Web Analytics Made Easy - Statcounter

شکنجه از دیرباز در بسیار از کشور‌ها انجام می‌شده و قربانیانی متعدد نیز داشته است. اما نوع شکنجه این روز‌ها با دوران کهن بسیار متفاوت بوده و در نتیجه بسیاری از شکنجه گاه‌ها به مکان‌های گردشگری تبدیل شده اند.

به گزارش شریان نیوز، بازدید از شکنجه گاه ها برای افرادی که علاقه خاصی به ماجراجویی دارند بسیار جذاب است و می تواند افرادی که از شکنجه وحشت دارند بسیار آزار دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه به معرفی پنج مکان شکنجه قدیمی می پردازیم:

سیاه چال دراکولا

سیاه چال دراکولا در ترکیه قرار دارد. قدمت این سیاه چال به قرن پانزدهم بر می گردد که کنت دراکولای شکنجه گر زندانیان خود را در این محل مورد آزار و اذیت قرار می داد. کنت دراکولا لقب شاهزاده ولاد سوم بود. او زندانیان خود را با بدترین روش ها آزار می داد. سیاه چال دراکولا به این علت سیاه چال لقب گرفته که شامل مکانهایی تو در تو و بسیار ترسناک است. نام اصلی این قلعه نیز قلعته توکات است.

کلیسای سنت مارکو

کلیسای سنت مارکو یکی از مشهورترین کلیساهای ایتالیا است که در شهر ونیز ایتالیا قرار دارد. این کلیسای زبیا سالانه میلیونها گردشگر را به سمت خود جذب می کند اما شاید بسیاری از افراد اطلاع نداشته باشند که پشت آن ظاهر زیبای کلیسای سنت مارکو یک شکنجه گاه قرون وسطایی قرار دارد که در آن بسیاری از افراد را مورد آزار قرار می دادند. شکنجه گاه این کلیسا شامل چاقو های اره ای و صلیب های خاض شکنجه بود.

زندان قلعه واورویک

قلعه وارویک یک قلعه قرون وسطایی در انگلستان است که بر اساس یک سیستم سیاه چال های زیرزمینی ساخته شده است. اعتقاد بر این است که برخی از زندانیان سالها در این زندان حضور داشته اند. جالب است بدانید این روزها قلعه مکور به شکل نمایش زنده رخدادهای موجود در قلعه طی سالهای گذشته را نشان می دهد و کمک می کند گردشگران مطلع شوند در این قلعه چه اتفاقاتی رخ می داده است.

برچسب هاانگلستانکلیسای سنت مارکو

منبع: شریان

کلیدواژه: انگلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۸۵۴۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویری ترسناک از فرونشست زمین در یزد پس از بارش شدید باران

به گزارش همشهری آنلاینف تصویری از فرونشست زیرگذر میدان امام حسین (ع) واقع در هسته مرکزی شهر یزد بعلت بارش شدید باران در فضای مجازی وایرال شده است.

کد خبر 846888 منبع: ایرنا برچسب‌ها فرونشست زمین استان یزد خبر مهم طوفان باران

دیگر خبرها

  • اجساد فلسطینیان شواهدی از اعدام و شکنجه را نشان می‌دهد
  • سیاه‌چاله چیست و چگونه نور را می‌بلعد؟!
  • تصویری ترسناک از فرونشست زمین در یزد پس از بارش شدید باران + عکس
  • تصویری ترسناک از فرونشست زمین در یزد پس از بارش شدید باران
  • (تصویر) فرونشست ترسناک زمین در شهر یزد
  • لیگ ملت‌ها: لیست قهرمان جهان و رقیب دوم ایران
  • اوضاع وحشتناک اسیران غزه به روایت آزاده فلسطینی
  • کشف بقایای زنان شکنجه شده به شیوه «مافیا‌های ایتالیایی»
  • (تصاویر) شکنجه تکان‌دهنده زنان به شیوه «مافیا‌های ایتالیایی»
  • کشف بقایای زنان شکنجه و خفه شده‌ به شیوه «مافیاهای ایتالیایی» در مراسم قربانی ۶ هزار سال پیش