Web Analytics Made Easy - Statcounter



براساس اوراق پرونده رسیدگی به این ماجرا از تابستان سال ۹۵ به‌دنبال اجرای طرح پاکسازی پارک‌ها از معتادان و موادفروشان آغاز شد. در اجرای این طرح به‌دنبال درگیری مأموران پلیس و معتادان یک پسر ۱۷ ساله به نام میثم مورد اصابت گلوله قرار گرفت و در راه بیمارستان جان سپرد.

احمد، مأمور پلیسی که به وی شلیک کرده بود به اتهام قتل میثم تحت بازجویی قرار گرفت و گفت: من و همکارانم برای اجرای طرح پاکسازی معتادان و مواد فروشان به پارک جنگلی اعزام شده بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به محض ورود ما به پارک، معتادان و مواد فروشان همگی به سمت ما حمله‌ور شدند. آن‌ها اسلحه در دست داشتند و من برای دفاع از خودم و همکارانم ناچار به شلیک تیر هوایی شدم. چون قسمتی از پارک سنگلاخ بود پایم سر خورد و احتمالاً در حال افتادن به زمین تیر از اسلحه‌ام به مقتول شلیک شده است.

این درحالی بود که پزشکی قانونی در گزارشی اعلام کرد تیر به صورت مستقیم به پسر نوجوان شلیک شده است بنابراین برای مأمور پلیس به نام احمد کیفرخواست صادر و پرونده‌اش به دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد. مأمور پلیس به‌عنوان متهم پای میز محاکمه ایستاد و ادعا کرد گلوله مرگبار از اسلحه وی شلیک نشده و ممکن است همکارش دست به شلیک مستقیم زده باشد. با طرح این ادعا پرونده برای تکمیل تحقیقات به پلیس آگاهی برگردانده شد. وقتی در بررسی‌های اسلحه شناسی روشن شد شلیک از اسلحه احمد صورت گرفته است وی دیروز بار دیگر در شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان تهران پای میز محاکمه ایستاد.
در جلسه دادگاه پدر و مادر قربانی درخواست قبلی‌شان مبنی بر قصاص را تکرار کردند و گفتند: پسرمان دو هفته قبل از این ماجرا همراه دوستانش برای کار به تهران آمده بود که کشته شد. او فقط ۱۷ سال داشت و معتاد یا مواد فروش نبود. سپس مأمور پلیس به دفاع از خود پرداخت و بار دیگر خودش را بی‌گناه خواند و گفت: پسرنوجوان در میان کسانی بود که ما در پارک دستگیر کرده بودیم، اما یکباره درگیری رخ داد و، چون زمین پارک سنگلاخ بود من چند تیرهوایی شلیک کردم. هیچ کدام از تیر‌ها را مستقیم به سمت مقتول نزدم و در مرگ او نقشی ندارم.
در پایان جلسه هیأت قضایی وارد شور شد تا رأی این مأمور پلیس را صادر کند.

 

منبع: پارسینه

کلیدواژه: مامور پلیس درگیری قتل محاکمه قاچاقچی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۸۵۵۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قتل برای جای پارک خودرو در شهر اقبالیه

فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: فردی که برای جای پارک خودرو در شهر اقبالیه به علت درگیری یک نفر را به قتل رسانده بود، کمتر از ۳۰ دقیقه توسط پلیس دستگیر شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، علی ابراهیمی فرمانده انتظامی استان قزوین اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌هایی پلیسی 110 مبنی بر نزاع منجر به جرح در شهر اقبالیه، بلافاصله پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی در ادامه با اشاره به اینکه با حضور ماموران انتظامی در محل حادثه و بررسی های صورت گرفته مشخص شد، ضارب به دلیل پارک خودرو و اختلافات همسایگی با یک نفر درگیر شده و پس از درگیری او را با چاقو مجروح کرده است، افزود: فرد مجروح که مردی 40 ساله بوده به بیمارستان منتقل و در آنجا فوت کرد.

فرمانده انتظامى استان قزوین از اقدامات پلیسی صورت گرفته در این خصوص و دستگیری قاتل ظرف مدت نیم ساعت خبر داد و بیان داشت: قاتل 17 ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفت.

این مقام انتظامی در پایان از شهروندان خواست هنگام عصبانیت از انجام رفتارهای هیجانی و نابخردانه که عواقب جبران‌ناپذیری به همراه دارد، پرهیز کنند.

 انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۲ کشته و ۵ زخمی بر اثر تیراندازی در واشنگتن
  • شلیک مرگبار در خیابان هاشمی به صراف موتوری
  • قتل به‌ خاطر جای پارک خودرو
  • قتل به خاطر جای پارک خودرو / قاتل ۱۷ ساله دستگیر شد
  • قتل برای جای پارک خودرو در شهر اقبالیه
  • قتل به‌خاطر جای پارک خودرو
  • قتل به خاطر جای پارک خودرو در اقبالیه 
  • کشته شدن دختر 21 ساله در شلیک اشتباه پلیس / دایی نگار کریمیان : مامور انتظامی اصلا ايست نداد
  • امکان پیگیری آرای دادگاه محاکمه منافقین در مجامع بین‌المللی
  • مأمور مهار ترابی در دسترس نکونام (عکس)