Web Analytics Made Easy - Statcounter

"لئونید اسلوتسکی" رئیس کمیته امور بین‌الملل دومای دولتی روسیه معتقد است، پیش‌نویس قانونی درباره "بازدارندگی در برابر تهاجم روسیه" در منطقه دریای بالتیک که به کنگره آمریکا ارائه شده، در جهت ادامه همان سیاست روس‌هراسی است و بار دیگر نشان می‌دهد که مقامات واشنگتن از هر بهانه‌ای برای نزدیک کردن نیروهای نظامی خود به مرزهای روسیه استفاده می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخبار بین الملل- این سناتور روس گفت: «این پیش‌نویس محتوای کاملاً ضدروسی دارد که وجود تهدیدات افسانه‌ای از سوی روسیه را تکرار کرده تا آمریکا بتواند همچنان به لشکرکشی خود به سمت شرق ادامه دهد. این در حالی است که طرف روسی بارها فقدان هرگونه تهدید یا نقشه‌ای علیه کشورهای منطقه بالتیک را اعلام کرده است».

این مقام پارلمانی افزود: «ایالات متحده به بهانه‌های مختلف تلاش می‌کند تا روسیه را در حلقه محاصره ناتو درآورد و تجهیزات، تسلیحات و نیروهای نظامی خود را به مرزهای این کشور نزدیک کند».

اسلوتسکی ابراز اطمینان کرد که دومای روسیه با دقت زیاد چنین ابتکارعمل‌های ضدروسی در کنگره آمریکا را پیگیری می‌کند و در صورت تصویب آن، رهبران روسیه و پارلمان این کشور تمامی عواقب چنین اقدامی را مورد تجزیه و تحلیل دقیق قرار داده و اقدامات لازم برای مقابله با آن را در نظر خواهند گرفت.

لازم به یادآوری است، روز گذشته مشخص شد که "مایک کونیهی" عضو مجلس نمایندگان از حزب جمهوری‌خواه، پیش‌نویس قانونی درباره «بازدارندگی تهاجم روسیه » در منطقه بالتیک را به کنگره آمریکا ارائه داد.

نویسنده این سند که معتقد است روسیه قصد تضعیف ناتو و ایجاد منطقه نفوذی در اروپا و اعمال فشار بر کشورهای این منطقه را دارد، به پنتاگون توصیه‌ کرده که باید نیازهای نظامی سه کشور لیتوانی، لتونی و استونی، واقع حوزه دریای بالتیک، با دقت ارزیابی و همکاری‌ها با آنها تقویت شود. علاوه بر این، آمریکا باید برای مقابله با تهدیدات روسیه، حضور نظامی خود در منطقه دریای بالتیک را نیز تقویت کند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: کنگره آمریکا روسیه ایالات متحده روسیه کنگره آمریکا مسکو ناتو سناتور روس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۸۵۳۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقرار کروزهای ضد کشتی ایران نزدیک خاک آمریکا

تعداد بازدید : 7 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 62 تصاویری از موشک کروز ضد کشتی ایرانی نصیر با نام تجاری CM 90 که با برد 90 کیلومتر و هدایت راداری فعال توسط قایق‌های تندروی کلاس ذوالفقار در اختیار ونزوئلا استفاده می‌شود، منتشر شده است. تصاویر مربوط به افتتاح و بازدید وزیر دفاع ونزوئلا Vladimir Padrino Lopez از مرکز نگهداری موشک ضد کشتی CM 90 را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • آمریکا به بهانه حمایت از مخالفان مادورو تحریم‌های نفتی ونزوئلا را تمدید می‌کند
  • (ویدئو) استقرار کروز‌های ضد کشتی ایران نزدیک خاک آمریکا
  • روسیه: آمریکا مقصر افزایش تنش در خاورمیانه است
  • استقرار کروزهای ضد کشتی ایران نزدیک خاک آمریکا
  • پیکاپ نظامی جدید کانادا با کمک دانشمندان ایرانی به میدان آمد (+ عکس)
  • تحولات اوکراین| استفاده آمریکا از کی‌یف برای اهداف نظامی
  • چرا جنگ ایران و اسراییل به نفع روسیه نیست؟
  • هشدار بی‌سابقه ایران به اسرائیل از طریق مصر
  • طرح روسیه برای گسترش روابط با طالبان و کاهش نفوذ آمریکا
  • روسیه خطاب به اسرائیل: از اقدام نظامی خودداری کنید