Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-24@10:22:08 GMT

آغاز ساخت مسجد در روستای چاه‌ریگان فهرج

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۸۵۳۸۵

آغاز ساخت مسجد در روستای چاه‌ریگان فهرج

به گزارش ایکنا از کرمان، حجت‌الاسلام خیراله ابراهیمی، امام جمعه فهرج دیروز یکشنبه، 26 خرداد در این مراسم با قدردانی از اقدام خیران و نماینده مسجدساز اصفهان در برخوردارسازی مردم منطقه از مساجد گفت: مساجد مکان مذهبی و محل اتحاد و تصمیم‌گیری برای مناطق مختلف به ویژه در روستاهاست.
وی با بیان اینکه یکی از کارهای خیر که در اذهان عموم ماندگار شده و به انسان خیر و برکت می‌دهد ساخت و کمک به احداث مساجد است افزود: از مسئولان درخواست داریم تا با پیگیری‌های مستمر خود هر چه زودتر زمینه استفاده اهالی را محقق سازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مهدی علیزاده نماینده خیران مسجدساز اصفهان در شهرستان‌های فهرج و نرماشیر با بیان اینکه تمام هزینه‌های ساخت این مسجد بر عهده خیران مسجدساز اصفهان است گفت: امروز با حمایت این عزیزان کار ساخت سی و پنجمین مسجد در شهرستان فهرج آغاز شد.
وی با اشاره به اینکه این مسجد در زمینی به مساحت 120 مترمربع آغاز می‌شود افزود: با بهره‌برداری از این مسجد چهار روستای امیرآباد، ملک‌آباد و الله‌آباد به مرکزیت چاه‌ریگان می‌توانند از این مکان استفاده کنند.
علیزاده با بیان اینکه تاکنون 10 باب مسجد به طور کامل تکمیل شده است بیان کرد: در کنار آن مساجدی که فرسوده و نیمه‌تکمیل بودند هم مورد بازسازی قرار می‌دهیم تا مردم شهرستان بتوانند به نحو مطلوب از خدمات ایجاد شده در جهت راز و نیاز با معبود خود بهره کافی را ببرند.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا کرمان اجتماعی مسجد فهرج ساخت امام جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۸۵۳۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوسازی شبکه آبرسانی روستای نویز طالقان آغاز شد

حمیدرضا نامداری در گفت وگو با خبرنگار مهر گفت: با توجه به سیاست‌های کلان شرکت آب و فاضلاب استان البرز در راستای کاهش هدر رفت و تلفات آب و تأمین آب شرب پایدار، عملیات اصلاح و بازسازی ۵ هزار و ۴۰۰ متر شبکه آبرسانی روستای نویز از توابع طالقان آغاز شده است.

وی افزود: این عملیات با اعتباری بالغ بر ۵۵ میلیارد ریال از محل تأمین اعتبارات استانی به منظور بهبود خدمات رسانی به روستاییان آغاز شده است. در راستای مدیریت تقاضا، نوسازی زیرساخت و تجهیزات شبکه آبرسانی و انشعابات فرسوده در سطح استان به صورت ویژه در دستورکار قرار گرفته است.

شایان ذکر است روستای نویز طالقان دارای ۳۰۰ اشتراک و میانگین عمر زیرساخت و تأسیسات شبکه روستا بیش از ۴۰ سال است که با تحقق این مهم شبکه و انشعابات فرسوده موجود اصلاح و نوسازی می‌شود.

کد خبر 6084492

دیگر خبرها

  • آغاز ساخت واحد‌های مسکونی نهضت ملی مسکن شهر بخ
  • آغاز آبرسانی به هفت شهر و ۱۳۶ روستای هرمزگان
  • آغاز ساخت پست قرنطینه دامپزشکی در شهرستان خانمیرزا
  • ارائه آموزش‌های هلال احمر در ۶۴ مسجد استان زنجان
  • تصاویری از کلاس آموزش نماز و قرآن ویژه کودکان در مسجد روستای الیف
  • کشف ۲ کیلوگرم مواد مخدر شیشه در فهرج
  • عملیات آبرسانی به تنها روستای محروم از شبکه آب در باخرز خراسان رضوی آغاز شد
  • آغاز طرح توسعه مسجد روستای چیچک در سلماس
  • نوسازی شبکه آبرسانی روستای نویز طالقان آغاز شد
  • آغاز ساخت ۹۰ واحد مسکونی همزمان در سه نقطه شهرستان اردل