Web Analytics Made Easy - Statcounter

یکی از مسئولان باشگاه الاهلی عربستان در ادعایی عجیب اعلام کرد برانکو ایوانکوویچ با عقد قراردادی ۲ ساله به عنوان سرمربی این تیم‌انتخاب شده است

به گزارش شریان نیوز،درحالیکه ساعاتی قبل ایرج عرب، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در گفتگو با رسانه‌ها از رد درخواست فسخ قرارداد برانکو ایوانکوویچ، سرمربی کروات این تیم خبر داده و اعلام کرد مطالبات فصل پیش این سرمربی همراه با پیش پرداخت فصل بعد او که طبق قرار باید در تاریخ ۱۸ ژوئن (۲۸ خرداد) به او پرداخت می‌شده آماده است و فردا در اختیار برانکو یا وکیلش قرار می‌گیرد، اما لحظاتی پیش برخی رسانه‌های عربی و صفحات مجازی مسئولان باشگاه الاهلی عربستان خبر عجیبی را منتشر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ولید سعید، یکی از مدیران باشگاه الاهلی لحظاتی پیش در صفحه توئیت خود از برانکو به عنوان سرمربی فصل بعد این تیم سعودی نام برد.

همچنین طبق ادعای این مسئول باشگاه عربستانی برانکو یک روز پس از عید فطر با مدیران الاهلی توافق نهایی را انجام داده، اما از آن‌ها درخواست کرده تا زمان فسخ نشدن قراردادش با پرسپولیس این خبر اعلام نشود.

از طرفی تصاویری از برانکو در فضای مجازی منتشر شده است که طبق برخی ادعا‌ها در فضای مجازی از آن به عنوان بررسی کمپ تمرینی تیم الاهلی از سوی سرمربی کروات در اتریش یاد می‌شود.

حال باید دید مدیران باشگاه پرسپولیس چه واکنشی به این ادعا‌های رسانه‌ها و مسئولان سعودی نشان می‌دهند.

برچسب هابرانکو ایوانکوویچ

منبع: شریان

کلیدواژه: برانکو ایوانکوویچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۸۵۴۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی پیشین پرسپولیس:سرپیچی از دستور شاهزاده عربستان عامل اخراجم شد

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل ازآبولا؛ نلو وینگادا سرمربی باسابقه فوتبال پرتغال در یک گفتگو با این سایت پرتغالی ضمن تمجید از کارلوس کی روش او را یکی از بهترین دوستانش خواند و گفت: ما پازل کامل کننده هم هستیم.

در 11 کشور دنیا مربیگری کردم
وینگادا در برنامه تکامل فوتبال گفت: من در ۱۱ کشور متفاوت کار مربیگری کرده ام در باشگاه و ملی، اما مرا به دلیل کار با جوانان می‌شناسند اولین کشوری که من رفتم عربستان بود نمی‌گویم تحول، اما در آن زمان تغییرات زیادی در فوتبال این کشور دادم ما قهرمان شدیم و این دیگر برای عربستان تکرار نشد در آن زمان ایران بازیکنان بزرگی مثل علی دایی، مهدی کیا و کریم باقری را در اختیار داشت و قهرمانی در آن دوره آسان نبود.

شاهزاده دستور تعویض داد قبول نکردم و اخراج شدم
وی در مورد اخراج به دلیل سرپیچی از دستور شاهزاده عربستان گفت: بله ما در جریان بازی صفر ب صفر بودیم و من سامی جابر را بیرون گذاشته بودم چرا که او در امر دفاعی اصلا به تیم کمک نمی‌کرد و در جریان بازی گفتند شاهزاده دستور داده است که او را به زمین بفرستید، اما من قبول نکردم و به هر حال ما بازی را بردیم و فردای آن روز مرا خواستند و گفتند به دلیل سرپیچی از دستور شاهزاده اخراج هستید من حق و حقوق خود را گرفتم، اما پاداش را به من ندادند ولی من آن زمان ۴۳ ساله بودم و برایم مهم نبود چرا که دوست داشتم مستقل کار کنم.

مربیگری ام در پرسپولیس پیچیده و سخت شد
وی در مورد دوران مربیگری در پرسپولیس گفت: من در ایران در شرایط خوبی نبودم آن زمان پرسپولیس دوره سختی داشت و بعد از جدایی من هم ۶ سال طول کشید تا طلبم را بگیرم و در چین هم شرایط مناسب نبود.

مورایس و مورینیو شاگردان من بودند وینگادا در مورد شاگردانش گفت: مورایس که اکنون در ایران است و مورینیو از شاگردان من بودند همچنین خوزهه پسیرو نیز از افرادی بودند که با من کار کردند.

دیگر خبرها

  • عجیب‌ترین نتیجه روز اول جام ملت‌های آسیا!
  • اختصاص اعتبار ویژه به روستاهای فاقد دهیاری گچساران
  • خطری که از بیخ گوش ستاره پرسپولیسی گذشت!
  • عربستانی‌ها آینده دخیا را نجات می‌دهند
  • در زمان اشتباه سرمربی پرسپولیس شدم!
  • رضایت از سرمربی برزیلی؛ پرسپولیس از اوسمار برای فصل آینده برنامه خواست
  • یک شایعه جذاب در تبریز: مربی موفق تیم ملی در تراکتور؟
  • سرمربی پیشین پرسپولیس:سرپیچی از دستور شاهزاده عربستان عامل اخراجم شد
  • بررسی ادعای عجیب درمورد تماس سفارشی با کادرفنی تیم ملی
  • مدیران گره‌گشای مشکلات مردم باشند