Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-03-19@09:32:48 GMT

روزنامه های دوشنبه، 27 خرداد 98

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۸۵۶۷۸

روزنامه های دوشنبه، 27 خرداد 98

اطلاعات:سخنگوی دولت، همه خانه های کشور بیمه می شوند، کیهان: تحریم های نفتی آمریکا با توسعه پترو پالایشگاهها بی اثر می شود، همشهری: ضرب الاجل برای ساماندهی بازار خودور؛ جوان: خروج برجامی از خنداب، شرق: نیمه پنهان حقوق نامتعارف به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، نگاهی می کنیم به صفحه نخست روزنامه های امروز دوشنبه، 27 خرداد 98     

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: روزنامه ها دوشنبه 27 خرداد عناوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۸۵۶۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون شهرداری‌های زنجان ۱۰‌ خرداد سال آینده برگزار می‌شود

مدیرکل شورا و شهرداری‌های استان زنجان گفت: آزمون شهرداری‌های زنجان ۱۰ خرداد سال آینده برگزار می‌شود.

‌سعید خلجی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در زنجان اظهار کرد: استانداری‌های خراسان جنوبی، زنجان، سیستان و بلوچستان، قزوین، کرمان، مرکزی و هرمزگان با استناد به مجوزهای اخذ شده از سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور به منظور تأمین بخشی از نیروهای انسانی مورد نیاز شهرداری‌های استان، از افراد واجد شرایط از طریق برگزاری آزمون کتبی و آزمون عملی (برای مشاغل عملیاتی آتش‌نشانی) و پس از طی مراحل گزینش به صورت قرارداد کار معین دعوت به همکاری می‌کند.

وی افزود: بعد از برگزاری این آزمون، تعداد ۹۴ نفر جذب شهرداری‌های استان خواهند شد و انتخاب داوطلبان برای بررسی مدارک و سایر مراحل، حداکثر سه برابر ظرفیت از میان داوطلبان دارای بالاترین نمره علمی در هر شغل با رعایت اولویت امتیاز مکتسبه صورت خواهد گرفت.

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری زنجان با اشاره به اینکه بنا به دلایلی برگزاری این آزمون معوق شده بود، اضافه کرد: اما با توجه به حل مشکل سازمان شهرداری‌ها و سازمان امور استخدامی این مشکل رفع شده است و به زودی زمان برگزاری آزمون اعلام خواهد شد.

خلجی با اشاره به اینکه زمان نهایی آزمون استخدامی شهرداری‌ها مشخص شده است، گفت: طبق هماهنگی این آزمون دهم خرداد هم‌زمان با ۱۰ استان برگزار خواهد شد.

وی همچنین از ایجاد امکان فرصت برای شرکت‌کنندگان در آزمون خبر داد و گفت: ثبت‌نام کنندگان تا پانزدهم فروردین برای ویرایش محل استخدامی خود فرصت دارند.

کد خبر 737143

دیگر خبرها

  • هدایای بنیاد پانزده خرداد به ۶ خانواده سه قلوی استان فارسی رسید
  • روزنامه‌های دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲
  • تیتر‌های برخی از روزنامه‌های فارس؛ دوشنبه ۲۸ اسفند ماه ۱۴۰۲
  • صفحه اول روزنامه‌های دوشنبه ۲۸ اسفند ماه ۱۴۰۲
  • صفحه نخست روزنامه‌ - دوشنبه ۲۸ اسفند
  • صفحه نخست روزنامه‌های استانی - دوشنبه ۲۸ اسفند
  • عکس/ تیتر روزنامه‌های ورزشی دوشنبه ۲۸ اسفند
  • آزمون شهرداری‌های زنجان ۱۰‌ خرداد سال آینده برگزار می‌شود
  • صفحه نخست روزنامه خراسان جنوبی - دوشنبه ۲۸ اسفند
  • مشخص شدن بافت فرسوده تمام شهر‌های گلستان تا خرداد سال آینده