Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-19@22:25:23 GMT

هیچ تغییری در دستور کار دولت نیست

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۸۵۶۱۱

‍‍‍‍‍‍

سخنگوی دولت درباره احتمال تغییر در دولت گفت: هیچ تغییری در دستور کار دولت قرار ندارد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، ربیعی که در اولین نشست خبری با خبرنگاران شرکت کرده بود درباره قیمت بنزین گفت: قیمت بنزین مربوط به جلسه شورای هماهنگی اقتصادی قوا است و برای تغییر قیمت بنزین تا این لحظه تصمیمی گرفته نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 سخنگوی دولت با اعلام اینکه رتبه بندی معلمان از 6 ماهه دوم سال آغاز خواهد شد اطمینان داد معوقات فرهنگیان هم پرداخت می شود. ربیعی درباره تفکیک وزارت صنعت از بازرگانی و تشکیل معاونت بازرگانی گفت: دولت باید از سفره اصلی مردم مراقبت کند و کالاهای اساسی نیاز به تمرکز بیشتر دارد، در هر صورت منتظریم تصمیم مجلس را ببینیم.  سخنگوی دولت درباره نحوه افزایش حقوق سالانه کارکنان دولت هم گفت: فکر نمی‌کنم تخلفی صورت گرفته باشد و ما به نفع کارگران و حقوق بگیران عمل می‌کنیم.  دانلود  

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: سخنگو دولت نشست خبری ربیعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۸۵۶۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس شورای اطلاع رسانی دولت : قرار نیست تغییری در تیم اقتصادی دولت انجام‌ گیرد

رئیس شورای اطلاع رسانی دولت تغییر در تیم اقتصادی دولت را شایعه دانست و گفت: قرار نیست تغییری در تیم اقتصادی دولت انجام‌ گیرد.   به گزارش ایرنا، سپهر خلجی روز چهارشنبه و در حاشیه نشست هیات دولت در گفت‌و گو با خبرنگاران به اتفاقات مثبت در حوزه اقتصادی اشاره کرد و اظهار داشت: افزایش رشد اقتصادی، کنترل و کاهش حجم نقدینگی محصول تیم اقتصادی دولت بود که به طور منسجم انجام شد.   وی افزود: حتی تورم هم مهار شد و به اندازه یک واحد کاهش یافت. البته هدفگذاری دولت کاهش بیشتر تورم است.   رئیس شورای اطلاع رسانی دولت یادآورشد: همه این موارد محصول تلاش تیم مشترک و هماهنگ است شاید بعضی ها خیلی دوست ندارند این اتفاق بیفتد و شایعه ایجاد کنند و در واقع قرار نیست تغییری در تیم اقتصادی دولت انجام‌ گیرد. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • افزایش قیمت کالاهای اساسی وارداتی با ارز ۲۸۵۰۰ تومانی تخلف است
  • حقوق و عوارض گمرکی کالا‌های اساسی و ارزش افزوده یک درصد شد
  • دارندگان کارت سوخت بخوانند/ سهمیه بنزین چه تغییری کرد؟
  • افزایش قیمت بنزین در چین
  • حاجی بابایی: افزایش قیمت نفت تغییری در بستن بودجه ایجاد نمی‌کند
  • قرار نیست تغییری در تیم اقتصادی دولت رخ دهد
  • رئیس شورای اطلاع رسانی دولت : قرار نیست تغییری در تیم اقتصادی دولت انجام‌ گیرد
  • تیم اقتصادی دولت تغییر نمی‌کند
  • قرار نیست تغییری در تیم اقتصادی دولت انجام گیرد
  • قرار نیست تغییری در «تیم اقتصادی دولت» ایجاد شود