Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-03-28@22:33:05 GMT

معرفی بهترین وبسایت های ایرانی

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۸۵۵۷۷

معرفی بهترین وبسایت های ایرانی

روزانه وبسایت های زیادی در دنیا فعالیت خود را آغاز میکنند . ازاین تعداد بیشمار ، افرادی هستند که با هدف مشخص کار خود را شروع میکنند و موفقیت چشمگیری نصیبشان میشود .

در این مطلب قصد دارم یکی از سایت هایی که به خوبی در مسیر موفقیت قرار گرفته را به شما عزیزان معرفی کنم .

من شهریار ایزدپناه هستم و قصد دارم تجربه جالبی که چند روز پیش توی نت برام اتفاق افتاد رو باهاتون در میون بذارم .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنده سالیان درازی است که اوقات بیکاری‌ام رو با وبگردی میگذرونم . چند سال پیش به فکرم رسید که چقدر جالب میشد اگه میتونستم یک وبلاگ درست کنم و اونجا با مردم صحبت کنم ..

خوب همین کارو کردم ، اما بعد یه مدت به این نتیجه رسیدم که هیچکس وارد وبلاگم نمیشه که بخواد این مطالبو بخونه .

اونجا بود که متوجه شدم به موفقیت رسوندن یه کار ، هرچقدر هم که ساده به نظر برسه کاره پیچیده‌ایه و باید چهار چوب استاندارد خودش رو داشته باشه .

شروع کردم به مطالعه کردن در مورد اینکه یه مطلب چطور میتونه به نتایج بالای گوگل برسه . خوب این کار به شدت سخت و پیچیده بود و اینجور بگم که درک کلمات و اون کارایی که باید انجام میشد برام سخت بود . یه مدت کلا بیخیالش شدم و تصمیم گرفتم دیگه راجب این موضوع حتی فکر هم نکنم .

من از روزای اول سعی میکردم زبانم رو تقویت کنم و همیشه یه وقتی توی سایتای خارجی میگذروندم تا هم بتونم اطلاعاتمو آپدیت نگه دارم ، هم اینکه زبان رو تقویت کنم . یکی از همین روزا کاملا اتفاقی یه مقاله راجب سئو کردن جلوم ظاهر شد . « لازم به ذکره سئو همون قوانینیه که با انجام دادنشون به نتایج بالای گوگل میرسید .. بسیار کاره پیچیده‌ و سختیه » . این مقاله به حدی روان و جذاب نوشته شده بود که کامل خوندمش ، خیلی از کلمات و جمله بندیاشو نمیدونستم و وقت زیادی رو ازم گرفت . اما تا حدود زیادی متوجه شدم که سئو چیه و چطوری یه سایت به نتایج بالای گوگل میرسه .

ازون روز ، مدت تقریبا زیادی میگذره و من هنوز وبگردیو انجام میدم ، با این تفاوت که فقط بهترین مطالب وب رو میخونم . خوب این تجربه آسونی نیست و زمان و انرژی زیادی رو ازم گرفته . این که وقتی یه چیزیو سرچ میکنی بفهمی کدوم بهتره واقعا کاره آسونی نیست .

اگر با ویرگول آشنا باشید ، میتونید من رو اونجا پیدا کنید و ببینید که من همواره وبسایت و استارتاپایی که قوی کار میکنن رو معرفی میکنم و به بهترین بخش‌هاشون اشاره میکنم . بنابراین سایتایی که پیشنهاد میکنم ارزش حداقل یه بار دیدن رو دارن.

چند وقت پیش بود که دنبال بهترین موسیقی های متن سینما  میگشتم و قصد داشتم موسیقی بیکلام های فیلم‌ها رو دانلود کنم ، چند تا آهنگ خوب داشتم و قصد داشتم اون سبک آهنگارو بیشتر پیدا کنم .

چند تا سایت رو گشتم ، اکثرا لیستای خوب و کاملی گذاشته بودن . اما یکیشون بود که تر و تمیز تراز بقیه کار کرده بود ، اسم فیلم ، توضیحات و در آخر لینک دانلود موسیقی متنش رو گذاشته بود . خیلی خوشم اومد از سایتش و بقیه مطالبشون رو خوندم . موضوع سایتشون سینما و بازی بود و مقاله های خوبی گذاشته بودن . ازونجایی که به شدت فیلم و سریال نگاه میکنم توی بعضی از پستاشون ریز شدم تا اشکالاشون رو در بیارم . متاسفانه به غیر از ایرادات تایپی چیزه دیگه ای نتونستم پیدا کنم .

همون موقع اسم سایتشون رو نوشتم تا اگه وقت کردم بازم بهش سر بزنم . چند روز بعد دوباره وارد سایتشون شدم و یه مقاله راجب گیم آف ترونز به چشمم خورد . واردش شدم و دیدم خیلی حرفه‌ای فصل آخرو تحلیل کرده بود و آخرشم یه چالش باحال راه انداخته . خلاصه یه سری دیگه از مقاله هارو خوندم و زدم بیرون از سایتشون .

چند روز پیش اتفاق خیلی جالبی برام افتاد ، دور و برم همه از سریال جدید مهران مدیری هیولا صحبت میکردن . خواستم ببینم داستان چیه ، کلمه سریال هیولا     رو سرچ کردم و با تعجب دیدم اینا خط 1 قرار گرفتن .. خوب خیلی کاره سخت و عجیبیه ، با یه کمپانی مثل نماوا که خودش سریالو تولید کرده ، یا کلی سایت قدرتمند دیگه بخوای رقابت کنی و در نهایت بالاتر از همشون قرار بگیری . خیلی دقیق تر سایتشون رو بررسی کردم و دیدم علی رغم اون چیزی که فکر میکردم خیلی حرفه‌ای عمل میکنن . خیلی بیشتر ازشون خوشم اومد و یه مقاله دیگشون که راجب سریال سالهای دور از خانه بود رو دیدم . به طرز جالبی مخاطب رو ترغیب کرده بودن که این سریالو تماشا کنه . اولش با خودم گفتم عجب آدمای بیکارین اینا ، آخه تا سریالا خارجی مونده چرا باید سریالا ایرانیو کسی نگا کنه . با این طرز فکر صفحه رو اسکرول میکردم که به کامنت جالبی که توسط خودشون گذاشته شده بود برخوردم .

یکی دقیقا همین حرفی توی ذهن من بود رو زده بود و دیدم نویسنده مطلب جواب خیلی قشنگی بهش داده بود . گفته بود که شاید کیفیت فیلم و سریالای ایرانی به سینمای خارج نرسه ، اما اون جایگاهی که فیلما و کارگردانای خارجی دارن هم از همینجا شروع شده ، یه روزی کسی اهمیتی بهشون نمیداده و کم کم به این بالا رسیدن .

از طرف دیگه‌ای توضیح داده بود که با نگاه کردن یه سریال ایرانی چه کمکی میتونیم به تولید کنندگان کنیم . حرفاش خیلی ذهنمو درگیر کرد و ریسک کردم و یه قسمت از سریالی که معرفی کرده بود رو دیدم . با توجه به سلیقه‌ای که بنده توی فیلم نگاه کردن دارم ، خیلی ضعیف و بی کیفیت نبود . شروع کردم به دیدن قسمت های بعدیش و کم کم به مزاجم خوش اومد .

الان به صراحت میگم که فیلم و سریالای ایرانی به لیست مورد علاقه‌هام اضافه شده و سعی میکنم هراز گاهی یه فیلم ایرانی نگاه کنم .

این حس خوبمو تا حدودی مدیون بچه های « تایم سیتی » هستم .. پیشنهاد میکنم یه سر به سایتشون بزنید حتما . حس خیلی خوبی بهتون انتقال داده میشه تو اون فضایی که درست کردن .

و در نهایت یه توصیه دوستانه ، سعی کنید مطالعه روزانتون رو افزایش بدید .. تو هر زمینه‌ای که علاقه دارید سایتای خیلی خوبی وجود دارن که ممکنه تاحالا اونارو ندیده باشید .

بگردید و پیداشون کنید و مطالبشون رو مطالعه کنید . مطمئن باشید نکات و اطلاعات خیلی خوبی رو میتونن بهتون منتقل کنن .

امیدوارم که این تجربه تونسته باشه اوقات خوبی رو براتون بوجود آورده باشه .

مخلص همه‌ی شما ، خدا نگهدار .

اخبار داغ ۱۰ گل فوق العاده هوشمندانه مسی فیلم: ۱۶ تصادف وحشتناک رالی/ حتی BMW هم طاقت نیاورد! ناگفته‌هایی از دیپلمات‌ها و دیپلماسی در روز تشییع امام خمینی بی‌خبری اطرافیان احمدی‌نژاد از خودکشی عبدالرضا داوری مکزیک، "سند سری" ترامپ را منتشر کرد قیمت انواع ظرفشویی در بازار/ جدول قیمت‌ها

منبع: فردا

کلیدواژه: بهترین موسیقی سریال هیولا سریال های ایرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۸۵۵۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی کادر جدید فنی و مدیر تیم صنعت نفت آبادان

به گزارش خبرنگار مهر، حسن آذرنیا، غلام خلیفه، امید شریفی نسب، مهدی حق جویی و بابک عبادی به عنوان اعضای جدید کادر فنی در کنار عبدالرضا برزگری، حسین مزرعه و علی یزدان دوست، در ادامه لیگ برتر فوتبال ایران فراز کمالوند را همراهی خواهند کرد.

امید صالحیان به عنوان مدیر جدید تیم طلایی پوش آبادان برگزیده شد.

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان هم اکنون با ۱۳ امتیاز در انتهای جدول ۱۶ تیمی لیگ برتر فوتبال قرار دارد.

کد خبر 6064379

دیگر خبرها

  • هندبال؛ درخشش سعید برخورداری و کسب عنوان بهترین بازیکن هفته لالیگا
  • معرفی کادر جدید فنی و مدیر تیم صنعت نفت آبادان
  • گلر ایرانی بهترین بازیکن هفته لالیگا شد
  • معرفی بهترین دستگاه های حضور و غیاب در بازار ایران
  • سرمربی جدید تیم فوتسال کراپ الوند معرفی شد
  • ​​​​​​​روش های بالا آمدن سایت در صفحه اول گوگل
  • پایان یک بحث هیجان‌انگیز؛ سلب اعتبار از قدیمی‌ترین هرم جهان
  • مهدی قائدی بهترین بازیکن ترکمنستان - ایران
  • ویرا دوباره به پرسپولیس مهاجم معرفی می‌کند
  • بهترین بازیکن دیدار ترکمتستان و ایران