفت: با تلاش‌های اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان بر روی یک باند قاچاق و توزیع مواد مخدر از نوع تریاک، مشخص شد باند مورد اشاره با شیوه و شگرد‌های پیچیده اقدام به انتقال مواد مخدر از استان‌های شرقی به استان‌های غربی می‌کنند.

او افزود: با توجه به اشراف اطلاعاتی ایجاد شده مشخص شد باند موصوف اقدام به انتقال یک محموله سنگین کرده که در یک عملیات مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و پلیس مبارزه با مواد مخدر انتظامی استان خوزستان خودرو تریلی حامل مواد را در شهرستان اهواز، شناسایی و متوقف و در بازرسی کامیون از جاسازی حرفه‌ای داخل تریلی مقدار ۳۸۰ کیلوگرم مواد مخدر تریاک با لفافه کشف و ضبط شد.

فرماندهی انتظامی استان همدان گفت: در این زمینه ۲ متهم دستگیر و یکدستگاه تریلی نیز توقیف که متهمان با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند.

دیگر خبرها

  • کشف نیم تن شیشه و تریاک در پل بین‌المللی ابریشم
  • کشف و توقیف بزرگترین محموله مواد مخدر شیشه در پایتخت
  • توقیف تریلی با یک تن شیشه در تهران
  • بازداشت ۳۰۰۰ خرده فروش موادمخدر در تهران | کشفیات گسترده و مهم پلیس
  • لحظه کشف ۱۰۰۰ کیلو شیشه از یک تریلی! + ویدئو
  • خودرو حامل بار شیشه توسط مرزداران شمال سیستان و بلوچستان توقیف شد
  • انهدام دو باند توزیع مواد مخدر در کرمانشاه
  • کشف ۱۷۱ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • کشف ۱۷۱ کیلو تریاک در کرمانشاه
  • کشف ۳۸۰ کیلوگرم مواد مخدر تریاک